Jakiej pracy oczekują konsumenci

Jakiej pracy oczekują konsumenci

Pinterest 3.jpg

Pinterest.

Pinterest

Użytkownik marzy o pięknych opcjach, jakie oferuje aplikacja, ale ostatecznie produkt jest w Niemczech lub Francji, kiedy jesteśmy w Argentynie, po drugiej stronie świata. Nie wspominając o tym, że czasami nie jest łatwo zaimportować rzeczy” – potwierdził wyłącznie mbito. Maria Laura Coral Acostaszef sprzedaż dla Ameryki Łacińskiej.

Z tego powodu „reklamy i narzędzia firm oferują użytkownikowi Lokalny wybór, aby zrealizować to marzenieUzasadnił to stwierdzeniem: „W przeciwieństwie do innych platform, reklama ma na celu poprawę i dodanie wartości Doświadczenie użytkownika”.

Laura Coral

Maria Laura Coral Acosta.

Maria Laura Coral Acosta.

Pinterest

Tak więc doświadczenie użytkownika jest jednym z Główne filary Pinteresta Od tego czasu – według Acosta – „konsument używa aplikacji do planowania małe projekty Jako rutynowe ćwiczenie projekty sezonowe Poznaj letnie trendy – i te Cudowne chwile życiaJak małżeństwo”.

W tym sensie konieczne jest również posiadanie Zawartość. Od ośmiu lat Pinterest współpracuje z lokalnymi twórcami treści, aby to osiągnąć lokalna publiczność. W Argentynie konsolidują się do punktu, w którym osiągnęli Ponad 10 milionów użytkowników miesięcznie.

Pinterest 2.jpg

Pinterest

Ostatnim krokiem jest ukończenie podróży użytkownika, wymaga to podstawowego charakteru: Znaki towarowebo to pozwala Dodaj treści i znajdź inspirację, której potrzebujesz, aby stworzyć swoje idealne życie.– powiedziała Maria Laura. Rozróżniał swoje zainteresowania: „Firmy mają dostęp do Bardzo aktywna publiczność Z zamiarem podjęcia działań na platformie, bądź Całkowicie bezpieczne miejsce?Ponieważ nie pozwalamy na rozmowy polityczne”.

Ponadto 97% Jedno z najczęstszych wyszukiwań na Pintereście jest niemarkowe i składa się z dwóch lub trzech zapytań, co oznacza, że ​​większość konsumentów nie wpisuje nazwy firmy. Dlatego platforma jest plikiem Bardzo wydajna przestrzeń do dotarcia do ludzi Chociaż wciąż zastanawiają się nad kolejnym zakupem i nie zdecydowali się jeszcze na markę.

Pinterest 4.jpg

Pinterest

Oprócz Argentyny Kolumbia i Chile Były to dwa pozostałe kraje Ameryki Łacińskiej, w których Pinterest wprowadził nowe funkcje, ponieważ jest to „region Bardzo reprezentatywny i ma bardzo silny efektNa całym świecie istnieją Ponad 400 milionów aktywnych użytkowników miesięcznieZa Stanami Zjednoczonymi, Brazylia zajęła drugie miejsce z ponad 40 milionami, Meksyk 19 milionów, Kolumbia 12 milionów, Argentyna 10 milionów, a Chile 4 miliony. Prawie 100 milionów ludziLider sprzedaży powiedział.

Te nowe rynki dodają do Brazylia i Meksyk, gdzie reklamy są dostępne od zeszłego roku. W ten sposób są częścią Globalna ekspansja programu reklamowego Z Pinteresta.

Pinterest 5.jpg

Pinterest

Pinterest: Jakie są nowe funkcje?

Zakup API

W zależności od platformy, wyświetl API zakupów inspirować handel Pozwala również uzyskać poziom precyzji dla pilnika 97% W przypadku danych o cenach i dostępności, idealny dla firm. Pinterest rozszerza swoje inwestycje w funkcje zakupów i metryki, aby Skuteczniej poprawiaj jakość danych produktów sprzedawcy„, mówią w oświadczeniu.

Ułatwia również firmom tworzenie i przesyłanie katalogi poprzez swoją platformę. Nie wspominając o tym -dzięki API- Ceny i zapasy Zaktualizuje się automatycznie.

https://graph.facebook.com/v8.0/instagram_oembed?url=https%3A%2F%2Fwww.instagram.com%2Fp%2FCgPnHNHun9G%2F&access_token=EAAGZAH4sEtVABAPJRoj2n4VRNOWzAk04yoz2bZAf7DeN4kFXMi43I0nifAo50taZCDXhySH0Uy4cI710ec8JtQKVgwgExiCxC4TyKKfff6vTj0DY8atDqZC3NIoQ9gnj5F0aa0ggJZAW7TatI08fXJTBhgYqaX8OgHqFtZCi7eTAZDZD

Znakowanie produktów na szpilkach

Etykietowanie to funkcja zakupów, która umożliwia sprzedawcom tworzenie plików Piny związane ze stylem życia jest bycie przedmioty do kupienia. Pomaga również użytkownikom łatwo przejść Od inspiracji do działania.

Dzięki oznakowaniu produktów sprzedawcy detaliczni mogą: Dodaj produkty ze swojego katalogu do zdjęć w orientacji poziomej. Podczas gdy użytkownicy mogą Łatwo kupuj dokładne przedmioty że lubią na zdjęciach, które znajdują.

https://graph.facebook.com/v8.0/instagram_oembed?url=https%3A%2F%2Fwww.instagram.com%2Fp%2FCfnDzH6je7o%2F&access_token=EAAGZAH4sEtVABAPJRoj2n4VRNOWzAk04yoz2bZAf7DeN4kFXMi43I0nifAo50taZCDXhySH0Uy4cI710ec8JtQKVgwgExiCxC4TyKKfff6vTj0DY8atDqZC3NIoQ9gnj5F0aa0ggJZAW7TatI08fXJTBhgYqaX8OgHqFtZCi7eTAZDZD

Filmy w katalogach

W ciągu ostatniego roku Pinterest odnotował obiecujące wyniki w zakresie formatów reklam podobnych do wideo w porównaniu z formatami statycznymi (158% wyższy CTR, 42% CPC, 58% CPA 4) na platformie. Z tego powodu jest włączony Zasoby wideo w katalogach produktów Aby użytkownicy mogli oglądać produkt z różne kąty kiedy podejmą decyzję o zakupie.

https://graph.facebook.com/v8.0/instagram_oembed?url=https%3A%2F%2Fwww.instagram.com%2Fp%2FCam2C8kLkgV%2F&access_token=EAAGZAH4sEtVABAPJRoj2n4VRNOWzAk04yoz2bZAf7DeN4kFXMi43I0nifAo50taZCDXhySH0Uy4cI710ec8JtQKVgwgExiCxC4TyKKfff6vTj0DY8atDqZC3NIoQ9gnj5F0aa0ggJZAW7TatI08fXJTBhgYqaX8OgHqFtZCi7eTAZDZD

Zakładka sklep w profilu firmy

Dzięki nowej karcie sprzedawcy mogą łatwo przeglądać produkty, które można kupić. Dzielnica biznesowa Great Intent: 30% sprzedawców Shopify na Pintereście otrzymuje pierwszą płatność przypisaną do karty Kup.

Nowa funkcja pozwala nie tylko kierownictwo Grupa produktów łatwiej bezpośrednio w zakładce „Sklep”, ale także zapewnia plik Konfigurowalne zdjęcie na okładkę i opisy Dla grupy produktów, oprócz Ulepszony interfejs mobilny Dla doskonałego doświadczenia użytkownika.

https://graph.facebook.com/v8.0/instagram_oembed?url=https%3A%2F%2Fwww.instagram.com%2Fp%2FCaz1zmOrkqK%2F&access_token=EAAGZAH4sEtVABAPJRoj2n4VRNOWzAk04yoz2bZAf7DeN4kFXMi43I0nifAo50taZCDXhySH0Uy4cI710ec8JtQKVgwgExiCxC4TyKKfff6vTj0DY8atDqZC3NIoQ9gnj5F0aa0ggJZAW7TatI08fXJTBhgYqaX8OgHqFtZCi7eTAZDZD

Wreszcie menedżer z ponad 15-letnim doświadczeniem w marketingu, sprzedaży i operacjach stwierdził, że „8 na 10 osób korzystających z Pinteresta czuje się bardziej pozytywnie po skorzystaniu z platformy. Biorąc pod uwagę chaos, którego już doświadczamy w naszym życiu, chcemy dodać szczęście i marzenia”.

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *