ewolucja do Metaverse Dołożysz swój wkład Między 28 000 a 53 000 milionów od euro do Produkt krajowy brutto (PKB) Hiszpanii w 2035 rwedług szacunków raportu Deloitte zleconego przez Bramka. Z badania, które analizuje ekonomiczny wpływ tej technologii na Unię Europejską (UE), wynika, że chociaż jej „zakres i forma” nie są jeszcze w pełni znane, metaverse będzie „kolejną ewolucją Internetu” i już jest w wieku dwudziestu siedmiu lat w kluczowych sektorach, takich jak usługi, przemysł i rolnictwo.
W rzeczywistości, Rozwój tej technologii mógłby generować od 259 000 do 489 000 mln euro rocznie dla PKB UE. Od teraz do 2035 r. jest to od 1,3% do 2,4% tego wskaźnika. W zależności od kraju, największy wpływ na PKB będzie miała Francja, z od 55 000 do 105 000 mln więcej w 2035 r.; Kolejne miejsca zajmują Niemcy (od 35 do 66 miliardów), Hiszpania (od 28 do 53 miliardów), Włochy (od 28 do 52 miliardów), Holandia (od 28 do 43 miliardów) i Szwecja (od 20 do 38 miliardów).
Podobnie jego rozwój może oznaczać od 5 do 9 miliardów więcej do PKB Czech i od 5 do 10 miliardów do PKB Polski. W szczególnym przypadku Hiszpanii, Raport podkreśla, że został pozycjonowany jako „kraj przyczyniający się do rozwoju platform w Metaverse”. Dzięki takim czynnikom, jak telefonowanie do domu czy powszechność sprzedaży internetowej.
Hiszpania zajmuje siódme miejsce w Unii Europejskiej
Według badania Hiszpania ma „dobre podstawy cyfrowe” i zajmuje miejsce Siódme miejsce w Unii Europejskiej w Indeksie Gospodarki Cyfrowej i Społeczeństwa Cyfrowego (DESI) i trzecia w przypadku łączności, podczas gdy podstawowe i wyższe umiejętności cyfrowe populacji są „znacznie powyżej” średniej dla dwudziestego siódmego miejsca. Także kraj Priorytetem jest wypełnianie luki komunikacyjnej między obszarami miejskimi i wiejskimiwspiera wdrażanie zaawansowanych technologii i gościł wiele przypadków użycia Metaverse w obszarach takich jak biznes, edukacja lub sektor publiczny.
Jeśli chodzi o Unię Europejską, raport podkreśla wykorzystanie rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej w biznesie większy niż w Stanach Zjednoczonych I że podobnie jak w Hiszpanii odbywają się tam testy z tą technologią w kluczowych sektorach. Meta uważa jednak, że jej sukces będzie zależał od równego rozwoju umiejętności cyfrowych w UE oraz wdrożenia skutecznych ram prawnych, które ułatwią otwarty ekosystem, tak aby metaverse był bezpiecznym środowiskiem dla konsumentów i firm.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”