Chile znajduje się w gronie dziesięciu krajów, które mają „obsesję” na punkcie wyszukiwania gry wideo FIFA w Internecie

Chile znajduje się w gronie dziesięciu krajów, które mają „obsesję” na punkcie wyszukiwania gry wideo FIFA w Internecie

W rankingu liderem jest Wietnam i uwzględniane są w nim takie kraje europejskie, jak Polska, Portugalia i Wielka Brytania.

Dochodzenie, w ramach którego przeanalizowano dane wyszukiwania Google, wykazało, że Chile jest jednym z krajów mających największą „obsesję” na punkcie serii gier wideo FIFA od EA Sports. Po zmianie nazwy EA Sports FC.

W badaniu połączono szereg typowych wyszukiwanych haseł związanych z grami wideo EA Sports FIFA, w tym nazwy każdej gry wyprodukowanej przez franczyzę oraz terminy takie jak „gra wideo FIFA”, aby określić średnią miesięczną liczbę wyszukiwań w kilku krajach.


Po zmianie nazwy serii gier wideo FIFA firmy EA Sports na EA Sports FC, Wietnam jest krajem o najniższej średniej miesięcznej liczbie wyszukiwań wynoszącej 268 miesięcznych wyszukiwań na 100 000 osób w ciągu ostatnich trzech miesięcy. „FIFA Online 4” była najczęściej wyszukiwaną grą w Wietnamie – w tych miesiącach 280 680 wyszukiwań miesięcznie.

Przy średniej liczbie 252 wyszukiwań miesięcznie na 100 000 obywateli, Polska jest drugim najczęściej wyszukiwanym krajem dla FIFA. Do najczęściej wyszukiwanych gier w Polsce należą FIFA 23, FIFA 22 i FIFA 19.

Po niedawnym rebrandingu Portugalia znalazła się na trzecim miejscu wśród krajów, które mają największą obsesję na punkcie FIFA. Przy 228 średnich miesięcznych wyszukiwaniach na 100 000 osób. FIFA 23 to ich najbardziej pożądana gra.

W najniższych trzech miesiącach średnio 226 wyszukiwań miesięcznie na 100 000 osób. Holandia była czwarta, a Wielka Brytania piąta.r, z 217. FIFA 23 to najbardziej pożądana gra w obu krajach.

Szwecja (210 średnio miesięcznych wyszukiwań na 100 000 osób) i Chile (208) zajęły odpowiednio szóste i siódme miejsce. Wśród najczęściej wyszukiwanych krajów dla serii gier wideo EA Sports FIFA. W obu krajach w ostatnim czasie odnotowano średnio ponad 200 wyszukiwań na 100 000 obywateli.

Francja (195 wyszukiwań średnio miesięcznie na 100 000 osób), Dania (189) i Hiszpania (186) zamykają pierwszą dziesiątkę krajów, które mają największą obsesję na punkcie FIFA.

You May Also Like

About the Author: Eugene Barker

"Przyjaciel zwierząt na całym świecie. Guru sieci. Organizator. Geek kulinarny. Amator telewizyjny. Pionier kawy. Alkoholowy narkoman."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *