Kilka miesięcy temu podzieliliśmy się z Wami plotką, która na to wskazuje Konami będzie zainteresowany powrotem do sagi Metal Gear Solid i Castlevanii. Wśród plotek, które wywołały spore zamieszanie, jest to, że remake Metal Gear Solid, pierwszej gry z sagi, będzie rozwijany przez długi czas, według oryginalnego aktora głosowego w Solid i Naked Snake.
W przypadku braku oficjalnej rozrywki możemy podzielić się tym, jak to zrobić Metal Gear Solid w niesamowity sposób odtworzony w Unreal Engine 5 W tym przypadku przez wentylator.
Stworzony przez Juanmę, niezależnego programistę i zweryfikowany na swoim kanale YouTube Po prostu pomysł na studio, ten film Przenosi pierwsze kolumny Metal Gear Solid do nowego silnika Epic Games, wykorzystując niektóre z najnowszych najnowocześniejszych technologii, takich jak Nanite i Lumen. Wynik, zgodnie z oczekiwaniami, jest bardzo zaskakujący i prowadzi nas do wyobrażenia sobie, jak mogłaby wyglądać nowa oficjalna wersja.
Metal Gear Solid w niesamowity sposób odtworzony w Unreal Engine 5
Guanma komentuje również w filmie znaczenie, jakie przywiązuje do niego Hideo Kojima i co skłoniło go do zainwestowania swojego czasu w tę kreatywność: „Metal Gear Solid to jedna z najważniejszych gier w moim życiu. Zmieniło to sposób, w jaki postrzegam gry wideo, a nawet sposób, w jaki jestem w wielu sprawach. Dlatego po ponownym uruchomieniu oryginalnej gry jakiś czas temu byłem ciekawy, jak gra będzie wyglądać z obecną grafiką. W Unreal Engine 5 z Nanite i Lumen. I to właśnie zrobiłem.”
„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji.”