Wiodąca firma w regionie wprowadza silnik do Fiesty MkII

Wiodąca firma w regionie wprowadza silnik do Fiesty MkII

Ekipa Disa Copi Sport, w skład której wchodzą Enrique Cruz i Ray Mujica, wystartuje w ósmej edycji Rajdu Ciudad de la Laguna, ważnego na Mistrzostwa Autonomicznego Asfaltu, które odbędą się jutro, w piątek i sobotę, 29. i 30. Może. Cruz prowadzi w rywalizacji po trzech wyścigach, 13 punktów przed Luisem Monzonem i Jose Carlosem Dinizem z Gran Canarii i 17 punktów więcej niż Miguel Angel Suarez z Palmy, którego współprowadził Eduardo Gonzalez. Wśród trzech okresów na liście zgłoszeń na ten weekend nie ma Monzóna i Déniza ze Skodą Fabia Evo R2.

Cruz i Mojica zwyciężyli w rajdach Santa Brigida i Islas Canarias; Ten ostatni po przebiciu i wycofaniu, które Monzon doznał, gdy wyraźnie prowadził w Mistrzostwach Europy. Monzón i Déniz zwyciężyli w rajdzie Gran Canaria, gdzie Cruz, którego silnik był naprawiany w Fordzie Fiesta R2 MkII w Wielkiej Brytanii, nie wystartował na obiektach M-Sport (firmy odpowiedzialnej za przygotowanie i zarządzanie oficjalnymi samochodami Forda na Puchar Świata). Biorąc pod uwagę tę okoliczność, Enrique Cruz i Ray Mujica rozpoczną wyścig w domu z licznikiem na zero na swoim silniku. Ponadto, jak wyjaśnił prezes Disa Copi Sport, Fernando Capdevila, w ostatnich tygodniach skrzynia biegów i zawieszenie Fiesty R2 były również przeglądane na Teneryfie, podczas gdy inne rutynowe prace konserwacyjne zostały przeprowadzone na jednostce wyprodukowanej w M. -siedziba sportowa w Polsce.

Jak dotąd Miguel Angel Suarez nie był w stanie wygrać w swoim pierwszym sezonie z Citroënem C3 R2, w okresie, który można uznać za adaptację. Na ten moment nie zdołał zaprzeczyć słowom Monzona na początku sezonu, w kontekście tego, że z C3 nie będzie szybszy od Skody, którą jeździł w 2020 i 2021 roku, którą wygrał. Szacunek i podziw dla fanów i mediów. A że, jak powiedział wówczas Monzon, „jedynym C3 jadącym szybko” jest Rosjanin Aleksiej Łukjanuk na Mistrzostwach Europy.

W La Lagunie, trzeci Benjamin Avila i trzeci Agustin Aleman, który zajął drugie miejsce w Rajdzie Gran Canarii, wystartują swoim Hyundaiem I20 R2. Avila i Alemán zajmują czwarte miejsce w Regionie Autonomicznym, a podium w ostatnim wyścigu jest zachętą do dobrego występu w pierwszych zawodach regionalnych zawodów na Teneryfie w 2022 roku. Manuel Mesa i Ariday Bonilla będą ścigać się w Aguirre z numerem 4 na bramy Suzuki Swift Sport R+N5. Jak dotąd tylko pilotowi Realejero udało się zdobyć bramkę w Santa Brígida i zajmuje 17. miejsce w Independent Asphalt Championship. Musimy również wziąć pod uwagę między innymi Raúla Caro i Miguela Revrona na Porsche 997 GT3, zwycięzców ostatniej edycji Rajdu Granadilla oraz Victora Delgado i Nacho Igorna na Mitsubishi Evo IX.

Część animacji testowej La Laguna pojawi się wraz z samochodami R4 na Disa Orvecame Rally Cup. Alberto Monzon, Nelson Clement, Raul Hernandez, Juan Carlos de la Cruz, Giovanni Farinha, Ricardo Fumero z Peugeotem 208 i Javier Canada z Oplem Corsą spróbują zaskoczyć mocniejsze wierzchowce. Ponadto w Clio Trophy Canarias R5 Cup zostali zarejestrowani Alejandro Martin, Manuel Hernandez, Sebastian Gil, Ivan Cabrera, Marcos Javier Martin i Javier Alonso.

Program Kobiety i samochody

Zespół Disa Copi Sport będzie kontynuował swój program podczas Rajdu Ciudad de La Laguna. Dzięki temu projektowi Raquel Acosta po raz pierwszy pojawi się w wyścigowym samochodzie. Acosta będzie jeździł Fordem Fiestą R4, a Mario Quintero po prawej stronie, jeden ze stałych kierowców Capdevili i nauczyciel w jego szkole jazdy. Acosta pochodzi z turniejów czterostronnych. Ponadto wspomniany zespół zaprezentuje jutro po południu nowy program Szkoły Kierowców z przestrzenią pomocy przed wyścigiem. Mogą do tego aspirować osoby, które zbierają punkty za zużycie paliwa na stacjach paliw koncernu DISA. 20 osób z najwyższymi wynikami przejdzie proces selekcji w różnych testach, które odbędą się między końcem tego roku a początkiem roku następnego. Jedynym wymogiem jest posiadanie ważnego prawa jazdy. Ostatecznie, według Fernando Capdevilla, zwycięzca otrzyma nagrodę za zarządzanie sezonem 2023 Asphalt Rally za Forda Fiestę R4 i pokryje wszystkie wydatki, z wyjątkiem ubezpieczenia wypadkowego.

You May Also Like

About the Author: June Wilkinson

"Pionier w mediach społecznościowych. Miłośnik muzyki. Zły student. Introwertyk. Typowy fan piwa. Ekstremalny webinnik. Fanatyk telewizji. Totalny ewangelista podróży. Guru zombie."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *