Metaverse: wielomilionowy zakup, który Microsoft wkracza do wyścigu w celu opracowania | Doktor Techno | czasopismo

Metaverse: wielomilionowy zakup, który Microsoft wkracza do wyścigu w celu opracowania |  Doktor Techno |  czasopismo

Bloomberg Intelligence szacuje, że szanse rynkowe dla metaverse mogą osiągnąć 800 miliardów dolarów do 2024 roku.

To długa bitwa i nikt nie chce pozostać w tyle. Niektórzy już mówią, że metaverse to przyszłość Internetu. Inni uważają, że wciąż jest wiele do zdefiniowania.

Zobaczymy, czy za kilka lat stanie się to pełną rzeczywistością. Ale wielkie firmy technologiczne stawiają na to równoległy cyfrowy wszechświat Generuj duże operacje biznesowe na Wall Street.

Ostatni w wyścigu był Microsoft, który w tym tygodniu ogłosił umowę z milionerem na przejęcie Activision Blizzard, jedna z największych firm zajmujących się grami wideo Ze świata.

Wśród jego najbardziej znanych pseudonimów są Candy Crush, Call of Duty, Warcraft, Overwatch.

Microsoft Zostanie wydanych 70 000 milionów dolarów Prawie największa akwizycja w jej historii, a jednocześnie największa, jaką kiedykolwiek dokonano w branży gier wideo.

GETTY IMAGES Okulary wirtualnej rzeczywistości to brama do metawersu

Krótkoterminowe, Platforma gier wideo Xbox Może łączyć niektóre z najpopularniejszych tytułów na całym świecie i dodawać ogromną liczbę graczy.

Activision ma ok 400 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie w 190 krajach i franczyzach wartych miliardy dolarów.

W walce o przyciągnięcie większej liczby graczy na swoje platformy te ekskluzywne tytuły i doświadczenia mają kluczowe znaczenie.

Ale na dłuższą metę, jak przyznał Microsoft, Jest dobrze przygotowana, aby stać się jedną z firm prowadzących rozwój metaverse I przyciągnij biznes, który można tam stworzyć.

GETTY IMAGES Xbox to platforma gier wideo należąca do firmy Microsoft

„To przejęcie przyspieszy rozwój biznesu gier Microsoftu i zapewni elementy składowe dla metaverse” – podała amerykańska firma w swoim oświadczeniu.

Analiza Bloomberga Q Szansa rynkowa dla metaverse może sięgnąć 800 miliardów dolarów Do 2024 roku nikt więc nie chce zrezygnować z kawałka ciasta.

Jest to proces strategiczny. Odzwierciedla pozycję dużych firm Jeśli chodzi o metawersy”, Victor Alvargonzalez z Nextep, niezależnej firmy doradztwa finansowego, wyjaśnia BBC Mundo.

Wygrają ci, którzy stworzą najlepsze wirtualne przestrzenie Do tej pory ekspertami w tworzeniu tych cyfrowych światów są firmy zajmujące się grami wideo”.

W tym sensie analityk szacuje, że w najbliższych miesiącach Zobaczymy więcej tego typu operacji, gdzie wielkie firmy technologiczne stopniowo wykupują „partnerów metaverse”, mówi Alvargonzalez.

GETTY IMAGES Candy Crush to jedna z najpopularniejszych gier Activision Blizzard.

Oznacza to, że małe firmy specjalizują się w jednym z: Techniki budowania przestrzeni wirtualnych.

Od przetwarzania w chmurze do Grafika, chipy lub okulary rzeczywistości Wzmacniacz, przez który uzyskamy dostęp do tego równoległego wszechświata.

Ben Lidler, analityk rynków globalnych w eToro, myśli dokładnie tak samo.

Oferta Microsoftu dla dewelopera gier wideo Activision Blizzard o wartości 68,7 miliarda dolarów to posunięcie Zmiana zasad gry. Przyspiesz wyścig do metaverse Doprowadzi to do kolejnych przejęć w sektorze gier – mówi strateg.

Co więcej, proces pokazuje: Ogromne możliwości finansowe dużych firm technologicznych Co może pozwolić im na zamknięcie większej liczby tych transakcji.

„Pokaz jest solidnym dowodem i akceleratorem dla nowego świata wirtualnej rzeczywistości. Znaczące inwestycje dokonują w nim największe nazwiska w technologii.”

BETHESDA Ta umowa ma miejsce rok po tym, jak Microsoft kupił inną wpływową firmę zajmującą się grami, Bethesda.

„Chociaż metaverse jest na wczesnym etapie rozwoju, w ciągu ostatniego roku stał się gorącym tematem” – powiedział zespół inwestycyjny Value Partners.

I pamiętaj, że najlepsi liderzy technologii uwielbiają Meta (dawniej Facebook), Microsoft, Apple, Amazon, Baidu, Alibaba, Tencent Zapowiadali już różne inwestycje w tym zakresie.

Wynika to z urządzeń Avatar VR (rzeczywistość wirtualna) i AR (rzeczywistość rozszerzona) Są głównymi wejściami do metawersów.

Zajęcia z przedmiotów ścisłych w GETTY IMAGES mogą być bardzo różne w metawersie.

„Ponieważ liderzy technologii coraz bardziej angażują się w platformę, wzrośnie zapotrzebowanie na powiązane aktualizacje sprzętu, które Poprowadzisz sprzedaż i rozwój sprzętu do wirtualnej rzeczywistości i rozszerzonej rzeczywistości”.

„Bez wątpienia staniesz się metawersem Jedna z najważniejszych osi inwestycyjnych w 2022 roku″ dodaje Value Partners Group.

Ta umowa pojawia się rok po zakupie Microsoft Kolejna wpływowa firma zajmująca się grami, Bethesdaza 7,5 miliarda dolarów.

W rzeczywistości, W ciągu ostatnich dwóch dekad Microsoft dokonał przejęć w różnych dziedzinach Od komunikacji mobilnej (Nokia) po platformy programistyczne (GitHub) i sieci społecznościowe (LinkedIn).

zdobądź zdjęcia

W komunikacie prasowym Microsoft poinformował, że transakcja ma zostać sfinalizowana w roku podatkowym 2023, ponieważ transakcja czeka na zatwierdzenie przez odpowiednie organy prawne.

Problemy z Activision Blizzard

Activision Blizzard od kilku miesięcy zajmuje się Garść pozwów i zarzutów dotyczących rzekomo toksycznego środowiska pracy.

We wrześniu gigant gier ogłosił, że osiągnął porozumienie ugodowe o wartości 18 milionów dolarów z amerykańską Komisją ds. Równych Szans Zatrudnienia (EEOC).

MAEA złożyła pozew przeciwko firmie po trzyletnim dochodzeniu w sprawie: Twoja kultura pracy.

Jednak EEOC jest tylko jednym z kilku.

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *