GRUPA ESL FACEITOrganizator światowych turniejów e-sportowych, Ogłosiła współpracę z Znipe Esportsszwedzkiej firmy specjalizującej się w technologii transmisji strumieniowej na żywo Zegarek z twarzą, nowa platforma do przesyłania strumieniowego skupiająca się na e-sporcie. Platforma ta umożliwi widzom oglądanie meczów e-sportowych na żywo za pośrednictwem FACEIT i będzie oferować najważniejsze funkcje, takie jak widoki z wielu punktów widzenia i kamery eliminacyjne.
Według FACEIT nowa platforma do przesyłania strumieniowego będzie bezpłatna i „Dostępne dla każdego„. Ta premiera oznacza, że FACEIT po raz pierwszy stworzył produkt niezwiązany bezpośrednio z samą grą, wprowadzając na rynek platformę streamingową podobną do Twitch i YouTube Gaming.
FACEIT Watch jest wynikiem współpracy pomiędzy ESL FACEIT Group i Znipe Esports, firma znana ze współpracy z Riot Games na Pro View i z ESL na Digital Pass. Platforma będzie zawierać pewne funkcje opracowane dla karty, takie jak transmisje poszczególnych graczy.
FACEIT Watch zawiera funkcje, które nie są często spotykane na innych platformach do transmisji strumieniowej e-sportu Możliwość wstrzymywania i przewijania do tyłu, dostęp do pokoi zabójstw (istotna funkcja w grach takich jak Call of Duty) oraz możliwość dostosowania głośności komentatorów i wyłączenia potencjalnych spoilerów.
Platforma offline Obsługuje strumienie CS2 i Apex Legends Podczas swojej gry na IEM w Katowicach przyciągnął sporą liczbę widzów. Chociaż liczby te są znacznie niższe w porównaniu do konkurentów, należy się tego spodziewać na tym wczesnym etapie.
Warto zauważyć, że BLAST, konkurent rynkowy EFG, ma również dedykowaną platformę do transmisji strumieniowej o nazwie BLAST.tv, która oferuje użytkownikom podobne doświadczenia. Riot Games, twórcy VALORANT i League of Legends, również zamierzali stworzyć dedykowaną platformę do streamingu, ale ostatecznie porzucili ten projekt.
Ta premiera nie tylko dywersyfikuje ofertę ESL FACEIT Group wykraczającą poza organizację turniejów, ale także obiecuje wzbogacić wrażenia fanów e-sportu dzięki znaczącym innowacjom technologicznym.
„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji.”