„Są bardzo mądrzy ludzie, którzy to zrobią”, mówi Barlog.

„Są bardzo mądrzy ludzie, którzy to zrobią”, mówi Barlog.

z więcej niż sukces Dostęp Bóg wojny Jeśli chodzi o PC, Sony wyraźnie stawia na społeczność PC Widzi w tym ogromny potencjał. Oczywiście pomimo tego, że port gry Santa Monica odpowiada, kilka jego aspektów jest ograniczonych bagażem jego tworzenia na konsoli.

Gdybym mówił tego dnia o tym, jakie to skomplikowane Dodano obsługę ultraszybkich rozdzielczościDziś musimy przenieść rozmowę do Jeden z filarów gry na PC: mody. Oznacza to, że o ile twórcy tytułu chcą dodać społeczności skrzydeł, o tyle nie mają w planach tworzenia modów do gry.

Ta informacja przychodzi do nas Dell Gateway GameInformer, który był w stanie przeprowadzić wywiad z Corym Barlogiem, reżyserem God of War i Mattem Dewaldem, szefem produkcji technicznej Sony Santa Monica. Mówi na wiele tematów, ale jedno z głównych pytań dotyczyło modów i Możliwość zasobów do stworzenia modyfikacji W przyszłości.

Certyfikat bez formalnych narzędzi

Podczas gdy obaj programiści są podekscytowani modem i chcą wiedzieć, co społeczność może zrobić, rozmawiali o tym, co skomplikowane i niepraktyczne Co stworzyłoby do tego narzędzia, biorąc pod uwagę charakter tytułu.

Stworzenie do tego narzędzia wymagałoby wiele pracy.

„Szkolenie naszych artystów, aby byli w stanie wykonać pewien proces (rozwojowy), zajmuje nam miesiące, więc stworzenie narzędzia do tego jest wystarczająco intuicyjne dla użytkownika Będzie dużo pracy. Nasze narzędzia zostały zaprojektowane z myślą o naszych procesach tworzenia treści” — mówi Dewald.

Ze swojej strony Barlog powiedział: „Nasze narzędzia są wytrzymałe. Tak właśnie pracujemy. Lubimy mieć potężne narzędzia”. Nasz silnik modyfikacji nie jest zbudowany. Nasze narzędzia są bardzo zindywidualizowane i złożone, więc nie sądzę, że stanie się to w przyszłości, ale kto wie. „

Jak dzisiaj modyfikowany jest God of War?

Teraz, jeśli zwrócimy się do Mody Nexusa, jeden z wiodących portali do hostowania modów na PC, uważamy, że te z tytułu są raczej rzadkie. skupić się na Reshade (które dodają do gier elementy post-processingu, aby zmienić kolory, odcienie itp.) i mają program do uruchomienia tytułu Korzystanie z API Vulkani Nie ma wiele do podkreślenia Dziś.

Jest to dobrze wyjaśnione w świetle słów Barloga i DeWalda. God of War to rozbudowany tytuł, a jego port nie jest tak łatwy do modyfikacji, jak gra, w której została stworzona Nierealny silnik 4i samotność Lub ekskluzywne dyski przeznaczone również do komputerów PC. Ponadto należy zauważyć, że dopiero dostałem. Nie mam wątpliwości, że jest już wielu ludzi, którzy analizują grę i szukają sposobów, aby uczynić ją własną, ale sceneria jest nadal bardzo zielona.

God Of War Mod

Fuente: Mod Clear Fantasy Reshade Preset de God of War

Przyszłość modyfikacji tytułu SIE Santa Monica

W momencie premiery Grand Theft Auto IV również było grą trudną do zmodyfikowania.

Pomimo tego, że będzie to trudne zadanie, nie oznacza to, że jest to niemożliwe. W całej historii komputerów PC wersje trudno dostępnych portów były dalekie od nielicznych. Patrząc na własne doświadczenia jako zawodnika, pamiętam, jak trudno było wydać Grand Theft Auto IV, na przykład. kiedy został wydany, To była nie tylko trudna gra do zmodyfikowania, ale był to znany port. Wiele lat później społeczność modów dokonała wielu odkryć, które doprowadziły do ​​boomu.

Nie oznacza to, że God of War będzie miał takie samo szczęście, ponieważ każdy przypadek jest inny, ale daje trochę nadziei. Dziś, Istnieją dziesiątki modów do GTA IVPrzez wiele lat tytuł Rockstar był używany jako baner dla ulepszeń graficznych, które można osiągnąć dzięki merchandisingowi.

W końcu jedyne, co możemy teraz zrobić, to spekulować i obserwować. Może za tydzień będziemy mieli bardziej namacalne rzeczy. Może stanie się to za miesiąc, rok lub trzy, a może wcale. Oczywiście taki sukces jest możliwy może coś zmienić Niezależnie od tego, czy na tej platformie gry Sony czują się jak w domu.

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *