– Marka piwa Żubr pomaga w zakupie gruntów dla Parku Narodowego Bebra w Polsce w celu ochrony zagrożonych gatunków
Warszawa, sierpień 25, 2021 / PR Newswire / – Największy park narodowy w Polsce, Biebrski Park Narodowy, to naturalny skarb na mapie Europy i jedna z ostatnich dolin w Europie niezniszczona przez człowieka. Tymczasem około 40% ziemi nie należy do niego. Polska marka Żubr pracuje nad ochroną tego cennego obszaru: ளுடன்ubr współpracuje z urzędnikami parku, aby pomóc w zakupie gruntów, które wymagają aktywnej ochrony.
Jest to odpowiedź na propozycje marek ze strony Unii Europejskiej i Organizacji Narodów Zjednoczonych, aby przywrócić ziemię naturze, aby zapobiec kryzysom klimatycznym i środowiskowym. Zgodnie z tym trendem i ostrzeżeniem Raport ONZ za sierpień br., Polska marka piwa Żubr Beepsa postanowiła pomóc urzędnikom parku narodowego w ochronie cennych obszarów dla zagrożonych gatunków zwierząt.. Z tego powodu Żubr rozpoczął wieloletnią współpracę z Parkiem Narodowym Beepsa w celu odzyskania działek na jego terenie.
Około 500 milionów m³ wody jest magazynowane na bagnach doliny Bibra, jednej z ostatnich sztucznych dolin w Europie. Bagna chłodzą, wyspy bioróżnorodności działają jak naturalne klimatyzatory i tworzą wyjątkowe siedlisko dla chronionych gatunków ptaków w całej Europie. Jednakże, Ponad 40% Bieberzańskiego Parku Narodowego jest własnością prywatną, a pracownicy parku nie są w stanie prowadzić odpowiednich działań na rzecz ochrony przyrody., Ochrona siedlisk, regulacja turystyki i zapobieganie klęskom żywiołowym w wyniku rozwoju rolnictwa lub budownictwa.
„Ochrona siedlisk jest bardzo skutecznym środkiem dla przyrody, a nie ochrony gatunków. Ochrona siedlisk ma zasadnicze znaczenie dla przetrwania gatunków ptaków żyjących na niebezpiecznym obszarze, ponieważ nie tylko gniazduje, ale żeruje. Jego pisklęta wchodzą do wody i odpoczywają w czasie migracji itp. Są one możliwe tylko wtedy, gdy nabędziemy te tereny pod park. Powiedział Votsimiers Vroblevsky, zastępca dyrektora Parku Narodowego Beepsa.
Zakup ziemi to priorytet Biebrzańskiego Parku Narodowego, ale to długi i kosztowny proces. Udział marki Żubr pomaga przyspieszyć ten proces. Pierwszy z planowanych projektów otrzymał już dofinansowanie od marki, która poszerzyła własność Parku Narodowego Beepsa na tym terenie.
Działalność marki Żubr odbywa się w czasie, gdy od 20 lat w Polsce nie powstał nowy park narodowy. Średnia powierzchnia parków narodowych w UE to około 3,4% powierzchni kraju, podczas gdy w Polsce to tylko 1,1%. Z drugiej strony ponad 70% Polaków opowiada się za zwiększaniem powierzchni parków narodowych.
Działania Parku Narodowego Pipersa wpisują się w zintegrowane działanie celu marki Żubr. Asahi Europa, która opiera się na aktywnym wspieraniu dzikich gatunków, reinwestowaniu części ich zysków. Prace te wykonać w najcenniejszych przyrodniczo obszarach Polski. Wspiera różne inicjatywy na rzecz ochrony przyrody, m.in. współpracę z Białowieskim Parkiem Narodowym. I będzie wymagał szybkiego działania Pomoc podczas pożaru Doliny Bibra.
„Marka Uber powstała około 18 lat temu wokół symboli polskiej natury. W reklamach marki bohater marki Uber (przedstawiciel europejskiej dzikości) pełni rolę strażnika lasu. Dba o wszystkich ludzi . Potwierdzenie Ursula Chernyavska-Kabelouch, dyrektor Mar de la Mar Żubr.
W 2019 roku marka Żubr zapewniła milion miejsc na ochronę zagrożonych gatunków; W 2020 r. Piazowski Park Narodowy ufunduje specjalne grupy o wartości 1 mln zł, aw tym roku kolejny milion przekaże na wojnę o ochronę dzikiej przyrody w jej naturalnej postaci.
Więcej informacji o działalności funduszu znajdziesz tutaj: www.funduszzubra.pl
Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/1601609/Zubr_and_Biebrzanski_Park_Narodowy.jpg
„Przyjaciel zwierząt na całym świecie. Guru sieci. Organizator. Geek kulinarny. Amator telewizyjny. Pionier kawy. Alkoholowy narkoman.”