Pepco, polska sieć sklepów off-price, otwiera kolejny sklep w Barcelonie

Pepco, polska sieć sklepów off-price, otwiera kolejny sklep w Barcelonie

Pepco, polska sieć sklepów off-price, otwiera kolejny sklep w Barcelonie

Polska sieć dyskontów Pepco zdobywa pozycję ulubieńca hiszpańskich konsumentów. Posiadając już trzy sklepy w Barcelonie i 175 sklepów w całym kraju, Pepco otworzyło swój czwarty sklep w centrum handlowym Arenas de Barcelona, ​​jeszcze bardziej rozszerzając swoją obecność w mieście.

Sklepy Pepco znane są z szerokiego asortymentu artykułów wyposażenia wnętrz, artykułów dekoracyjnych, odzieży i akcesoriów, a wszystko to w bardzo przystępnych cenach. Sklep oferuje wyjątkowe doświadczenia zakupowe, gdyż praktycznie nic nie kosztuje więcej niż 20 euro.

Nowa lokalizacja w centrum handlowym Arenas de Barcelona zajmuje przestronny kompleks o powierzchni 400 metrów kwadratowych na parterze.

W tej lokalizacji kupujący mogą znaleźć szeroką gamę produktów, od odzieży, przez materiały edukacyjne i artykuły wyposażenia wnętrz, po artykuły spożywcze.

Różne rodzaje produktów

To, co wyróżnia Pepco na rynku, to dbałość o niskie ceny przez cały rok. Dzięki przedmiotom o wartości od 2 do 20 dolarów kupujący mogą przez cały czas znajdować okazje.

Potrzebujesz nowej bielizny? Pepco ma opcje od 2 €. Wygodna piżama? Trzymają to na poziomie 11 euro. Przytulny strój na zimne noce? Można dostać tylko 12 euro. T-shirty, spodnie dresowe, bluzy i inne modowe artykuły dostępne są w zaskakująco niskich cenach.

Oprócz odzieży i akcesoriów Pepco oferuje także produkty do domu, niektóre z nich bezpośrednio konkurują z produktami oferowanymi przez Ikeę, ale w jeszcze atrakcyjniejszych cenach.

Designerskie meble i stoły w stylu nordyckim, artykuły dekoracyjne i przybory kuchenne to tylko niektóre przykłady szerokiej gamy produktów dostępnych w sklepach Pepco.

Polska sieć dyskontów Pepco stale się rozwija

Otwarcie sklepu w centrum handlowym Arenas de Barcelona wpisuje się w strategię ekspansji Pepco w Hiszpanii.

Firma, która wiosną ubiegłego roku ogłosiła, że ​​do końca 2023 roku będzie posiadać 200 sklepów w Hiszpanii i Portugalii, nadal czyni postępy w realizacji tego celu. Nowa lokalizacja stanowi uzupełnienie istniejącej sieci sklepów na terenie całego kraju.

Urodzona w Polsce w 2004 roku Pepco stała się jedną z wiodących w Europie sieci niskokosztowych, działającą na 18 rynkach i posiadającą łącznie ponad 2500 sklepów. Firma jest częścią Grupy Pepco wraz z Poundlandem i Dealz oraz częścią holdingu Steinhoff, do którego należy również Conforama.

Ekspansja Pepco w Hiszpanii jest oznaką jej zaangażowania na rynku hiszpańskim i wiary w dalszy rozwój bazy klientów w tym kraju.


You May Also Like

About the Author: Eugene Barker

"Przyjaciel zwierząt na całym świecie. Guru sieci. Organizator. Geek kulinarny. Amator telewizyjny. Pionier kawy. Alkoholowy narkoman."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *