Kupowanie przez Internet stało się nawykiem, a nie sporadycznym zjawiskiem. Niektórzy nawet dokonują zakupu miesiąca w swoich sklepach referencyjnych, o ile mają wersję internetową. Ale prawda jest taka, że punktem odniesienia dla tej pracy stał się Internet, a zwłaszcza Google, które wkrótce wam przedstawimy Możliwość zakupu butów po obejrzeniu ich w 360 stopniach.
Spójrz na swoje buty, zanim je kupisz
Jedną z rzeczy, które wszyscy robią w sklepach stacjonarnych, jest szukanie wszędzie produktu, który zamierzają kupić. Jest to całkowicie normalne, ponieważ odkąd kupiłeś go jako nowy, nie chcesz, aby miał jakiekolwiek skazy lub uszkodzenia. W Internecie musisz po prostu ufać, że dotrze to w idealnym stanie, ale przynajmniej chcesz mieć zdjęcie tego, co zamierzasz kupić.
I w tym właśnie Google chce pomóc użytkownikom, zwłaszcza tym, którzy kupują buty w internecie. Tutaj Mountain View pracuje nad nową funkcją, która pokaże Ci cały but, o którym mowa. Dzięki modelowi 3D w 360º Będziesz mógł zobaczyć buty, a nawet powiększyć, aby zobaczyć szczegóły butów, które powinny być bliższe rzeczywistości.
W tej chwili ta funkcja jest dostępna dla użytkowników w Stanach Zjednoczonych, a kilka firm, takich jak Vans, Sperry i Merrell, umieściło nawet swoje modele online z tą funkcją. Dla tego, co się liczy krawędź Inni pracują nad umieszczeniem swoich firm na wizytówce Google, na przykład Puma.
Więcej modeli 3D w Google z jego technologią
Jedną z rzeczy, które platforma bierze pod uwagę, jest inwestycja firmy w stworzenie modelu 3D swoich produktów, aby je w ten sposób wyeksponować. Dlatego też, zgodnie z własnymi oświadczeniami firmy przekazanymi przez Lillian Rincon, starszego dyrektora Google ds. zakupów produktów, „aby uczynić ten proces bardziej wydajnym i opłacalnym, ogłaszamy nowy sposób tworzenia obrazów 3D. Dzięki postępom w uczeniu maszynowym, możemy teraz zautomatyzować obracanie butów pod kątem 360 stopni, używając tylko kilku zdjęć (zamiast setek).
„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji.”