Młodzi ludzie są integrowani jako główny segment odbiorców platform mediów społecznościowych. przepływ w Europie. Intensywność ich wspólnej konsumpcji i popularność, jaką promują na swoich portalach społecznościowych, sprawia, że jest to nisza Bramka Kluczowe usługi działające w tym sektorze.
To samo można powiedzieć o treściach z bohaterkami, których udział stale rośnie dzięki sukcesowi takich seriali jak np Środa Również korona A filmy np przekonać lub druga rata Enoli Holmes.
Lokalna produkcja współmierna do tej grupy demograficznej
Europejskim regionom udało się z powodzeniem umieścić swoją produkcję krajową przed tą grupą demograficzną. Dane potwierdzają wygodę osiągniętą dzięki tego typu oprogramowaniu, pomimo silnej konkurencji ze strony produktów z Ameryki Północnej. Tytuły jak po norwesku trolleduński Dorosła miłośćFrancuski Ateny lub hiszpański przez moje oknoI elita I wschód słońca wyróżniać się wyraźnie.
W rzeczywistości jest to jeden z sektorów, w których treści europejskie osiągają najwyższy odsetek konsumpcji, wraz z treściami dla dzieci i rodzin. 20 tytułów należących do tych kategorii odnotowało 66 milionów egzemplarzy, przy średniej 347 000 wyświetleń na program.
To sposób na podążanie za kim raport On myśli Moderacja danychopracowany przez The Film Agency i opublikowany wyłącznie przez Biznes zainteresowany. Dane opierają się na faktycznym korzystaniu z próby ponad 6250 kont, z których wszystkie są ważone w taki sposób, aby dane oglądalności były reprezentatywne dla każdego kontrolowanego terytorium (Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Hiszpania i Włochy).
Widzimy, że treści dla nastolatków i młodych dorosłych we wszystkich krajach mocno ugruntowały swoją pozycję w pierwszej 20. Netflix koncentruje się na zapewnianiu rozrywki młodym ludziom w domu, którzy mają czas, apetyt i bardzo mocnego mówcę, aby rozpowszechniać swoje treści w sieciach społecznościowych . elitaI buźka I Nie jesteś wyjątkowy Komentarze to niektóre z krajowych produktów, które tworzą i przewodzą trendowi.
Od 140 000 euro za dom z Alcantary do 180 milionów euro za „elitarną” rezydencję: na to zasługują najbardziej znane domy w hiszpańskiej telewizji
Rekordy produkcji europejskich poprawiają się również w konkurencyjnej kategorii, takiej jak dramat, która tradycyjnie była napędzana treściami pochodzenia anglosaskiego. W Hiszpanii, Niemczech i Francji europejskie dramaty zaczynają zyskiwać na popularności, osiągając oglądalność sięgającą 30%, a filmy i seriale z Niemiec, Polski, Norwegii, Francji i Hiszpanii w dużym stopniu się do tego przyczyniły.
Brak wiadomości przed namiI Dorosła miłośćI 365 dodatkowych dni I Krzywe linie Boga Są obecne w pierwszej piątce najchętniej oglądanych programów, z udziałem na poziomie 17% całkowitej konsumpcji tego gatunku.
Produkcja krajowa nadal zyskuje na sile w porównaniu z treściami anglosaskimi w Europie. Penetracja takich treści w krajach ich pochodzenia jest wysoka we wszystkich analizowanych krajach, chociaż Wielka Brytania przoduje pod względem krajowej konsumpcji treści.
Tradycyjna bariera dla lokalnej produkcji zaczyna słabnąć dzięki wzmocnieniu platform przepływ i jego zaangażowanie w konwergencję narracji o globalnym temacie, który udaje się połączyć z odbiorcami z innych krajów.
Co obejrzeć po zakończeniu „Kalifatu”: 12 seriali, aby wypełnić ogromną pustkę pozostawioną przez członków rodziny królewskiej w wolnym czasie
Z informacji na temat Think Data Equinox wynika również, że Hiszpania nadal jest fabryką treści, którą można eksportować do innych krajów. Hiszpańskie produkcje utrwalają swój sukces nie tylko na poziomie lokalnym, ale także międzynarodowym.
elita to seria, która najlepiej ilustruje to zjawisko. Ten oryginalny Netflix znalazł się w pierwszej dziesiątce najchętniej oglądanych programów we Francji (4. miejsce – 22,9 mln wyświetleń), Niemczech (5. miejsce – 14 mln wyświetleń) i we Włoszech (8. miejsce – 8,7 mln wyświetleń). transkrypcja). Hiszpanii udało się również umieścić trzy treści (elitaI wschód słońca I kto przyjdzie) znajduje się wśród 5 najchętniej oglądanych europejskich programów w drugiej połowie 2022 roku.
„Niezależny przedsiębiorca. Komunikator. Gracz. Odkrywca. Praktyk popkultury.”