Koszulki Lidom Legends na zbiórkę pieniędzy na cel społeczny

Koszulki Lidom Legends na zbiórkę pieniędzy na cel społeczny

Jeszcze wiosna, ale oficjalny sklep Major League Baseball (trwać) „On nie może już opuszczać drzwi poza sezonem”, wyjaśnia jego kierownik Gregory Castro.

Popyt na artykuły nie jest już ograniczony do trzech i pół miesiąca po rozpoczęciu kampanii, ani w sklepach stacjonarnych w Sambil i Bella Terra (Santiago), ani na stronie internetowej lub na Amazon, który oferuje zamówienia na rynku w Stanach Zjednoczonych. Stany Zjednoczone, które nigdy nie przestają się rozwijać.

Limitowana edycja koszuli, którą miał na sobie Jana Marechala Z wybranym, jego niemoralne cierpienie wyczerpało się w mgnieniu oka; To samo, co Ludwik Polski nosił z orłami, Ricardo Carti Z gwiazdami Osvaldo Virgil z Mukhtarem czy Cesarine Geronimo z Licey.

Projekt nazywa się Legendy trwać Polega na wydaniu limitowanych ilości koszulek, w zasadzie dla 24 graczy, którzy przeszli przez ring. Towarzyszą im wywiady wrzucane na sklepowy kanał YouTube, gdzie bohaterowie gry opowiadają historie o swoim czasie w lidze.

Plus Marechal i Miguel Delon (których wymagania były tak wysokie, że zmuszeni byli złamać pierwotny plan i wydać drugą wersję), Osvaldo Virgil zdał, śmierć mani Ronniego Billarda. Kolejni na liście są Felipe Allo, Henry Rodriguez, Sami Sosa, Chilotti Linas, Julio Franco, Domingo Cedeno, Julian Yan, Efraín Valdez i Nelson Cruz.

T-shirty zaczynają się od 5000 NT$, ale w przypadku nieśmiertelnych cena rośnie.

„Od początku wychowywaliśmy go z powodu społecznego powodu. Kiedy zawodnik podpisuje koszulkę, dostaje wynagrodzenie (płatność), zarabia 10 dolarów, 15 dolarów w zależności od tego, kim jest, większość graczy zdecydowała się nie otrzymywać pieniądze i przekaż je graczowi w większej sytuacji” – wyjaśnił Castro dla DL.

Gracze zażądali, aby osoba lub organizacja otrzymująca pomoc nie była ujawniana publicznie.

Absolwentka Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie O&M. Od 2001 roku pracuje jako dziennikarz sportowy.

You May Also Like

About the Author: June Wilkinson

"Pionier w mediach społecznościowych. Miłośnik muzyki. Zły student. Introwertyk. Typowy fan piwa. Ekstremalny webinnik. Fanatyk telewizji. Totalny ewangelista podróży. Guru zombie."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *