Shinji Mikami chce, aby Tango Gameworks tworzyło więcej minigier niż horrory

Shinji Mikami chce, aby Tango Gameworks tworzyło więcej minigier niż horrory

Jutro trafi do sprzedaży Drut duchów: Tokionowy z Tango Gameworks, a Akcja i eksploracja AAA Na nową generację konsol i komputerów PC, choć może to być ostatnia gra w tym stylu stworzona przez japońskie studio. A przynajmniej tego chce Shinji Mikami, założyciel Tango Gameworks. Twórca serii Resident Evil chciałby, aby zespół to zrobił Najmniejsze gry bez horroru.

Mikami wyjaśnił w wywiadzie dla japońskiego magazynu Famitsu (via VGC). „Na razie jest nadal Jesteśmy postrzegani jako studio, które specjalizuje się wyłącznie w survival horrorach«, komentuje twórca, chociaż Ghostwire: Tokyo nie jest dokładnie horrorem pomimo jego nadprzyrodzonych elementów. Dla Mikamiego jest to „gra przygodowa w stylu zręcznościowym”.

„Oczywiście miło jest być postrzeganym przez naszych fanów jako studio o dobrej reputacji w zakresie tworzenia horrorów i gier survivalowych”, wyjaśnia Creative Design, „ale chcemy też być postrzegani jako Studio, które potrafi tworzyć różnorodne gry. W przyszłości będziemy wydawać coraz więcej nowych gier, zaczynając od Ghostwire: Tokyo, więc proszę o wsparcie. „

studio i szkoła

Shinji Mikami chce, aby Tango Gameworks tworzyło więcej minigier niż horrory

Ghostwire: Obraz z gry w Tokio

Jeśli chodzi o nadchodzące gry studia, Mikami to potwierdził Projekt, nad którym pracuje Jon Johanas, dyrektor ds. zawartości do pobrania (DLC) dla The Evil Within i The Evil Within 2A „To całkowite przeciwieństwo terroryzmu”. „To naprawdę dobra gra, więc nie ruszaj się” – mówi. Ale jej celem jest „produkowanie arcydzieła co dziesięć lat”, uważając to za trylogię A.sChcemy, aby młodzi ludzie sami tworzyli nowe gry« Tango Gameworks chce być miejscem nauki dla nowych pokoleń.

„Chociaż jesteśmy studiem, które tworzy gry, chcemy też, żeby było tak, jak wygląda Szkoła gier Gdzie pracownicy mogą nauczyć się tworzyć gry. „Chcemy, aby było to miejsce, w którym możesz rozwijać się jako twórca i rozwijać swoje umiejętności oraz rdzeń, pracując od podstaw” — mówi Mikami. W tym celu »najskuteczniejszym sposobem jest routing Wiele kilkudziesięcioosobowych zespołów tworzących gry«.

„W ostatnich latach względy komercyjne sprawiły, że musieliśmy rozwinąć się w duże zespoły. Dzięki pojawieniu się usług abonamentowych Sądzimy, że na podstawie gier z ostatnich lat można teraz tworzyć gry na mniejszą skalę. Gdy mają wystarczające doświadczenie, mogą przejść do dużych projektów z dużymi zespołami, podsumowuje Japanese Creativity.

Ghostwire: Tokyo ustala wymagania dotyczące uruchamiania 4K lub ray tracingu na PC

Obecnie Tango Gameworks nie zapowiedziało żadnych nowych gier poza projektem twórcy The Evil Within 2, ale Jego nowa filozofia biznesowa wydaje się pasować lepiej niż Xbox Game PassTeraz, gdy są częścią Microsoft. Zespół może wypełnić katalog kilkoma mniejszymi projektami pilotażowymi, nad którymi będzie teraz pracował.

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *