Hiszpański właściciel na świecie | Właściciele

Infekcja wywołana przez Govt-19 dotknęła wszystkie obszary robocze. Plik Własność Hiszpanii odnotowała znaczną przerwę w jej międzynarodowej ekspansji. Jest to określone w oświadczeniu „Licencja hiszpańska na świecie 2021”, Wyprodukowany przez Hiszpańskie Stowarzyszenie Właścicieli (AEF) we współpracy z Cajamar Group.

Jednym z kluczowych wyników tego raportu jest to, że liczba hiszpańskich właścicieli rozproszonych na całym świecie została zmniejszona z 353 zarejestrowanych w 2019 roku do obecnych 307. W ten sposób epidemia okradła 46 sieci internacjonalizacji lub cokolwiek, zostały one zmniejszone o 13%.

Hiszpański system licencyjny na świecie

System licencjonowania w naszym kraju składa się z 1381 sieci. Spośród nich 1132 pochodzi w 100% z Hiszpanii, a 27,1% z innych krajów. W szczególności są one ogólnie rozszerzone W 139 różnych krajach 20 804 firm otworzyło swoje firmy na innych rynkach. Dane te, jak stwierdzono w dokumencie, stanowią 5% w porównaniu z rokiem 2019, przy czym 1112 firm traci rezerwy zagraniczne.

Statystyki raportu ujawniają wpływ wirusa koronowego na banery naszego kraju. Wiem “Opóźnia jakąkolwiek międzynarodową strategię naszych właścicieli, Jak wskazała prezes AEF Louisa Masood. Jednak potencjalne marki nadal pozycjonują się lub rozwijają na innych rynkach, ponieważ ich sektor nie jest tak karany. W ten sposób zostało to pokazane w wielu Hiszpańscy właściciele „Czekają, aż wróci do normy. Kontynuować swoje zaangażowanie w ekspansję na rynkach zagranicznych”.

Obszary własności o dużej obecności na arenie międzynarodowej

W tym sensie dokument wyodrębnia dane z najlepiej przyjętych sektorów na innych rynkach. Moda jest niewątpliwie bardzo rozpowszechniona, Z 80 międzynarodowymi sieciami w 127 różnych krajach. Stanowi to 47,5% całości, dodając 9900 sklepów poza Hiszpanią.

Kolejne miejsca zajmują hotele i restauracje. 54 sklepy tego sektora rozszerzyły swoją działalność na inne rynki i 1481 firm (tj. 7,1% całości). Możesz znaleźć hiszpańskie prawa do gościnności w 78 krajach.

Food, pomimo 12 marek działających poza naszymi granicami i 16 krajów, w których powstały, ma 2323 firmy. Innymi słowy, po modzie jest to branża z najaktywniejszymi sklepami w innych krajach.

Dziedzina Estetyka / Uroda i dietetyka / Farmakologia pomocnicza ma znaczącą międzynarodową obecność. W pierwszym przypadku za granicą działają 42 marki, a 1242 sklepy są zlokalizowane w 47 krajach. Ze swojej strony, chociaż istnieją tylko 3 umiędzynarodowione marki parafarmaceutyczne, działają one w 22 różnych krajach Otwarto 1627 firm. Tzn. Trzecie miejsce w punktach sprzedaży.

Gdzie mają siedzibę hiszpańscy właściciele?

Europa to kontynent z największą liczbą hiszpańskich właścicieli. Za nimi plasują się Stany Zjednoczone, Azja i trzecie miejsce, a następnie Afryka i Oceania na odpowiednio czwartym i piątym miejscu.

Konkretny, Portugalia to kraj, w którym odnotowuje się najwięcej nauk w naszym kraju. W sąsiednim kraju działa już 166 hiszpańskich sieci. Stanowią 54% ogółu i należą do 24 różnych sektorów. Meksyk ma drugą co do wielkości obecność hiszpańskich właścicieli, stanowiąc 33,8% całości. W szczególności istnieją 104 różne marki z 18 działów. Ostatnią platformę zajmuje Andora z 81 sieciami w 18 sektorach. Stanowi to 26,3% całości.

Francja rejestruje 66 hiszpańskich właścicieli 19 różnych operacji, co stanowi 21,4% ogółu. Ze swojej strony Włochy mają 59 sieci ze swojego kraju zainstalowanych w swoim regionie. Stanowią 19,2% całości, a widzimy 14 różnych sektorów. Kraje takie jak Kolumbia czy Arabia Saudyjska również wyróżniają się odpowiednio 47 i 42 hiszpańskimi markami licencyjnymi. Gwatemala (41 l.) Oraz Chile i Peru zajmują pierwsze miejsce w pierwszej dziesiątce z 36 sieciami.

Jednak patrząc na liczbę otwartych sklepów, badanie pokazuje, jak to jest Włochy mają największą liczbę 2431. Na drugim miejscu jest Portugalia, z 2230 otwartymi hiszpańskimi firmami. W tej klasyfikacji Meksyk i Francja również zajmują odpowiednio 1625 i 1503. Ale Brazylia jest na piątym miejscu z 1101 aktywnymi firmami hiszpańskimi. W pierwszej dziesiątce rankingu znajdują się Argentyna, Rosja, Polska, Chiny i Wenezuela.

Umiędzynarodowienie w ramach własności

Rozpoczęcie działalności pod parasolem właściciela daje możliwość posiadania istniejącej struktury i filozofii. Ale, Bycie właścicielem rozszerza się na inne rynki ”Świetna umiejętność Rozwijaj się na rynkach międzynarodowych (…) i pozwól na domyślne progresywne zwroty, aby przywrócić ścieżkę inwestycyjną z ostatnich lat, Podkreśla to Javier Serra, dyrektor generalny ds. Internacjonalizacji firmy w ICEX.

You May Also Like

About the Author: Eugene Barker

„Przyjaciel zwierząt na całym świecie. Guru sieci. Organizator. Geek kulinarny. Amator telewizyjny. Pionier kawy. Alkoholowy narkoman”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *