Wartość dodana to najlepsza odpowiedź czerwonych owoców huelva na wyzwania rynku

Wartość dodana to najlepsza odpowiedź czerwonych owoców huelva na wyzwania rynku

Rolnicy z Huelvy żyją w ciągłym udoskonalaniu. Reagowanie na ciągle zmieniające się środowisko jest nieodłącznym elementem ich DNA. Konkurencyjność, innowacyjność i wydajność: sektor czerwonych owoców stoi przed wyzwaniem zrównoważonego rozwojuadres seminarium śniadaniowego zorganizowanego przez Informacje o Huelvie i sponsorowane przez Grupo Joly kajamar, doskonale odpowiada na normalną sytuację producentów z Huelvy. Nie są to nowe terminy i nie pojawiają się w konkretnych sytuacjach, takich jak ta w tej ostatniej kampanii z suszami lub atakami zewnętrznymi. W naturalny sposób od ponad czterech dekad jest źródłem produkcji o międzynarodowej wizji. To esencja czerwonych owoców Huelva.

Dyrektor Regionalny na Południe i Estremadurę Cajamar, Franciszka Martineza, była odpowiedzialna za powitanie uczestników w garażach portu Huelva z pełnym wyżywieniem. Sektor czerwonych owoców został zdefiniowany jako „gotowy do reagowania na każde wyzwanie, które pojawi się na jego drodze”, ponieważ jest sektorem „Samodzielnie wykonane, nowatorskie I że przejął przywództwo na świecie”. Rolnicy z Huelvy Sprawiają, że czujemy się dumni ze swojej pracy. który zapowiedział zainicjowanie przez Cajamar „akceleratora biznesu, dzięki któremu można przyspieszyć wszelkie działania”, a także platforma naziemna dzięki którym procesy są digitalizowane.



Kampania, która kończy te dni była „skomplikowane”, Jak określił analityk rynku platformy Tierra de Cajamar, Ana Cabrera Sanchez, Co ujawniło dane, które rząd oszacował na wypadek, gdyby sezon nie został dokończony. Gubernatorstwo to a Eksport silnika Przeznaczając większość swojej produkcji głównie na rynek europejski. Oznacza to, że podlega geopolityce z wojna ukraińska jako główny, z jego ekonomicznymi pochodnymi lub wzrostem produkcji, który wpłynął nie tylko na rolnictwo w Huelvie, ale na całym świecie.

Kampania, która się teraz kończy, jest Wciąż oczekuje na zamknięcie z pełnymi danymi. Jednak analityk rynku platformy Tierra de Cajamar podkreślił, że „dobre zachowanie cen rekompensuje główne determinanty”. Producenci z Huelvy zmierzyli się z A.J Praktyka charakteryzująca się wypadkami pogodowymi Ciepła jesień i wyraźny spadek temperatur na początku roku, susza i rosnące ceny środków produkcji spowalniają popyt rynkowy.

Huelva jest gotowa stawić czoła przyszłości, ponieważ robi to od czasu, gdy grupa pionierów postanowiła rozpocząć przygodę z truskawkami w latach 80., którą później urozmaicili, wprowadzając maliny i borówki. W ten sposób to ujawnili Rafał Dominguez, świeży menedżer, Sylwia Gomez, Dyrektor generalny Frison De Palos, W Juan Banez, Prezes firmy Cuna Platero. Wszyscy przeanalizowali czynniki, z którymi muszą się mierzyć w tych czasach, podczas seminarium moderowanego przez dyrektora Huelva Información, Javiera Ronchela.

Najlepsza broń Huelva do obrony swojej pozycji rynkowej jest wyjątkowa: Jakość. Trzej przedstawiciele producentów zgodzili się, że w porównaniu z krajami konkurującymi ceną ze względu na niższe wymogi regulacyjne i koszty pochodzenia, takie jak np Maroko, Egipt czy Peru, Hrabstwo Huelva ma jedną rzecz, która czyni go wyjątkowym. W oparciu o tę wartość dodaną należy w przyszłości budować podaż czerwonych owoców.

Jego wartość odżywcza i wpływ na zdrowie Rafael Domínguez powiedział, że są one niezbędnymi elementami budowania wizerunku marki na rynkach, które w coraz większym stopniu wymagają wartości dodanej i konkurencyjnych cen. Jako przykład podał pracę wykonywaną we Francji, gdzie związek między spożywaniem czerwonych owoców a zdrowiem jest szeroko rozpowszechniony. „Ze względu na koszty nie możemy konkurować, ale musimy Zachęcanie do wartości dodanej Co to znaczy jeść czerwone owoce z Huelvy” – broniła Ana Cabrera.

Produktem, który dał najlepsze efekty w treningu 22/23 były jagody. Kluczowa analiza rynku „Szukaj wczesnych odmian To pozwala nam mieć lukę na rynku, gdy podaż jest niższa” – powiedział Juan Bañez.

