Senat Rzeczypospolitej wydał ten dekret Ogólne prawo o ruchu i bezpieczeństwie ruchu drogowegoMa na celu zmniejszenie liczby ofiar śmiertelnych i poważnych obrażeń spowodowanych wypadkami drogowymi.
Oczekuje się, że doprowadzi to do ogólnokrajowego programu zamrażania, zakazu używania telefonów komórkowych podczas jazdy, obowiązkowego używania kasków dla jednośladów, pasów bezpieczeństwa i fotelików dziecięcych. Dwunastolatkowie w samochodach.
Zgromadzenie Plenarne 102 głosami za zatwierdziło zmiany dokonane w art. 3, 5, 7, 31, 44, 48, 52 i 54 dokonane przez Izbę Reprezentantów do planu zatwierdzonego przez Senat 14 grudnia 2021 r. Wysłane do Administracji Federalnej w celu jej deklaracji i wdrożenia.
Prawo traktuje priorytetowo relokację ludzi, zwłaszcza grup znajdujących się w trudnej sytuacji, do sytuacji takich jak dostępność, wydajność, zrównoważony rozwój, jakość, treść i równość.
Senat przyjął propozycję Izby Reprezentantów Licencje Mogą być drukowane na materiałach plastikowych lub wydawane cyfrowo przez władze.
Ponadto Ministerstwo Infrastruktury, Komunikacji i Transportu wydaje zezwolenia lub zezwolenia na świadczenie usług transportowych osobom fizycznym lub prawnym, których Ministerstwo Gospodarki jest członkiem Krajowa Organizacja Nomadów i Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
Powiedział, że system zaproponuje zamiast określania specyfikacji technicznych floty pojazdów i że różne agencje rządowe powinny unikać opodatkowania federalnych usług transportu samochodowego, transportu prywatnego i ich usług pomocniczych.
Ustawa ustanawia podstawę do priorytetowego traktowania systemów transportowych dla ludzi, towarów i przedsiębiorstw, o niskich kosztach środowiskowych i społecznych, ruchu niezmotoryzowanym, pojazdach nie zanieczyszczających środowiska i pojazdach pośrednich.
Mamy nowe prawo; Drugie i drugie po procesie analizy i osądu w Legislacyjnych Komisjach Dochodzeniowych KomisjaZ, # Dziś w Senacie Zatwierdził utworzenie ogólnej ustawy o ruchu i bezpieczeństwie drogowym.
Dowiedz się więcej o zamawianiu. ja pic.twitter.com/xmB4Y0kzzk
– Senat Meksyku (@senadomexicano) 5 kwietnia 2022
Przeczytaj: Prawo mobilności: który artykuł przestał być zatwierdzany i dlaczego grupy promują jego rozwój
Zgodnie z zatwierdzonym prawem, takie kwestie jak obowiązkowe ubezpieczenie i ścisła kontrola bezpieczeństwa pojazdów sprzedawanych w Meksyku były w toku.
W związku z tym senator Xóchitl Gálvez Ruiz zapewnił, że sektor motoryzacyjny ponosi winę w tej sprawie i że nadszedł czas, aby utrzymać pojazdy zgodnie z międzynarodowymi normami bezpieczeństwa; Ministerstwo Gospodarki ostrzegło, że będzie rozsądny termin na wydanie oficjalnego standardu meksykańskiego.
Senator Emilio Alvarez przedstawił osobne referendum w sprawie regulacji nowych samochodów Icasa, a wiadomości mówią, że rząd chroni i broni praw Meksykanów ponad wszelką wizję biznesu przemysłowego.
Ogólnie głosowałem za i uważam, że dlaczego mielibyśmy robić większe postępy, stawiając na pierwszym miejscu życie ludzi ponad interesy sektora motoryzacyjnego.
3/5 pic.twitter.com/hNUmyRnMxA– Emilio AlvarezI சாEmilio AlvarezI 6 kwietnia 2022
Patricia Mercado, przewodnicząca Komisji ds. Obszarów Metropolitalnych i Mobilnych, powiedziała, że ustawa stworzy „ramy dla tworzenia warunków ruchu, przepisów i wytycznych”, które „zawsze pozwolą uniknąć błędów ludzkich”. Awarie nie kończą się na życiu ludzi.
Przedstawiciele firm wchodzących w skład Sojuszu Bezpiecznej Mobilności, po zatwierdzeniu przepisów, podkreślali znaczenie posiadania ram regulacyjnych pozwalających na intensyfikację prac nad głównymi przyczynami wypadków drogowych w całym kraju.
Koordynatorka koalicji Alejandra Leal podziękowała wszystkim pracującym za istnienie prawa, zwłaszcza rodzinom ofiar.
„Proces ten, który rozpoczął się w 2014 roku, zawsze miał na celu zjednoczenie sił i głosów, abyśmy mogli dotrzeć do miast różnorodności i zrównoważonego rozwoju. Wzywamy wszystkie organizacje i władze, aby się nie poddawały i nie zaprzestały problemu, dopóki nie zostanie osiągnięty pokój na drogach, – podkreślił.
Od stycznia do listopada 2021 r. w rzekomych wypadkach drogowych w Meksyku zginęło ponad 13 500 osób, a prawie 36 000 zostało rannych. W obu przypadkach są to liczby osiągnięć. Średnio co 24 godziny w wypadkach samochodowych na ulicach kraju ginie co najmniej 40 osób.
#Zwierzę Ysoya
„Przyjaciel zwierząt na całym świecie. Guru sieci. Organizator. Geek kulinarny. Amator telewizyjny. Pionier kawy. Alkoholowy narkoman.”