Piłkarska pasja ląduje w Chorwacji i Polsce

title=/

Carlos Sanchez Proto, dyrektor generalny i współwłaściciel Football Emotion, obiecuje, że po osiągnięciu kamieni milowych w rozliczeniach nastąpi większa ekspansja online do krajów europejskich.

(21.07-2021). Pasja do piłki nożnej trwa nadal dzięki programowi ekspansji online, aw ostatnich tygodniach otworzyła dwa nowe rynki poza Europą Południową: Chorwację i Polskę. Z kolei koncentruje się na Ameryce Łacińskiej, otwierając potencjalną spółkę zależną w Meksyku.

„Zamiast firmy zajmującej się sprzedażą detaliczną, jesteśmy firmą technologiczną”. To słowa Carlosa Sancheza Proto, dyrektora generalnego i współwłaściciela pasji piłkarskiej, który zapewnia, że ​​ponad 60% sprzedaży operatora jest online, a 90% środków inwestycyjnych przeznacza się na sektor cyfrowy.

W tym kontekście hiszpańska firma skupia się na dwóch krajach uciekających z południa Europy, które są już szeroko rozpowszechnione, działając w Hiszpanii, Portugalii, Francji i Włoszech. „Strona internetowa została przetłumaczona na język chorwacki i polski. Pracujemy nad lokalnym marketingiem. Mamy specyficzną obsługę klienta dla każdego kraju” – podkreślił Sanchez Proto.

Dyrektor Generalny wskazuje, że nowe rynki internetowe otworzą się w Europie, gdy osiągnie ona „kamienie milowe w rozliczeniach” ze swoim partnerem inwestycyjnym Meridia Capital. Dzięki temu, że strona internetowa jest już przetłumaczona na język angielski, można jej używać do lądowania w krajach, w których biegle używa się jej jako drugiego języka.

Wszystkie operacje będą oczywiście skoncentrowane w centrali w Saragossie, która została otwarta w listopadzie 2019 r., oferując 7500 metrów kwadratowych logistyki i 2000 metrów kwadratowych powierzchni biurowych.

Otwierając nowe rynki poza Europą Południową, Football Emotion pozycjonuje się jako kandydat do prowadzenia sprzedaży detalicznej piłki nożnej na starym kontynencie. Jego działanie jest niemal identyczne z lądowaniem na 11 deskach teamboardowych w Hiszpanii, a jego główna siła sprzedaży znajduje się w Niemczech i Europie Północnej.

Ekspansja w Ameryce Łacińskiej

Innym kluczowym obszarem ekspansji online jest Ameryka Łacińska, która wykorzystuje fakt, że większość treści związanych z piłką nożną jest w języku hiszpańskim. „Mamy już wielu klientów i konsumentów naszych treści z Ameryki Południowej”, mówi Sanchez Proto.

Obecnie firma prowadzi rozmowy dotyczące otwarcia filii w Meksyku, której działalność będzie niezależna od centrali w Saragossie. Dyrektor generalny zaznaczył jednak, że „nic nie zostało jeszcze zamknięte”.

„Możliwość połączenia rąk z Nike i Adidasem”

Plan międzynarodowej ekspansji Football Emotion jest w coraz większym stopniu powiązany ze strategiami dywizji detalicznej realizowanymi przez Nike, w większym stopniu, aw mniejszym przez adidas. „Dla nas jest to okazja do współpracy z obiema markami” – mówi Sanchez Proto.

Dyrektor generalny zgadza się, że „zarówno Nike, jak i Adidas są bezpośrednimi konkurentami, ale jesteśmy w stanie być jednym z nielicznych „rozpoznających” gatunek piłki nożnej w Europie”. „Dzięki silnemu zaangażowaniu w kanał cyfrowy możemy narzekać, płakać lub iść naprzód, tak jak robiliśmy to do tej pory”, kontynuuje administrator.

Odzyskiwanie zaliczek

Carlos Sanchez uznał Proto 2020 za najbardziej krytyczny rok pod względem sprzedaży, przy braku konkurencji nieprofesjonalnej, stwierdzając, że „byliśmy w stanie sprostać motywacji zysku w oparciu o bardzo rygorystyczną politykę wydatkową”.

Nie wspominając o statystykach rozliczeniowych, dyrektor generalny zwraca uwagę, że w pierwszym półroczu 2021 r. „Nawet nieco powyżej” ożywienia zaliczek wskazuje na ogólnie pozytywny wynik za rok. W drugiej połowie roku, w sierpniu, wrześniu i październiku, wraz ze startem konkursu liczy się silna kampania sprzedażowa.

Postaw na obsługę klubów piłkarskich

Po dwóch latach intensywnej pracy w dywizji klubów piłkarskich, w tym roku hiszpańska firma włączyła projekt cyfryzacji do tej kategorii. Z prognozą współpracy z 220 klubami w sezonie 2021-2022, Sanchez Proto jest przykładem „szeptu wśród menedżerów” jako jednego z jego najlepszych narzędzi biznesowych.

„Mówimy klubom, aby poświęciły się sportowi, ponieważ jesteśmy ekspertami w dostarczaniu i serwisowaniu ich sprzętu”, zauważa dyrektor generalny. Polityka rekrutacyjna Football Emotion Club koncentruje się nie tylko na klubach amatorskich lub amatorskich, ale ostatnio podpisała również umowy z elitarnymi drużynami, takimi jak RCD Mallorca, który awansował do pierwszej ligi; SD Huska, czyli Burgos CF, awansowała do drugiej ligi.

Więcej sklepów

Cała strategia ekspansji cyfrowej i przyciągania klubów nie stoi w sprzeczności, wręcz przeciwnie, otwierając nowe sklepy przeciwpożarowe pod marką właściciela. W środku burzy epidemicznej pasja do piłki nożnej została otwarta w grudniu ubiegłego roku w centrum handlowym Spla w Cornelle de Lபbregot, a teraz otworzyła nowy punkt sprzedaży w centrum handlowym Plaza Norde 2 w Madrycie.

W zależności od ewolucji sprzedaży i „pojawiających się możliwości związanych z nieruchomościami”, Carlos Sanchez Proto spodziewa się większej liczby otwarć w nadchodzących miesiącach.



You May Also Like

About the Author: Eugene Barker

„Przyjaciel zwierząt na całym świecie. Guru sieci. Organizator. Geek kulinarny. Amator telewizyjny. Pionier kawy. Alkoholowy narkoman”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *