Facebook szuka nowych sposobów wyświetlania reklam w zaszyfrowanych rozmowach WhatsApp, bez odszyfrowywania lub czytania wiadomości

Jak widzieliśmy przy innych okazjach, WhatsApp używa pełnego szyfrowania. Oznacza to, że nikt nie może czytać wiadomości, jeśli nie ma klucza do ich odszyfrowania, który jest dostępny tylko dla nadawcy i odbiorcy. Nawet Facebook nie potrafi czytać takich wiadomości. To główny powód, dla którego nie istniejemy Reklamy WhatsApp związane z tym, o czym mówimy. Chociaż może się to wkrótce zmienić.


Od 2016WhatsApp ma szyfrowanie end-to-end dla wszystkich rozmów. Ten koder dodane później Również do kopii zapasowych w chmurze. Ta funkcja jest niezbędna dla zachowania prywatności użytkowników, ponieważ nikt bez klucza nie może czytać wiadomości, nawet jeśli są one przechowywane na własnych serwerach.

Facebook nie ma absolutnie żadnej opcji czytania wiadomości wysyłanych przez WhatsApp. O ile korzystanie z serwisu jest zaletą i przyciąga użytkowników, to jest wyzwaniem dla Facebooka, jeśli chodzi o zarabianie na serwisie. Nie ma możliwości wyświetlania reklam opartych na gustach użytkowników. W związku z tym proponują nowe miejsca pracy, koncentrując się na biznesie i płatnościach przez nich.

szyfr symetryczny

tyle, ile może Średnia informacja A Facebook potwierdził, że firma bada nowe sposoby, aby to zrobić Dostarczaj spersonalizowane reklamy użytkownikom Jak na twoich prywatnych wiadomościach. Zrób to bez czytania wiadomości Wydaje się niemożliwe. Jednak odpowiedź leży w kryptografii symetrycznej.

szyfr symetryczny To system, dzięki któremu możesz: Przetwarzanie danych w zaszyfrowanej chmurze bez znajomości jej zawartości. Pozwala to na zachowanie bezpieczeństwa danych i jednoczesną pracę z nimi bez ryzyka ich narażenia. Szyfr symetryczny pozwala operować na zaszyfrowanym tekście i przy odszyfrowaniu w zasadzie należy uzyskać takie same wyniki, jak gdyby obliczenia były wykonywane na czystym tekście. Zasadniczo dokonujesz analogii między danymi zaszyfrowanymi i niezaszyfrowanymi.

To nie jest nowy pomysłMożliwość wykorzystania tej metody do pracy z zaszyfrowanymi danymi była rozważana od dziesięcioleci. w rzeczywistości Microsoft ma badania Zademonstruj możliwości szyfrowania symetrycznego. problem? Jest to zwykle znacznie wolniejszy proces ze względu na złożoność obliczeń, które należy wykonać.

Według informacjiFacebook wykorzystuje swoją sztuczną inteligencję i badaczy, których ma w sektorze do tworzenia System, który zapewnia prywatność i bezpieczeństwo użytkowników, jednocześnie umożliwiając wyświetlanie spersonalizowanych reklam Na podstawie zaszyfrowanych danych. Innymi słowy, system, który poprzez szyfrowanie symetryczne analizuje zaszyfrowane wiadomości w chmurze i dostarcza spersonalizowane reklamy bez wiedzy Facebooka, które rozmowy lub reklamy są wyświetlane.

Mogą minąć jeszcze lata, zanim stanie się to rzeczywistością przy wystarczająco wydajnym systemie. Niemniej jednak, Być może przyszłość reklamy internetowej, dzięki czemu reklamodawcy mają wydajny system i prywatny system dla użytkowników.

przez | Engadżet

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *