W oświadczeniu firma zauważyła, że T-shirt wykonany w 100% z materiałów pochodzących z recyklingu, Podczas dodawania technologii znanej jako „Gotowy do ogrzewania” aby poprawić wentylację.
Jego projekt jest inspirowany, według adidas, in „Tożsamość narodowa” Z kraju Ameryki Południowej, z różnymi odniesieniami do flag państw i majowe słońce.
„Nowa koszulka, w klasycznych jasnoniebieskich i białych kolorach, dwukrotnie nawiązuje do argentyńskiej flagi z tyłu: z jednej strony środkowy pasek reprezentuje pionową flagę, przypominając sposób, w jaki kibice wieszają narodowy symbol swojego kraju. balkony na każdym? Mistrzostwa Świata; Z drugiej strony, majowe słońce – jeden z jego innych narodowych emblematów – zostało umieszczone na karku, jak wyszczególniła niemiecka firma.
Dyrektor generalny adidas argentynaPablo Lamo potwierdził, że ta koszulka zamierza do niej wrócić „Zwycięski projekt” Jedna z gumek, z którą Argentyna zdobyła mistrza świata w 1978 i 1986 roku.
W tym sensie koszulka jest teraz dostępna dla członków oficjalnej strony Adidasa, a także w sklepach firmy w cenie od 110 do 141 USD.
wybór na zamówienie Lionel ScaloniKtóry rozegrał 33 kolejne mecze bez porażki, spadł w grupie C na mundialu w Katarze wraz z Meksykiem, Polską i Arabią Saudyjską.
#Wybór Nasza nowa koszula: Powlekana 🤪😎Umieść tweeta #Mistrzostwa Świata pic.twitter.com/JAb3TpxKeG
Reprezentacja Argentyny 🇦🇷 (Argentyna) 8 lipca 2022
„Pionier w mediach społecznościowych. Miłośnik muzyki. Zły student. Introwertyk. Typowy fan piwa. Ekstremalny webinnik. Fanatyk telewizji. Totalny ewangelista podróży. Guru zombie.”