„Sony kocha kupować Activision tak samo, jak Blockbuster kocha Netflix” – powiedział szef Microsoftu

„Sony kocha kupować Activision tak samo, jak Blockbuster kocha Netflix” – powiedział szef Microsoftu

Sony było i nadal jest głównym przeciwnikiem Zakup Activision Blizzard przez Microsoft To coś, co wszyscy podejrzewaliśmy. Potwierdza to teraz Brad Smith, prezes Microsoftu. Kup Activision Blizzard Nie zostało to jeszcze potwierdzone przez agencje konkurencji; W tym kilka ważnych, takich jak Północnoamerykańska Federalna Komisja Handlu, brytyjska CMA i Komisja Europejska. Mimo to Microsoft jest zdeterminowany, aby iść do przodu, zauważając, że Sony było praktycznie jedyną firmą, która sprzeciwiła się zakupowi i że w każdym razie jest gotowa iść do sądu.

„Sony kocha kupować Activision tak samo, jak Blockbuster kocha Netflix”, powiedział szef Microsoftu:

Jak wielu zauważyło mediaBrad Smith stwierdził, że Sony pokazało, że jest przeciwnikiem, który robi najwięcej hałasu i że „Jest tak podekscytowany umową, jak Blockbuster był podekscytowany pojawieniem się Netflix«. Prezydent poszedł dalej, komentując, że konsumenci lepiej by zrobili, gdyby oglądali film strumieniowo, niż jechali do Blockbuster w serwisie, aby go wypożyczyć, więc Microsoftu Chce wprowadzić tę samą innowację na rynek gier wideo.

Obecnie nie ma ostatecznego ogłoszenia ze strony organizacji oczekujących na przejęcie Activision Blizzard przez Microsoft. Jednak według najnowszych informacji Federalna Komisja Handlu może ostatecznie przechylić się na korzyść Microsoftu, wywołując u innych efekt domina.

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *