LMDh Alpine A424_β będzie wyposażony w silnik Formuły 2

LMDh Alpine A424_β będzie wyposażony w silnik Formuły 2

Popisując się prototypem, który Alpine umieści w klasie WEC Hypercar od przyszłego roku, francuski producent ogłosił, że na podwoziu ORECA zostanie zainstalowany 3,4-litrowy silnik V6 z turbodoładowaniem firmy Mecachrome, który będzie połączony z silnikiem elektrycznym firmy Bosch oraz standardowa bateria firmy Williams Advanced Engineering. Chociaż charakterystyka silnika odpowiada tym stosowanym w Formule 2, pozostają wątpliwości co do niezawodności tego śmigła Nie został pomyślnie przetestowany w imprezach wytrzymałościowych i pozostaje praktycznie taki sam jak jego wersja wprowadzona w 2018 roku.

Ale z Alp potwierdzili, że Mecachrome, z V634, jego silnik Formuły 2, zaprezentuje aktualizację, która będzie skierowana do prototypu A424_β. W tym sensie nie ma obiecującego precedensu, projekt, który Ginetta i Mecachrome postawili na torze w 2018 roku, G60-LT-P1, który pamiętają, bardzo niskowydajny silnik LMP1 wykorzystujący V634P1, wariant formuły V6.2 że nie dało się już z niego wydobyć, ponieważ był podatny na pękanie. Spowodowało to rozdzielenie zaangażowanych osób, pozostawiając prototyp napędzany silnikiem AER P60B po 24-godzinnym wyścigu Le Mans.

Teraz inżynierowie Zespół Alpine Formuły 1 pracujący nad bazą Viry-Chatillon Mecachrome pomaga przy ostatecznej wersji silnika Aby zapewnić najwyższą wydajność i niezawodność grupy. Modernizacja ma zapewnić 675 KM przy 9000 obr./min i być w doskonałej harmonii z elementami układu hybrydowego o mocy 50 kW. Ten zakład Alpine jest duży, ponieważ dzieli wysiłki między Formułę 1 i WEC i chociaż nie wykazał się solidnością w żadnej z kategorii, stawką jest nazwa producenta, mimo że za program odpowiadają ORECA, Mecacrhome i Signatech.

Silnik A424 jest oparty na silniku Formuły 2, ale jest mocno zmodyfikowany w porównaniu z używanymi silnikami Formuły 2, a nawet wcześniejszymi silnikami LMP1. System sterowania silnikiem jest również w pełni dostosowany do A424 i został opracowany i skalibrowany przez Alpine Racing w Viry-Chatillon.

przez Tydzień sportów motorowych

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *