Okulary AR firmy Apple mogą być w fazie rozwoju

Okulary AR firmy Apple mogą być w fazie rozwoju

Od miesięcy stosunkowo często rozmawiamy o przedsięwzięciu Apple w wirtualnej rzeczywistości. Bitten Apple ciężko pracuje, aby w tym roku powstał prawdziwy projekt, który pokaże wszystkim użytkownikom w tym segmencie, że coraz więcej firm jest zainteresowanych. Wiele powiedziano o tym, kiedy pojawi się jej propozycja, a firma może: Opracowujesz własne okulary rozszerzonej rzeczywistości.

Apple może już opracować własne okulary do wirtualnej rzeczywistości

Jak powiedzieliśmy, coraz więcej firm chce mieć swój udział w domyślnym torcie platformy. Niektórzy pracują w świecie gier wideo od lat, ale nie można zaprzeczyć, że wkład Meta w metaverse może być bramą do wielu firm, a wśród nich jest sprzedaż okularów wirtualnej rzeczywistości. Ale innym ważnym sektorem są okulary rozszerzonej rzeczywistości, które mają już pewne podstawy działające na rynku dla firm.

Jedna z najbardziej oczekiwanych wiadomości dla użytkowników wkrótce pochodzi od Apple, która nie odeszła Dowody jej udziału w AR na WWDC 2022 ostatni. Oznacza to, że jest wielu, którzy mieli wysokie oczekiwania dotyczące wiadomości w tym zakresie. Ale stopniowo pojawiają się dane, które przewidują pełną nadziei przyszłość dla wszystkich kochanków, którzy czekają na gadżet z domu Cupertino.

czasopismo 9to5Mac Wspominając analityka Haitong Intel Tech Research, Jeffa Boo, zauważył, że okulary do rzeczywistości rozszerzonej Apple są w fazie rozwoju. Oznacza to, że firma jest w trakcie testowania i wytwarzania fizycznych prototypów do testowania produktów, więc w ogóle nie będzie można ich zdobyć na przyszły rok.

Media donoszą, że dopiero pod koniec tego roku zobaczymy coś z tamtego etapu Prototyp pojawi się dopiero w 2024 roku, kiedy wejdzie do produkcjiczyli uzyskanie kompletnego produktu, aby pokazać go światu.

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *