Topór pokazuje, że szczepienie dostaje „zapałki” w tej kampanii

Axe rozpoczął kampanię promującą szczepienia, która „udowadnia”, że szczepienie jest atrakcyjne i korzystne dla zalotów.

Uzyskiwanie terminów na rok stało się trudne z powodu pandemii. Brak pewności siebie w poznawaniu obcych i ograniczenia nie ułatwiały poznawania ludzi i flirtowania. Ponadto ponad połowa młodzieży z pokolenia Z twierdzi, że nie spieszy im się z zaszczepieniem. Te niepewności oznaczają, że w obliczu lata poziom grawitacji może spaść.

I dlatego Topór Uruchom program „Zostać zwolnionym”który ma na celu pomóc Zwiększone wskaźniki szczepień przeciwko COVID-19 wśród młodych chłopców. Z kolei zapewnia, że ​​po roku odosobnienia, w którym zaobserwowano lekkie zaniedbanie osobiste, znów dobrze pachną.

Więc szczepienie staje się Atrakcyjna motywacja w aplikacjach randkowych Pomaga uzyskać w nich „zapałki”. „Ax jest marką atrakcji opartą na bezpieczeństwie i chcemy zmotywować dzieci do zaszczepienia się, zaszczepienia i ponownego wyjścia w świat” – mówi. Karolina GrzegorzGlobalny menedżer marki firmy.

reklama jest Parodia tradycyjnej konferencji prasowej. Podkreśla jednak znaczenie zaszczepiania, a także rolę, jaką zapach i urok mogą odegrać w powrocie do normy. Zaszczepienie się i dobry zapach są koniecznością, aby wrócić tego lata.

Jeśli nie możesz poprawnie wyświetlić osadzonego wideo, dotknij Tutaj

Punkty kampanii szczepień siekierą

Tutaj wkracza Axe, kto to umożliwił Strona internetowa ma wszystko Osoby, które zostały zaszczepione lub zamierzają to zrobić, mogą ubiegać się o swoje „Narzędzia zabójstwa”. Utworzona kampania Lola Mullen niskiBędzie dostępny na platformach cyfrowych w całych Stanach Zjednoczonych.

Dodatkowo, aby pomóc w generowaniu entuzjazmu wobec szczepień, marka przeprowadzi m.in wydarzenie w gruzjiGdzie wskaźniki szczepień należą do najniższych w kraju. Axe zorganizuje plik „Stacja osi” Fizyka w Atlancie we wtorek 22 czerwca. Zainteresowani mogą przyjść i odebrać ten zestaw, o którym wspomnieliśmy, aby wrócić do domu.

Poza tym firma Internetowe „Grupy Axeination” zostaną wylosowane, aby wyposażyć całą młodzież Z pewnością, której potrzebują, aby mogli ponownie trafić na randki. topór też Współpracuj ze Snapchatem, aby zapewnić nowe wrażenia z rozszerzonej rzeczywistości Śledzenie ciała 3D.

Ten filtr umożliwi użytkownikom cyfrowe odwiedzanie i uczestnictwo w Centrach Akseinacji. Stamtąd mogą odebrać swoje kombinacje.

karta katalogowa:

Kampania: Xining

Marka: AX, Unilever

Przedsiębiorca globalny, IPG: Federico Duberti

Dyrektor ds. strategii globalnej IPG: Gerard Crichlow

Agencja kreatywna IPG: LOLA MullenLowe

Globalny menedżer marki: Jimmy Brooks

Global Brand Manager dla Unilever: Caroline Gregory

Dyrektor Zarządzający: Tom Elliston

Wykonawczy dyrektor kreatywny: Tomás Ostiglia

Dyrektorzy kreatywni: Kevin Capule, Jorge Zakher

Global Account Manager: Oscar Fernandez Baca

Opiekunowie kreatywności: Manuel Castillo, Enrique Tourget

Dyrektor techniczny: Ezequiel Scarpini

REDACTORA: Kiki Holschwezen

Dyrektor ds. planowania: Lucas Rodriguez

Dyrektor produkcji: Philip Calvino

Agencja Kreatywna IPG: Agencja Martin

Dyrektor generalny: Kristin Cavallo

Dyrektor kreatywny: Danny Robinson

Starszy wiceprezes, wykonawczy dyrektor kreatywny: Ashley Marshall

Wiceprezes, dyrektor kreatywny: Mick Manolic

Wiceprezes wykonawczy, kierownik produkcji: Tasha Dean

Starszy wiceprezes, producent wykonawczy: Brett Alexander

Producent: Evan Frank

Starszy wiceprezes, dyrektor generalny, Cultural Impact Lab: Jacqueline Roel

Dyrektor ds. wpływu na kulturę: Keith Gordon

Wiceprezes, dyrektor ds. planowania: Taylor Weigert

Planista strategiczny: Stuart Hayhurst

Wiceprezes, Group Account Manager: Jillian Merrill

Administrator konta: Samad Hussain

Starszy Kierownik Projektu: Natalie Meyer

Firma produkcyjna: LEE Films

Producent wykonawczy: Angel Recio, Ivan Fernandez

Producent: Irma Burrell, Chalo Bonifacio Cook

Dyrektor: Agustín Berruezo

DOP: Charlie Gomez

Sunido: lobby

Muzyka: Wielka synchronizacja

Post Pro: Raquel Torres

Productora Experiencial: Grupa eksperymentalna

Założyciel i dyrektor zarządzający: Frank Moran

Dyrektor produkcji: Jana Werner Bell

Dyrektor projektu: Adam Daniel Weiss

Agencja Public Relations: Edelman USA

Nie przegap niczego z MarketingDirecto.com i dołącz do Telegrama t.me/MarketingDirecto

You May Also Like

About the Author: Randolph Feron

"Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *