Barcelona gościła targi w tym tygodniu z wielkim sukcesem Świat IBTMprzez które przewinęło się blisko 10 000 profesjonalistów turystyki kongresowej, konferencyjnej i incentive.
Jak podają organizatorzy targów, od wtorku 29 listopada do czwartku 1 grudnia na targach odbyło się blisko 100 tysięcy spotkań biznesowych.
Łącznie 2200 firm ze 150 krajów uczestniczyło jako wystawcy w IBTM World, w tym biura kongresowe z Hiszpanii, Irlandii, Chorwacji, Czech, Norwegii, Portugalii, Polski, Estonii, Austrii, Niemiec, Litwy, Finlandii, Łotwy, Maroka, Turcji, Rwanda, Kanada, Stany Zjednoczone, Brazylia, Malezja, Kazachstan, Japonia, Korea Południowa, Jordania, Bahrajn, Azerbejdżan czy Dubaj i inne.
Kilka sieci hotelowych (Marriott, Hilton, Melia, Barcelo, Hyatt…) również uczestniczyło w targach ze swoimi stoiskami.
„Przekroczono oczekiwania”
Według Davida Thompsona, IBTM Global Show Director, „Pokaz okazał się fantastycznym sukcesem, przekraczając wszelkie nasze oczekiwania, z większą liczbą godzin otwarcia na osobę niż w 2019 roku”.
W rzeczywistości „był taki apetyt na biznes, że wielu wystawców i kupujących wyznaczyło nowe spotkania w nadchodzących tygodniach” — dodaje Thompson.
Więcej nowości z IBTM 2022:
– Christophe Tesmar: MICE pozostawia spuściznę, która zwalcza fobię turystyczną
– Kronika wideo z IBTM World Expo: 2 Fast 2 Furious
– IBM i Barcelona przedłużają umowę do 2025 roku
Zdjęcia: Hosteltour i Edward Hill
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”