Nieprawdopodobne otwiera bramy Metaverse dla małpy znudzonej MSquared

Nieprawdopodobne otwiera bramy Metaverse dla małpy znudzonej MSquared

druga stronanastępna gra Metaverse Od moich twórców Monkey Yacht Club Nudapod wrażeniem tej wiosny Podczas demo „drugiego lotu”. Łącząc tysiące graczy w tym samym świecie gry. A teraz technologia, która napędza Otherside, stworzona przez „nieprawdopodobny” startup, została udostępniona innym twórcom, aby mogli zacząć budować więcej metaverse.

kwadrat (M²) to zestaw do tworzenia interoperacyjnych światów internetowych, który obejmuje sieć, stos technologii i język znaczników Metaverse do tworzenia cyfrowych zasobów i doświadczeń w tych światach. Innymi słowy, jest to silnik tworzenia Metaverse, wszystko to jest częścią tego, co współzałożyciel i dyrektor generalny Improbable, Herman Narula, nazwał „głupio ambitnym projektem” i „siecią Metaverse”.

W piątek firma Improbable, o której mówiono, że jest warta 3 miliardy dolarów, kiedy zebrała pieniądze zeszłej jesieni, otworzyła wczesny dostęp do swoich narzędzi MSquared i udostępniła kod źródłowy MML dla konstruktorów. Ludzie już eksperymentują z narzędziami w metaverse Construct i Udostępnij ich twórczość.

Wczesne występy innych, o których Narula powiedział Rozszyfrować Zbudowana we współpracy z innowatorem Bored Ape, firmą Yoga Labs, ta nieprawdopodobna technologia jest jak dotąd najbardziej uderzającym przykładem tego, co potrafi ta technologia. Rzeczywiście, doświadczenie przebywania wśród tysięcy graczy na żywo —Jak G Opowiadane w kwietniu– Czułem całkowicie oryginalne osiągnięcie gry.

Ale to mniejsze sesje internetowe Improbable, jak twierdzi Narula, dostarczyły jak dotąd najbogatszych informacji o Improbable.

Powiedział, że zdolność twórcy lub celebryty do szybkiego zalogowania się online, pozostawienia linku w mediach społecznościowych i przyciągnięcia setek lub tysięcy użytkowników do wspólnej przestrzeni internetowej może otworzyć nowe modele ekonomiczne.

„Niekoniecznie potrzebujesz skomplikowanych wydarzeń na bardzo dużą skalę. Oczywiście możesz je zbudować i my też planujemy to zrobić” – powiedział. „To naprawdę ekscytujące, ponieważ myślę, że może stworzyć wiele interesujących modeli biznesowych, których nikt wcześniej nie próbował. I tego właśnie potrzebuje Metaverse: pokazania wartościowych przypadków użycia”.

Przed oficjalną premierą w piątek Narula i jej współpracownicy udostępnili kilka przestrzeni demonstracyjnych i zostawili linki na Twitterze do improwizowanych sesji gier. W maju gwiazda futbolu Arsenalu, Ołeksandr Zinczenko, dołączył do fanów i rozmawiał z nimi.

Teraz coraz więcej osób korzysta z technologii MSquared w tzw Drugi etap planu długoterminowego.

Niektóre szczegóły dotyczące planów Improbable nie zostały jeszcze oficjalnie ogłoszone. Jednak firma ujawniła w piątek, że giganci technologiczni, tacy jak Google, Nvidia i Dolby, oferują technologię przesyłania strumieniowego w chmurze, aby umożliwić światom opartym na MSquared, a Narula dodała, że ​​oprócz Yuga Labs zostanie ogłoszonych więcej partnerów marki i treści w nadchodzących tygodniach .

Ponadto, chociaż Narula powiedziała, że ​​MSquared „działa na zasadach Web3” i że jego sieć będzie oparta na koncepcji własności cyfrowej, jest mało prawdopodobne, aby ujawniła pełne szczegóły techniczne. Przejście w kierunku zdecentralizowanego zarządzania jest również częścią długoterminowego planu, a twórcy mogą albo zintegrować NFT z innych sieci, albo całkowicie odrzucić NFT.

„Podstawy MSquared są oparte na łańcuchu bloków, a doświadczenia na szczycie są opcjonalne z łańcucha bloków” – powiedział Narula. Rozszyfrować. „Uważamy, że to świetna równowaga do uderzenia”.

Publiczne wydanie MSquared pojawia się w okresie słabnącego entuzjazmu wokół metaverse, który miał swój moment świetności na przełomie 2021 i 2022 roku. Nawet teraz wciąż stara się utrzymać to podekscytowanie.

Narula przypisał część słabego rozpędu powszechnemu „niezrozumieniu” tego, czym są metawersy, stwierdzając, że założenie to zostało „pomieszane” z rzeczywistością wirtualną i rozszerzoną.

Ale powiedział też, że pewną rolę odegrały rozgłos i złamane obietnice firm technologicznych. Wierzy, że znaczące doświadczenia społecznościowe obsługiwane przez platformy Metaverse są „konieczne i będą się zdarzać”, a wydarzenia napędzane przez MSquared ostatecznie przekonają sceptyków.

Powiedział: „Ludzie są sceptyczni co do znaczenia, ludzie są sceptyczni co do nieprawdopodobnego, a ludzie są sceptyczni wobec wszystkiego”. „Powinieneś być wobec nas podejrzliwy i to jest całkowicie normalne i racjonalne”.

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *