KiKA świętuje 25 lat: „Animacja zawsze będzie głównym motorem”

Wielu naszych partnerów produkcyjnych, zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych, przyczyniło się do naszego sukcesu. Kika Historia wielkiego sukcesu: Zaczęliśmy najpierw na rynku niemieckim, wyprzedzając wszystkie amerykańskie potęgi Sebastian DebertinHead of International Content Acquisition and Co-Production, który w tym roku uczestniczy jako jury w Quirino Awards za iberoamerykańską animację. Podobała mi się różnorodność, jakość i bogactwo, a także innowacyjność, narracja, projektowanie postaci i różnorodność różnych projektów rywalizujących z Hiszpanią i Ameryką Łacińską. To wielki zaszczyt być tutaj.

Kontynuował na kanale: „Jestem dumny, że mogę być jego częścią od czasu przygotowań w 1996 roku i uruchomienia KiKa 1 stycznia 1997 roku: jesteśmy pionierami na rynku (linearnej) telewizji dziecięcej, znacznie wyprzedzając reklamę konkurencja. U dzieci w wieku od 3 do 13 lat. Podanie Odtwarzacz KiKA Publiczność zyskuje. A my jesteśmy numerem 1 pod względem wizerunku marki, daleko przed nami Netflix i inne, podczas gdy miliony dzieci i rodziców w niemieckojęzycznej Europie uważają ją za równie zaufaną i lubianą markę.

Obecnie mamy większą liczbę krajowych i międzynarodowych produkcji i koprodukcji, takich jak seriale animowane dla przedszkolaków, komedie i programy specjalne. Najnowsza to wydana w zeszłym miesiącu koprodukcja europejska, SmerfyZ IMPSI Peyo ProductionsI Dargod, TF1 (Francja) i RTBF (Belgia). Obok, Zamek Einsteina (MDR/ARD/KiKA), Die beste Klasse Deutschlands (KiKA/hr/ARD), seria przedszkolna ENE MENE BU, Löwenzahn s Dziekan Song (obaj z ZDF), wydarzenia specjalne, takie jak Młodzieżowy Konkurs Piosenki Eurowizji (NDR/Kika)”.

Mamy ekskluzywne seriale na żywo i codzienny program informacyjny wyprodukowany przez ZDF. Animacja była i zawsze będzie siłą napędową. Chcielibyśmy, aby w nadchodzących latach pojawiły się bardziej oryginalne koncepcje, takie jak adres IP oparty na książkach, współtworzony z litko (Polska) i szesnaście południe (Irlandia Północna),Oh!, Oferuje silną narrację i dobrą wizualną koncepcję Alina Tkach z Ukrainy’.

Kika Odgrywa kluczową rolę w życiu dzieci, gdy korzystają z mediów: „Dlatego chcemy i potrzebujemy więcej wspaniałych koncepcji i prezentacji dla wszelkiego rodzaju i rodzajów programów, od fikcji po literaturę faktu. Bardzo ważne miejsce zajmują animowane filmy fabularne, które oprócz rodziny są odpowiednie dla różnych grup docelowych dzieci. Innymi słowy, wspólne oglądanie jest naprawdę przydatne. To samo dotyczy filmów akcji na żywo, zarówno dla widowni dziecięcej, jak i widowni dziecięcej z rodziną. W zależności od fabuły i postaci, zainteresowanie filmami zaczyna się od widzów w wieku od 5 do 8 lat, a następnie od 6 do 10, a nawet starszych dzieci w wieku od 10 do 13 lat, powiedział Debertin.

Ponadto KiKA przygotowała animowane programy specjalne dla mediów linearnych i nielinearnych, nie tylko na święta: Penny przez Raydar Media Podąża za kandydatem do koprodukcji Amy od Kika wiadomość bożonarodzeniowa (Filmy Lupus i Logika snów). Będziemy współprodukować kolejne Halloweenowe specjalne z Logika snu: ghestli ghoul („30) na otwarcia w święta, Boże Narodzenie lub Wielkanoc”.

Kolejną centralną potrzebą jest serial animowany poświęcony celowi 6-9+, zarówno dla dziewcząt, jak i chłopców, z koncepcją na wysokim poziomie. Nie ma dużego zapotrzebowania na tzw. programy „komunikacji z publicznością” dla dzieci w wieku 4-7 lat i starszych: strażak Samktóra świętuje swój dwunasty sezon i niebawem rusza z nowym, wraz z ofertą specjalną. Pies kocha książkiserial animowany przedstawiający zabawę w świecie książek, współprodukowany z Pokolenie (znany również jako Komixx Entertainment) i BBC”.

Zawsze wybieramy serię wydarzeń na żywo dla różnych grup wiekowych, skupiając się na 6-9. Na czele znajdują się również innowacyjne produkty dla dzieci w wieku 10-13 lat, które odzwierciedlają ich własne potrzeby i zainteresowania, ale nie są zbyt ciemne. Nasz pokój dziecięcy Kikanenchin Jest bardzo silny. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z dużymi i małymi firmami na całym świecie, aby stworzyć nowe, potężne koncepcje, a wiele naszych historii sukcesu pochodzi z małych, kreatywnych firm butikowych.

You May Also Like

About the Author: Vania Walton

"Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.