Głupia gra w blaszkę powoduje, że spędzasz w tej grze więcej czasu, niż można sobie wyobrazić
Dzięki kolorowym lokacjom, innowacyjnej mechanice i historii, która ułatwia utożsamienie się z bohaterami, nie byliśmy zaskoczeni, gdy się tego dowiedzieliśmy Wymaga dwóch zdobył nagrodę za Najlepsza gra roku w 2021 roku. Jest wielu graczy, którzy zaniemówili z powodu tej wspólnej propozycji 2 osobyale dzisiaj odłożyłem dobrą robotę Studio Haylight Nie ze względu na świetne ogólne wrażenia, ale dlatego, że wzbudził zainteresowanie szerokiego grona użytkowników Minigry są tak proste, jak uzależniające. I tak, też wpadłem w tę dziurę.
Jeśli grałeś w It Takes Two, prawdopodobnie pamiętasz It Takes Two Wiele mini-gier rozsianych po okolicy Przez całą przygodę. Wyścigi konne, propozycje rytmów, walka czołgów… Istnieje wiele mechanik i propozycji, które wzięto pod uwagę podczas opracowywania tych wspaniałych dodatków. Jednakże, chociaż społeczność zazwyczaj postrzega te szybkie piosenki jako prosty dodatek do głównej kampanii, okazuje się, że wraz z moim partnerem poświęciliśmy się eksplorowaniu każdego zakątka sceny w poszukiwaniu tego latającego tamburynu, który sygnalizował odkrycie nowej minigry . I tak zaczyna się dobra sesja. Szczupaki i zdrowa konkurencyjność Co, patrząc wstecz, rzeczywiście tak jest niezbędny Przygoda z Codym i May w rolach głównych.
Mecz baseballowy, który nie pozwalał mi spać do późna
Obsesja na punkcie tej gry wynika wyłącznie z prostej i prostej zabawy; Coś istotnego dla historii It Take Two
Tak naprawdę nasze najlepsze wspomnienia z It Takes Two mają bardzo specyficzną formę: A Głupia blaszana zabawka Z dwoma baseballistami i ich piłkami. To bardzo prosta gra, której celem w przygodzie EA Originals jest nic innego jak tylko kilkuminutowa rozrywka. Jednak my (i wielu graczy online, jak widziałem) popadliśmy w obsesję Powtórz grę kilkadziesiąt razy. Z czego wynika to zjawisko? Nic szczególnego, po prostu Zwykła i prosta zabawa Rywalizacja z bliskim konkurentem i pobijanie własnych rekordów.
Chociaż ta gra najbardziej przykuła naszą uwagę podczas rozgrywki, dobrze bawiliśmy się też grając w inne mini-gry; każdy z nich W pełni dostosowywalne do konkretnych kontekstów. Czy przybywasz do fantastycznego miasta z dziesiątkami szczegółów? Cóż, spróbuj wygrać wyścig przez labirynt uliczek. Czy jesteś na terytorium science fiction? Następnie unikaj dziesiątek śmiercionośnych laserów i jeszcze bardziej utrudniaj przeciwnikowi zadanie. W grze dostępnych jest dziesiątki opcji, a każda z nich oferuje coś bardzo ważnego zarówno dla przygody, jak i relacji: Odłącz się na chwilę i baw się dobrze przy czymś bardzo prostym.
Niektóre przerwy są ważniejsze, niż się wydaje
Minigry służą Cody’emu i May jako niezbędna kapsuła ratunkowa zapewniająca komfort w stresujących chwilach.
Tak naprawdę każdemu może się wydawać śmieszne angażowanie się w mini-gry oparte na rywalizacji, gdy mówimy o Codym i Mai, ludziach, którzy podróżują do niesamowitych światów, ponieważ… Zamierzają się rozwieść. Podczas głównej przygody It Takes Two oboje bohaterowie rozmawiają o najbardziej przygnębiających rzeczach w ich związku i zagłębiają się w to, co poszło nie tak, czego dopełnia wszechobecny cel, jakim jest odzyskanie prawdziwych ciał i powrót do normalnego życia. Krótko mówiąc, mówimy o Stresujący kontekst, w którym część napięcia jest uwalniana poprzez małe mini-gry; Rodzaj kapsuły ratunkowej, która w oparciu o zdrową konkurencyjność tymczasowo uwalnia wszelkie istniejące obciążenia.
A to nie jedyne przesłanie, jakie można wyciągnąć z niesamowitej pracy wykonanej przez Hazelight Studios i EA Originals. Chociaż skupiłem się tutaj na mojej ostatniej obsesji, która przybiera formę głupiej blaszanej gry, wypróbowując tę grę w parze lub z zaproszonymi przyjaciółmi Zbieraj różne odczyty O związkach romantycznych, znaczeniu komunikacji i innych aspektach, które choć rutynowe w naszym codziennym życiu, są niezbędne w chwilach większych kryzysów.
Jeśli jednak ta gra przyciągnęła Twoją uwagę tylko ze względu na zabawną platformówkę i kolorowe ustawienia, być może zechcesz rzucić okiem na naszą stronę Analiza wymaga dwojga Gdzie podsumowujemy wszystko, co sprawia, że ta część jest zabawna. Minusem jest jednak to, że blaszana zabawka, o której mówię w tym artykule, została stworzona wyłącznie na potrzeby tytułu Hazelight Studios i dlatego nie jest nigdzie dostępna w sprzedaży. To niefortunne, ponieważ te małe momenty, kiedy uderzam piłkę, są już częścią mojego związku i relacji wielu innych graczy.
W grach 3D | Mamy szczęście, że nie poświęcił się kinu, ale grom wideo i nie chodzi tu o Hideo Kojimę: historię autora It Takes Two, Josepha Faresa
W grach 3D | It Takes Two otrzyma wersję telewizyjną i filmową wraz z producentami filmu Sonic
„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji.”