„Mortal Kombat: Onslaught” to nowa propozycja od Warner Bros. i Studio Netherrealm Dla urządzeń mobilnych. W tym tytule gracze zanurzą się w akcjach i strategicznych bitwach w czasie rzeczywistym.Używanie zespołów do przetrwania przygody. Będą musieli dokładnie rozważyć, w jaki sposób stawić czoła hordom wrogów, wykorzystując nie tylko odrębne zdolności postaci, ale także specjalne ruchy, aby posunąć naprzód historię.
W Zataka w Meksyku rozmawialiśmy z Mikiem Lee, Główny projektant tej partiiKto dostarczył nam cennych informacji na temat tego nowego projektu. Opowiedz nam o zawartości, która pojawi się po premierze, oraz o szczegółach rozwoju.
„Nowy sposób gry w Mortal Kombat”
W tej części zostanie wprowadzona nowa historia i świat, który będzie zawierał:Świetna fikcyjna produkcja„, tak jak jesteśmy przyzwyczajeni z NetherRealm Studios. W tym tytule będziemy śledzić fabułę Scorpiona, Johnny’ego Cage’a, Kitany i innych postaci próbujących powstrzymać Shinoka, który będzie głównym antagonistą opowieści. Narracja zapowiada się na jedną z najważniejszych atrakcji „Mortal Kombat: Onslaught”.
Bitwy w „Mortal Kombat: Onslaught” toczą się w czasie rzeczywistym, co oznacza, że o naszych celach będziemy decydować na podstawie pojawiających się hord wrogów. Będziemy mogli współpracować z naszym zespołem, aby ulepszyć nasze postacie i osiągnąć epicki poziom, na którym odblokujemy specjalne umiejętności. Można go wykonać na kilka sposobów, np. w linii prostej, uderzając wrogów z tej odległości, bezpośrednio w konkretny cel, lub poprzez falę uderzeniową.
Gra pełni funkcję pełnoprawnego RPG, zatem możemy spotkać kultowe postacie z sagi „Mortal Kombat”, które w tej odsłonie wcielą się w określone role i klasy, na przykład:
Skorpion jest wojownikiempoświęci się wejściu na linię frontu twarzą w twarz, aby pokonać hordy wrogów twarzą w twarz.
Obrońca Shawa KahnaKtóry skupi się na roli czołgu w drużynie i przyciągnięciu wielu wrogów, aby odeprzeć ich ataki i stawić czoła pojawiającym się hordom.
Jade jest zabójcąTa kategoria nie będzie na linii frontu ani w obronie, jej celem jest „infiltracja” legionów, aby dotrzeć na sam dół i zestrzelić wrogie wsparcie i snajperów.
„Mortal Kombat: Onslaught” to gra RPG, w której możemy zwiększać statystyki naszych postaci, modyfikować je według własnego uznania i dodawać atrybuty, które poprawią ich wydajność w grach. Bitwy. Możemy wyposażyć ich w relikty, które będą miały własne zdolności i będą współdziałać z naszymi grupami myśliwców.
Te efekty odblokują niektóre Zgony Dla naszych postaci, co jest dobrą opcją na zabijanie przeciwników w „brutalny” sposób, tak jak to widzimy w konsolowej i pecetowej wersji „Mortal Kombat”.
W tytule dostępne będą cztery tryby rozgrywki podzielone w następujący sposób:
- piasek: Tryb Gracz kontra Gracz, w którym zmierzymy się z innymi drużynami złożonymi z czterech wojowników i przetestujemy, jak silna jest nasza drużyna w oparciu o statystyki każdej postaci i jej zestaw umiejętności.
- data: Tutaj poznajemy główny wątek części, w której dowiemy się trochę o tym nowym wszechświecie, który dla nas reprezentuje, oraz scenariuszach, które będziemy eksplorować w naszej przygodzie.
- Wieże bossów: W tym trybie będziemy otrzymywać jednego bossa za drugim, podczas którego będziemy testowani jako strateg z naszym zespołem, co będzie wymagało określonego rodzaju wyposażenia, aby się przedrzeć. prezydent.
- przepaść: Ten tryb jest przeznaczony dla „Unikalne i ciekawe bitwyGdzie zobaczymy na przykład sześciu Johnny’ego Kegów w tym samym czasie, którzy rzucili nam wyzwanie i to zrobimy Bitwy Zabawne i wyjątkowe za każdym razem, gdy pokonujemy jeden po drugim.
Jedno z pytań, które nas najbardziej zaciekawiło, dotyczy tego, czy skoro są to różne uniwersa, czy istnieje możliwość powiązania tego z historią części konsolowych, ponieważ zastanawiamy się, czy gra na smartfony przyciągnie odbiorców głównych części? , na co sam Mike Lee odpowiada następująco:
„Widzieliśmy, że niektórzy z naszych graczy są naprawdę zainteresowani światem Mortal Kombat. „Zdajemy sobie również sprawę, że mogą istnieć fani MK, którzy niekoniecznie walczą w pojedynkę, więc jest to jedna z naszych ofert w świecie MK, aby przyciągnąć ludzi, którzy również chcą grać w MK w inny sposób.”
Faktem jest, że mówimy o różnych wersjach „MK 11” i „MK 1”, ponieważ jest to odrębny wszechświat i został stworzony przez Eda Boona i Dominica, którzy stworzyli tę nową fabułę ze znanymi postaciami i będzie to wyjaśniłeś w trakcie historii, jak się tam dostali i jaki będzie twój cel w tym.
Jeśli chodzi o zawartość, jaką gra może zaoferować po premierze i udostępnieniu na urządzeniach z systemem iOS i Android, zastanawialiśmy się, co będzie dalej i czy dodadzą DLC lub przyszłe rozszerzenia wzbogacające fabułę tytułu, na co odpowiada nam Mike Lee . W następujący sposób: Metoda:
„To tak naprawdę jeden z kamieni węgielnych Mortal Kombat: Onslaught, czyli trybu fabularnego, który naszym zdaniem spodoba się graczom. Jak dotąd otrzymaliśmy świetne opinie od użytkowników korzystających z wczesnego dostępu i mamy wiele informacji. Cała historia będzie miała właściwie 10 rozdziałów i będzie 300 Bitew, każda z własną fabułą, ale dodatkowo Kronicas będzie rozgrywać się co tydzień i będzie oddzielona od głównego wątku fabularnego.
„Historie Kronicas są krótkie i samodzielne, więc mamy mnóstwo narracji dla graczy, a każda z nich wprowadzi zupełnie nową postać wraz z rozwojem nowych trybów gry, które nadejdą w szybkim tempie”.
Kiedy zobaczyliśmy, jak tytuł się sprawdził, nie mogliśmy powstrzymać się od zastanowienia, czy jest to dostawa na urządzenia mobilne z wyższej czy średniej półki, skoro mowa o smartfonach dostępnych obecnie na rynku, na co Mike rozwiał nasze wątpliwości następującymi słowami: : Tekst piosenki:
„To produkt z najwyższej półki, z natury przeznaczony dla platform z najwyższej półki, więc wygląda świetnie, ale nasz zespół pracował nad tym, aby działał na urządzeniach z niższej półki i nie ma tam wszystkich udogodnień, ale będzie można uzyskać FPS, ale zdecydowanie staramy się dorównać jakością.” „W NRS pod względem grafiki i animacji, abyśmy mogli w pełni wykorzystać nowszy sprzęt”.
Rozmawiając z Mikiem Lee, nie mogliśmy powstrzymać się od pytania, jakie było największe wyzwanie, przed jakim stanął podczas tworzenia tego tytułu, biorąc pod uwagę, że jest to coś innego niż to, do czego jesteśmy przyzwyczajeni „Mortal Kombat”. Odpowiada na to pytanie w następujący sposób:
„Było wiele, tak, tworzenie gier zawsze jest trudne i myślę, że jednym z pierwszych wyzwań, przed którymi stanęliśmy, było stworzenie zespołowej gry RPG na urządzenia mobilne i sprawienie, by czuła się i wyglądała autentycznie na wzór Mortal Kombat, ponieważ „wiesz, wiele gier RPG opartych na zespołach na urządzenia mobilne zwykle opiera się na rolach.
„Myślę, że walka może wydawać się bardzo proceduralna i niekoniecznie płynna i realistyczna, mimo że od początku była to naprawdę główna wizja. Powiedzieliśmy: „hej, gdybyśmy mieli prawdziwych wojowników ze świata Mortal Kombat, a zamiast walki jeden na… jedna walka, stawiamy cztery na sześciu.” „I to będzie po prostu bójka. Jak to będzie wyglądać? Ludzie biegają, ale oni też biegają, a my wykonujemy ich popisowe ruchy, jak Jax używający swoich ramion, a Raiden przyzwie swoje błyskawice.” Ale mieliśmy ogromną bitwę, a gracz kontrolował wszystkich wojowników jednocześnie.
Na koniec chcieliśmy dowiedzieć się, jak duży wpływ miał zespół na realizację tej dostawy, na co Mike Lee uprzejmie odpowiedział następującym komentarzem:
„Główny wpływ na walkę miało zwłaszcza to, że sprawiała wrażenie epickiej wersji bijatyki, w której zebraliśmy wszystkich znanych nam wojowników i połączyliśmy ich w zespoły, zamiast walczyć jeden na jednego, dzięki czemu konkretna wizja była z nami od początku.Jeśli chodzi o aspekt RP, Gee, jest wiele inspiracji z innych gier, ponieważ jestem wielkim graczem RPG.
„Mortal Kombat: Onslaught” jest już dostępny dla… Departament Kontroli Wewnętrznej I Android.
„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji.”