Klucze do łączenia się z nowymi odbiorcami, według Apple Tree.
W najnowszym wydaniu APPLE TREE BYTES, „Influencers & Next Gen: How to Connect with New Audience?” Omawiane są nowe modele komunikacji i marketingu w celu dotarcia do nowych odbiorców (pokolenia Z i Alpha).
Agencja Komunikacji Strategicznej jabłoń W tym tygodniu świętowano w Madrycie w Comet Retiro Space Najnowsza edycja APPLE TREE BYTES. pod nagłówkiem „Influencerzy i następna generacja: jak nawiązać kontakt z nowymi odbiorcami?”Przedstawiciele marek, media i influencerzy zebrali się, aby porozmawiać Nowe modele komunikacji i marketingu Aby połączyć się z nowymi odbiorcami (Gen Z i Alpha).
Okrągły stół składał się m.in Benga SerraTwórca treści; Izabela SalazarCountry Manager w Podimo; Marii Crespospecjalista ds. połączeń w Pernod Ricard; Raquel Garcia Triguerosoraz dyrektor ds. treści i marketingu we Freeda Media Spain; I Sabrina Torresagencja partnerska Meta Hiszpania i miał Sergio BaredaPrezes Keeper, broker.
Jacobo ZeladaChief Innovation Officer w APPLE TREE, był odpowiedzialny za otwarcie sesji i wyjaśnienie, w jaki sposób marki docierają do tych odbiorców: „Marki mają Świetna okazja do nawiązania kontaktu z nowymi pokoleniami Ponieważ jesteśmy w historycznym momencie, w którym marki i konsumenci mają szereg Wspólne interesy. Wyzwaniem dla marek jest Zidentyfikuj te tematy i skoncentruj na nich swój przekaz I nie tak bardzo w artykułach komercyjnych, na których do tej pory wspierano przekazy reklamowe”.
W tym sensie influencerzy stałam się Najlepszy kanał dotarcia do nowych pokoleń W naturalny i realny sposób, choć coraz więcej z tych odbiorców śledzi profile bardziej wyspecjalizowane w trendach i gustach. Jako przykład tego trendu, obecnie jedna osoba na dwie obserwuje influencera w mediach społecznościowych w Hiszpanii. W tym sensie, jeśli coś wychodzi na jaw podczas spotkania organizowanego przez APPLE TREE, to tak jest Marki muszą wiedzieć, jak rozpoznać influencerów z tych pokoleń Do Osiągasz swój cel w efektywny sposób.
Sergio Barreda, dyrektor generalny strażnikujawniono podczas spotkania Wartość badań i analiz pre-influencerów Którzy są zaangażowani w kampanię, aby zakończyła się sukcesem: „Dla mnie praca z influencerami zależy od dwóch czynników: czynnik jakościowy i ilościowy. Część jakościowa oznacza Dowiedz się, jakie profile wynajmujesz dla marek, komunikujących się z nimi na poziomie stylu życia, upodobań i wartości. Krótko mówiąc, niech to będzie profil, który to robi Dopasuj markę, ponieważ ostatecznie umieścili głos swojej marki w mediach społecznościowych. Z drugiej strony nie wystarczy, żeby profil komunikował się z marką, on musi Osiąganie celów ilościowychtakich jak odpowiedni CPM, optymalny zwrot… Połączenie tych dwóch czynników oznacza, że profil jest odpowiedni dla marek”.
Zabawne treści do komunikacji
Dla Marii Crespo, specjalisty ds. komunikacji w Pernod Ricard, kluczem do komunikacji nowej generacji jest „wybór lekarzy przepisujących leki, którzy są zainteresowani celem lub mogą dołączyć do społeczności tych konsumentów, Wybierz to samo, co ich symbole przywołania I pracuj nad formatami i bezpośredniością ». W tym sensie, ze strony influencera, Benja Serra, autor treści, zwrócił uwagę, że „jeśli szanujemy rodzaj treści, które tworzy autor, Publiczność odbierze to jako coś bardziej naturalnego«. To samo dzieje się, gdy marki współpracują z mediami, które mają ten cel na uwadze, jak FREEDA. Według Raquel García-Trigeros, dyrektor ds. treści i marketingu w tym medium, „Tak jest Bardzo ważne jest jasne określenie celu marki I brief, który odpowiada wartościom medium, dzięki czemu jest autentyczny i w naturalny sposób przekazuje przekaz.”
Nowe formaty i media
Poza treścią, Dostosowanie się do nowych formatów jest kluczem do osiągnięcia komunikacji. Dla Sabriny Torres, partnera agencyjnego w Meta Spain: „Marki muszą to robić Dopasowuje się do wszystkich miejsc i kształtów które zwykle konsumują, aby był to bardziej realistyczny i przyjemny środek komunikacji, w którym mogą poczuć, że są częścią przekazu ». Jednym z formatów, który przeżywa swoje najlepsze momenty, jest właśnie podcast, który Podimo dostosowuje do sposobów konsumpcji następnej generacji: „Nowe pokolenia mają mało czasu i szukają Treść, która łączy się z nimi szybko. Wideo to jego oryginalna forma – dodała Isabelle Salazar, Country Director Podimo, dlatego w Podimo oferujemy nie tylko podcasty, ale także filmy towarzyszące treściom.
„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji.”