Porsche prezentuje swoje najmocniejsze 911, GT3 RS

Porsche prezentuje swoje najmocniejsze 911, GT3 RS

Porsche właśnie ujawniło wszystkie funkcje i specyfikacje najmocniejszego 911 na drodzeNowa Porsche 911 GT3RS, najwyższej klasy i najbardziej poszukiwany przez purystów marki. Doskonała wydajność dzięki ewolucji 4-litrowy, 6-cylindrowy silnik typu bokser wolnossącyMa maksymalną moc 525 koni mechanicznych. Silnik pochodzi z wyścigowej wersji 911 GT3R, od której również zapożycza inne rozwiązania chłodzące i aerodynamiczne. Ten kaprys można teraz zarezerwować dla entuzjastycznych balkonów, a na rynku hiszpańskim ma Cena 265404 Euro.

Kluczem do zwiększenia osiągów było zastosowanie centralnej chłodnicy, która została po raz pierwszy zastosowana w 911 RSR, zwycięzcy w klasie w Le Mans, a później w 911 GT3R. Nowe wersje, nowe 911 GT3 RS, mają z przodu dużą chłodnicę centralną, umieszczoną w bagażniku Porsche 911. Umożliwiło to wykorzystanie wolnej przestrzeni po bokach na włączenie aktywnych elementów aerodynamicznych, różnych w sposób ciągły regulowane reflektory z przodu połączone z dwuczęściowym tylnym spojlerem. Wraz z innymi elementami aerodynamicznymi osiągają 409 kg całkowitego docisku przy 200 km/h.

Sylwetka Porsche 911 GT3 RS

Najbardziej uderzającą rzeczą w jej sylwetce jest Duży tylny spojler z krawędzią dachu, przedmiot używany przez Porsche po raz pierwszy w seryjnym roadsterze. Posiada stałe skrzydło główne, hydraulicznie regulowane górne skrzydło oraz stojak typu gęsia szyja.

Wzrost mocy silnika uzyskano dzięki nowym wałkom rozrządu o zmodyfikowanych konfiguracjach. Można go łączyć tylko z siedmiobiegową dwusprzęgłową skrzynią PDK. Osiąga prędkość maksymalną 296 km/h i przyspiesza od 0 do 100 km/hw 3,2 sekundy. Na przedniej osi, z oponami 275/35 R 20, zastosowano aluminiowe hamulce monoblokowe z sześciotłokowymi stałymi zaciskami każdy i tarczami hamulcowymi 408 mm. Tylna oś, z oponami 335/30 R21, ma tarcze 380 mm i czterotłoczkowe hamulce ze stałymi hamulcami. Opcjonalnie dostępny jest karbonowo-ceramiczny układ hamulcowy.

Redukcja wagi

The Utrata masy ciała była kluczowym czynnikiem w projekcie. Z tego powodu polimer wzmocniony włóknem węglowym (CFRP) został użyty w różnych częściach, takich jak drzwi, przednie błotniki, dach, maska ​​lub siedzenia, które są standardowo typu kubełkowego. 911 GT3 RS waży zaledwie 1450 kilogramów (masa brutto, według harmonizatorów DIN).

W stylistyce wnętrza zastosowano materiały typowe dla samochodów wyścigowych, czarną skórę, tkaniny Racetex i wykończenia karbonowe. Bezpłatny pakiet Clubsport obejmuje stalowy drążek stabilizujący, przenośną gaśnicę i sześciopunktowe pasy bezpieczeństwa kierowcy. W pakiecie Weissach, który jest dodatkowo płatny, maska ​​silnika, dach, części tylnego spojlera i osłony lusterek są wykończone karbonem. Ponadto przednie i tylne drążki stabilizatora, tylne drążki kierownicze oraz ozdobna płyta na tylnej osi wykonane są z włókna węglowego i pomagają poprawić dynamikę jazdy. Stabilizator z włókna węglowego po raz pierwszy waży około sześć kilogramów mniej niż wersja stalowa. Kute magnezowe koła, jako opcja z tym pakietem, pozwalają zaoszczędzić dodatkowe osiem kilogramów.

ekskluzywny zegarek

Jak w wielu sieciach prywatnej marki, Porsche Design opracowało chronograf, wyłącznie dla posiadaczy tego samochodu. Jest inspirowany wyścigami, gdzie najważniejsza jest ekstremalna dokładność, i jest produkowany w Porsche Watches w Solothurn w Szwajcarii. Wykorzystuje polerowaną kopertę z perełkami szklanymi, z naturalnego lub czarnego tytanu, z zakręcaną koronką. Kaliber WERK 01.200 mechanicznego chronografu Porsche Design otrzymał certyfikat COSC za wysoką dokładność. Funkcja flyback umożliwia użytkownikowi uruchamianie, zatrzymywanie i resetowanie sekundnika za pomocą tego samego przycisku. Przyciski chronografu są wygrawerowane laserowo ze wskaźnikami Start/Stop i Next Lap, co wskazuje, że ten zegarek to coś więcej niż tylko wskazywanie czasu. Oprócz innowacji, takich jak czujnik tętna na ramie, zawiera również wiele elementów konstrukcyjnych i materiałowych z GT3 RS.

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *