Deporvillage rozwija się na nowych rynkach: w Danii, Holandii i Polsce

Deporvillage rozwija się na nowych rynkach: w Danii, Holandii i Polsce
Deporvillage rozwija się na nowych rynkach: w Danii, Holandii i Polsce

Xavier Platellorens i Ángel Corcuera, założyciele Deporvillage. Zdjęcie: Debourvillage

Deporvillage, hiszpańska firma zajmująca się sprzedażą sprzętu sportowego w Internecie, zrobiła kolejny krok w swojej międzynarodowej ekspansji i rozpoczęła działalność w trzech nowych krajach: Danii, Holandii i Polsce. Możesz uzyskać dostęp do obszernego katalogu tej firmy specjalizującej się w kolarstwie, bieganiu i sportach na świeżym powietrzu.

Depurwioska Zainstalowany do tej pory Hiszpania, Francja, Włochy, Portugalia, Wielka Brytania i Niemcy. W wyniku połączenia liczba tych sześciu krajów wzrosła obecnie do dziewięciu Dania, Holandia i PolskaTrzy inne rynki charakteryzują się dużą siłą nabywczą (Dania i Holandia) oraz dużą populacją (Polska).

„Zidentyfikowaliśmy wyraźne możliwości biznesowe” – wyjaśnił w oświadczeniu Alex Reyna, menadżer biznesowy Deporvillage. Chociaż jest jeszcze za wcześnie, aby prognozować udziały w rynku tych nowych krajów, uważamy, że Holandia może pozycjonować się jako rynek właściwy, ale Mówimy o kolejnych trzech do pięciu latach.w miarę dalszego wzmacniania rynków, na których jesteśmy obecnie obecni.

Sprzedaż w Deborvilj przechodzi proces stabilizacji po roku 2022, kiedy to po raz pierwszy nie nastąpiły cudowne wzrosty, a raczej wyraźny spadek. Teraz, w 2023 r., Deporvillage powróciło na drogę sukcesu i prawdopodobnie poprawi obliczenia wykonane w styczniu, osiągając, a nawet przekraczając historyczny rekord z 2021 r. Ponadto nie możemy zapominać, że Deporvillage jest zanurzone w profesjonalnym kolarstwie sponsorowanym przez Movistar i Burgos-BH To się zaczęło teraz Otwarcie sklepów stacjonarnychponieważ ma już dwa w Hiszpanii i planuje dalszy rozwój również w tym kierunku.

You May Also Like

About the Author: June Wilkinson

"Pionier w mediach społecznościowych. Miłośnik muzyki. Zły student. Introwertyk. Typowy fan piwa. Ekstremalny webinnik. Fanatyk telewizji. Totalny ewangelista podróży. Guru zombie."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *