Zagrożenie Chińscy producenci Nie jest to już odległa możliwość, a oprócz pojawienia się marek z silną chęcią zdobycia udziału w rynku, dodano ambitne plany NIO, potwierdzające produkcję fabryki w Europie.
Według ogłoszenia o pracę opublikowanego na Linkedin, NIO chce podnieść pracowników Fabryka samochodów elektrycznych w polskim mieście Masowiki. Miejsce, w którym można zostać pionierem ekspansji startupu z dużymi planami.
Według Williama Lee, założyciela, prezesa i dyrektora generalnego NIO, oczekują oni średniowiecza Sprzedaż poza Chiny stanowi 50% jej dystrybucji, dla której szykują silną ekspansję, dzięki której Europa stanie się jednym ze swoich hubów.
Na początku listopada 2020 r. chińskie media poinformowały, że NIO utworzyło grupę o wewnętrznej nazwie kodowej »Projekt« Marco Polo Sprzedam pojazdy do Europy. Programy zablokowane przez kryzys związany z koronawirusem, a później jego składniki. Ale teraz, gdy oba problemy zostały rozwiązane, przygotowują się do wznowienia planów ekspansji.
Według Deutsche Bank jedną z kluczowych różnic między NIO a dopasowaniem innych marek jest jego implantacja. Odbywa się to powoli i bardzo systematycznie, Koncentrując się na zadowoleniu klienta przed wielkością sprzedaży.
Raport mówi „Jeśli NIO będzie w stanie odpowiednio rozwinąć swoje wysiłki brandingowe, możemy sobie wyobrazić, że firma mogłaby ukraść część udziału w rynku marek premium, które nie przekształciły energii w samochody elektryczne..
Na początku lipca NIO zatrudnił dyrektora wykonawczego dla swoich operacji w Niemczech, który stamtąd kierował rozwojem biznesu, a pod koniec lipca firma zapowiedziała, że będzie miała swoją europejską siedzibę w Amsterdamie.
Prezentując wyniki, szef NIO wskazał: Wysiłki Norwegii spełniły oczekiwania firmy, Jedna czwarta zamówień użytkowników na jazdę próbną, czyli więcej niż w Chinach.
Innym ciekawym faktem jest to, że aby uzyskać dostęp Do systemu wymiany baterii, Klient musi wybrać opcję Kup samochód i wypożycz akumulator. W tamtym czasie była podobna do oferty Renault, ale klienci mieli dostęp do sieci stacji, które pozwalały na wymianę naładowanego akumulatora w ciągu pięciu minut.
Cóż, to wynik 92% klientów Wybraliśmy opcję baterii do wynajęcia lubBateria jako usługa (BaaS). Propozycja NIO to taka, która reprezentuje dużą akceptację na naszym rynku.
NIO wejdzie w przyszłym roku do co najmniej pięciu krajów europejskich, wszystkie produkty oparte na platformie NT2. ES8, pierwszy model, który trafi do sprzedaży w Europie, bazuje na platformie pierwszej generacji i będzie oferowany tylko w Norwegii.
Źródło | NIO
„Przyjaciel zwierząt na całym świecie. Guru sieci. Organizator. Geek kulinarny. Amator telewizyjny. Pionier kawy. Alkoholowy narkoman.”