autor: David Wysłany dnia 29 czerwca 2022, 19:40:00
Poczta
Umieść tweeta
Aktualności

Czytając nagłówek tego newsa, zastanawiałem się nad grą Przerwa w pisowni Bo wydawało mi się to tak znajome, gdy widziałem to w cotygodniowych wydaniach dawno temu, a potem ponownie zdałem sobie sprawę, że produkcja gier wideo w ostatnich latach jest absurdalna. Od produkcji nieco ponad 500 gier w 2013 r. do ponad 10 000 gier w 2021 r., przynajmniej jeśli spojrzysz na liczby wdrożeń Steam. Nie obejmuje to innych platform do publikowania gier wideo, które mogą być ekskluzywne -epicki gry, nintendo, Sony –Bez wchodzenia w gry gówno telefonów komórkowych. Przynajmniej nie każdy może odnieść sukces nauka Przerwa w pisowni Zapisane przez przejęcie przez Blizzard.
Badanie, o którym mowa, to proletariat A gra została wydana w 2020 roku. Nie ma w niej zbyt wiele treści, jej estetyka była ciekawa, bardzo kreskówkowa, a także jest to jeden z rodzajów battle royale, ale z magią. Jak zawsze, po przejęciu właściciele studia twierdzą, że ich intencją było stworzenie gry ze świetną mobilnością i opcjami dostosowywania, ale to Zostanie zamknięty na początku 2023 r.. Przy tak małej liczbie graczy z adnotacjami, dziwne jest to, że tak naprawdę nie zablokowali tego -Tylko Kilkaset na Steamie i poważnie wątpię, że będzie ich wiele na Epic Games czy konsolach Plus-.
Stu pracowników firmy będzie dalej rozwijać treści dla świat puszekTo nie znaczy, że przeżywa jeden ze swoich najlepszych momentów. Obecna ekspansja początkowo nie była zła, ale szybko straciła swój urok. W połowie ubiegłego roku liczba abonentów przekroczyła 25 mln, ale po przekroczeniu półmetka ekspansji będzie ich znacznie mniej.
Przez:
Ars Technica.
„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji.”