Dominguez wydał ostrzeżenie wzrost produkcji w Peru, Dlatego zastosowałem się do zalecenia dyrektora generalnego Cuna de Platero. Jednym z kluczy do wykorzystania tego sektora Huelvy jest rynek hiszpański. Asystenci seminarium śniadaniowego doprowadzili do potrzeby Zachęcanie do lokalnej konsumpcji Osiągnąć poziomy takie jak w Polsce, gdzie średnia jest dziesięciokrotnie wyższa niż w Hiszpanii. To jeden z powodów, dla których znacznie wzrósł eksport morwy na ziemie polskie i do Rumunii i są powiązania z tymi firmami Otwarcie drogi w Czechach. Dywersyfikacja pomaga, ponieważ „jeśli niemiecka gospodarka pogrąży się w recesji, konsumpcja spadnie i trzeba mieć inne cele”. Jednym drobnym szczegółem wskazującym na wzrost sprzedaży w Hiszpanii, jak ujawniła Silvia Gomez, jest to, że „supermarkety coraz częściej domagają się większych kształtów”.

niemiecka prowincja

Strefa była świadkiem burzliwych dni z powodu hałasu dochodzącego ze Strefy Gazy Kampania zbierania podpisów w Niemczech Dla truskawkowej prowincji Huelva. Przedstawiciel Frisona De Palos przyznał: „To dla nas dobre, ponieważ my Zachęca nas do poznania tego, co naprawdę robimy”. Chociaż zwalczanie dezinformacji jest „trudne” – podkreślił Banez Skonsolidowany sektor Podobnie jak nasi konsumenci, w tym sieci, w naszej własnej obronie”.

Menedżer Freshuelva podziela opinię dyrektora generalnego Fresón Palos. Czas dowiedzieć się, jak pracujemy. Wyjść z politycznej konfrontacji, w którą nas wpakowali I korzyści, ponieważ stawiają hrabstwo w centrum uwagi ze wszystkimi naszymi potrzebami”. Ponadto dzięki ważnej pracy wewnętrznej, ponieważ „ Jedyny kraj, który może źle mówić o swoich produktach”. Gomez dodał, że wiadomość nie powinna być odpowiedzią, ale „powinna być spójna, pozwalając nam iść naprzód i zrozumiałe jest, że Huelva nie ma problemu z wodą, ale z infrastrukturą”. Musimy więcej komunikować, ponieważ globalny obraz jest wyzwaniem. Broń Any Cabrera.

Truskawki i jagody były owocami, które dały najlepszą odpowiedź, w porównaniu z malinami z niewielkim spadkiem, przynajmniej w danych pośrednich. Wszystko to odbija się na powierzchni, gdzie rosną najbardziej dochodowe owoce vs Maliny spadły o około 8%. Ceny, z wyłączeniem wahań spowodowanych zmianami pogody na rynku, były wyższe o 22% w przypadku truskawek io 47,7% wyższe w przypadku borówek. Tam producenci mają obiektywny wybór odmian, które pozwalają Huelvie wejść na rynek Kiedy owoców jest mniej. Jest to przypadek, który Cabrera przeanalizował na przykładzie Polski. To jeden z najszybciej rozwijających się rynków w ostatnich latach. Konsumpcja eksplodowała w ostatnich latach, a lokalna produkcja uzupełniała na czas produkcję hiszpańską.

Koszty produkcji wciąż rosną. Tam Trend wzrostu cen od czasu epidemii. Podczas kampanii 22/23 sytuacja ta utrzymywała się na stałym poziomie, chociaż tempo zwolniło. Wzrost wyniósł 43,5% w nawozach, 4,1% w produktach fitosanitarnych, 13,8% w oleju, 14,35% w oleju napędowym i 2,1% w zatrudnieniu, zgodnie z danymi ujawnionymi przez konsultanta Earth Platform. 2022/23 zakończy się słowem „około”. 12% spadek wydajności do gospodarstw „w wyniku wyższych kosztów”, wyjaśnia Juan Banez, dyrektor generalny Cuna de Platero.

Nalegał również: „Nasi hodowcy są bardziej niż gotowi do reagowania na nowe wyzwania, ponieważ robili to przez całe życie. Odkąd czerwone owoce zaczęły być komercjalizowane, używaliśmy Innowacyjność i wydajność w celu osiągnięcia większej konkurencyjności. Silvia Gomez przeanalizowała, że ​​w ciągu ostatnich miesięcy „musieliśmy pokonać czas, podnosząc płace minimalne i stale podnosząc koszty”.

Istnieją rynki, na których zaobserwowano spadek, takie jak rynki brytyjskie i inne, na których występują specyficzne różnice, takie jak rynek niemiecki. ogólnie Największym rywalem Huelvy jest Maroko. Która już przoduje w eksporcie w Europie po wyprzedzeniu w tej kampanii Hiszpanii, choć są kraje takie jak Grecja czy Egipt, które mają mocną pozycję. Pojawiają się też nowe mocarstwa wschodzące, zwłaszcza w borówkach, takie jak Peru czy Chile.

Doradca Cajamar stwierdził, że w tym scenariuszu intensywnej konkurencji powinni być głównymi sojusznikami rolników z Huelvy Cyfryzacja, szkolenia i innowacje – inwestycje. Wszystko to powinno prowadzić do bardziej wydajnych i ekonomicznych operacji, które bez obniżania jakości podnoszą konkurencyjność dzięki zrównoważonemu rozwojowi. Sektor czerwonych owoców w Huelva jest gotowy na to wyzwanie.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *