Kompatybilność wsteczna była kluczem do zachowania gier wideo

Kompatybilność wsteczna była kluczem do zachowania gier wideo

X-Box Faza regeneracji po Xbox One rozpoczęła się od Phila Spencera, który przejął ster. Jednym z pierwszych kroków, jakie podjął zespół z Redmond, było wdrożenie Zgodność Z 360 i oryginalnym Xboxem. A w rozmowie z ważną osobą w firmie, Kompatybilność wsteczna była kluczem do zachowania gier wideo.

Menedżer projektu Xbox, Jason Ronald, udzielił wywiadu w środku radar techniczny, w którym omówiono wpływ programu Xbox Backwards Compatibility Program. Ronald twierdzi, że zespół wiele się nauczył podczas tworzenia oprogramowania kompatybilności wstecznejI że reszta branży powinna wyciągnąć wnioski z tego ruchu i zrobić coś bardzo podobnego.

Kompatybilność wsteczna była kluczem do zachowania gier wideo

Wymienne obudowy do konsoli Xbox Series X.

Xbox Game Pass przekracza 25 milionów użytkowników

W związku z ostatnimi plotkami o wstecznej kompatybilności PlayStation 5 z generacją PlayStation 3, która wydaje się rzeczywistością, zawsze wygrywamy my, użytkownicy, a dzięki ruchowi, jaki zrobił Xbox wiele lat temu, Wygląda na to, że reszta branży chce pozostać wyjątkowa dzięki Redmond.

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *