Sławna osoba, która kupiła wyjątkowe, niepowtarzalne i drogie Porsche 911

Sławna osoba, która kupiła wyjątkowe, niepowtarzalne i drogie Porsche 911

Aby uczcić 75-letnią historię firmy Zuffenhausen, w Porsche Experience Centre w Atlancie w stanie Georgia zorganizowano imponującą aukcję, Porsche 911 Classic Club Coupe stało się gwiazdą imprezy na wszystkich poziomach. Ale przede wszystkim zebranie 1,2 mln dolarów, czyli równowartość nieco ponad 1,1 mln euro. To 45 razy więcej niż „dziewięć-jedenaście” 996. generacji na rynku wtórnym. Jak z tym stworzeniem.

Od tego momentu poszukiwano jego szczęśliwego właściciela, Kto zapłacił najwyższą cenę w historii za Porsche 911 generacji 996. Chociaż prawdą jest również, że jest to jednostka wyjątkowa i nie będzie się powtarzać.

Jerry Seinfeld skończył z Porsche 911 Classic Club Coupe

Cóż, media po drugiej stronie oceanu nie spoczęły, dopóki nie przedstawiły twarzy nowego właściciela tego imponującego Porsche 911 Classic Club Coupe, Był to w końcu nikt inny jak sam Jerry Seinfeld, komik i pasjonat modeli niemieckiego producenta. Ta wiadomość została ogłoszona za pośrednictwem sieci społecznościowych za sprawą Raya Schaffera, doradcy domu aukcyjnego Szerokie aukcje giełdowe A ten, który odpowiadał za poszukiwanie nowego domu dla tego sportowego auta, zamieścił na swoim koncie na Instagramie moment przekazania kluczyków do tego cuda samemu Seinfeldowi.

Stąd wyjątkowe Porsche 911 Classic Club Coupe. Stał się częścią popularnej gamy pojazdów producenta Zuffenhausen, ponieważ Seinfeld gromadzi w swoim garażu takie stworzenia, jak pierwsza produkcja Porsche 911 czy 911 Carrera RS 2.7 z 1973 roku. Chociaż jest ich więcej.

Seinfeld posiada szeroką gamę sportów od niemieckiego producenta

Porsche 911 Classic Club Coupe z 1999 roku.  zdjęcie z przodu.

Jak zapewne już wiesz, Porsche 911 Classic Club Coupé to stworzenie zaprojektowane przez Porsche Club of America, które Zdecydowałem się zlecić niemieckiej firmie wykonanie tego dzieła sztuki w ich siedzibie w Zuffenhausen. Zrodzona z prostego Nine-Eleven z Generacji 996, ta istota ma ciało ubrane w odpowiedni strój na tę okazję. Najważniejszym wydarzeniem jest pojawienie się tylnego spojlera w stylu „kaczego ogona”. Również aerodynamiczne detale GT3 są nie na miejscu, dach z podwójną bąbelką, koła Fuchs czy lakier Sporty Grey Metallic wśród wielu innych.

Chociaż niewątpliwie najbardziej wyróżniającym się szczegółem Wymiana oryginalnego Boxera 3.4 na Boxera 3.8 z ówczesnego Porsche 911 GT3, podnosząc go do 386 CV mocy. Po tej ekscytującej wersji Porsche 911 Classic Club Coupé dziedziczy również 6-biegową manualną skrzynię biegów, układ hamulcowy i elementy zawieszenia… wszystko, czego potrzebujesz Aby w pełni cieszyć się tym wyjątkowym „Nine Eleven”.ale bardzo się boimy, że większość życia spędzi jako przedmiot kolekcjonerski.

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *