Z powodów, których rodzice starszych pokoleń prawdopodobnie nie będą w stanie pojąć, pokolenie Z wydaje się cierpieć z powodu… twarogu. the dziennik „Wall Street Raporty mówią, że ludzie urodzeni między późnymi latami 90. a początkiem 2000., a także starsi milenialsi, „wrzucali do wózków sklepowych pudełka z ulubionymi narzędziami do kontroli wagi swoich babć”. Zgadza się, miękki, nieprzetworzony ser z odtłuszczonego mleka jest atrakcyjny dla nowego pokolenia, częściowo dzięki sile mediów społecznościowych, zwłaszcza serwisu do udostępniania wideo TikTok. Od jakiegoś czasu panuje trend: Poczta Nowego Jorku Pod koniec kwietnia podano, że hashtag #cottagecheese uzyskał 200 milionów wyświetleń. Kiedy czasopismo Zdobył ten sam znak do 323 milionów wyświetleń.
Od 2018 roku jest The New York Times Pytał, czy Ameryka jest gotowa „ponownie pokochać twarożek”. Nieco spóźniona odpowiedź brzmi zdecydowanie tak, a branża mleczarska zwróciła na to uwagę, powiedziała Sarah Healy, wiceprezes ds. marketingu w Cabot Creamery. czasopismo że twaróg „zaczął eksplodować”. Ogromne przepisy na TikTok pomagają to udowodnić. jej kampus uniwersytecki Dietetyk zapytał, który z nich przyciągnął uwagę wirusów, gdy TikToker Tiffany Elizabeth podzieliła się „Dietą z serem i musztardą”. Twaróg jest dobrym źródłem białka i wapnia, mówi Mary Sabat. Tak więc „gorczyca i twaróg na lunch mogą być częścią zdrowej diety, w zależności od ogólnego składu posiłku i indywidualnych potrzeb żywieniowych” – mówi.
egzotyczne przepisy na bok, wszystko to Zapewnia dalsze wyjaśnienie pozytywnej strony jedzenia twarogu, co jest zgodne z powodami, dla których starsze pokolenia polegały na nim jako na niskokalorycznej podstawie. Jest „wysoka w białku, o niskiej zawartości tłuszczu i zawiera obfite dawki ważnych witamin i składników odżywczych”. Te witaminy i składniki odżywcze obejmują witaminę B12, która ma szeroki zakres korzyści (w szczególności Dla wegetarian); B2 lub ryboflawina, która pomaga w wykorzystaniu enzymów w organizmie; oraz białka kazeiny i serwatki, które od dawna stanowią podstawę diety Kulturystyka i zawodowych sportowców z całego świata.
w kwietniu, nadzór rynku opublikował komunikat prasowy o przyszłości twarogu, wskazując, że jego popularność znacząco wzrośnie w okresie prognozy, między 2022 a 2030 rokiem, dodając, że „wraz z przyjęciem strategii przez głównych graczy, oczekuje się wzrostu rynku w oczekiwanym horyzoncie. ” Sprzedaż twarogu wzrosła w Stanach Zjednoczonych o 15,9% między majem 2022 a majem 2023 czasopismo, a jedna firma odnotowała oszałamiający 50% wzrost rynku w ciągu jednego miesiąca między kwietniem a majem tego roku. Wystarczy, aby zwiększyć adopcję i ogólną popularność, aby każda mama lub babcia wskazała na swój mały talerz burgera i 1-filiżankę porcji nierównych rzeczy i powiedziała, że tak ci powiedziała. (Przeczytaj więcej artykułów o diecie.)
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”