Firma była obecna na edycji NAB 2023, szukając zespołów, które mogą uzupełnić swoje narzędzia do realizacji swoich usług.
JP Audiovisual Productions stara się być partnerem w każdej ze strategii komunikacyjnych, które ponad 100 klientów osiągnęło w ostatnich latach, chce wdrożyć dzięki pracy zespołowej obu profesjonalistów specjalizujących się w różnych platformach. Z tego powodu korzystają z innowacyjności oferowanej przez rynek technologiczny i jest to jedno z narzędzi, które wyróżnia je spośród innych firm produkcyjnych sektora audiowizualnego.
„Przyjeżdżamy, aby zobaczyć nową technologię, która może dotrzeć do naszych krajów, zwłaszcza w części strumieniowej. Imponujące jest to, że wszystko jest wysyłane do chmury i że uczymy się z tego, aby ulepszać nasze narzędzia. Widzieliśmy kilka rozwiązań, które może dla nas pracować; Jesteśmy bardzo zainteresowani kwestią nowych obiektywów i aparatów do fotografii i wideografii – skomentowała Adriana Blanco, producentka JP Audiovisual Productions.
Odnosząc się do swojej roli w branży, CEO powiedziała: „Wspieramy mikroprzedsiębiorstwa we wdrażaniu ich produktów. Znajdujemy się również w Utah, wspierając małych przedsiębiorców rozwiązaniami audiowizualnymi, które pozwalają im zaistnieć w telewizji lub na platformach takich jak FB i YouTube. Jesteśmy firmą produkcyjną obsługującą wszystkie firmy zajmujące się produkcją audiowizualną.
„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji.”