Axe rozpoczął kampanię promującą szczepienia, która „udowadnia”, że szczepienie jest atrakcyjne i korzystne dla zalotów.
Uzyskiwanie terminów na rok stało się trudne z powodu pandemii. Brak pewności siebie w poznawaniu obcych i ograniczenia nie ułatwiały poznawania ludzi i flirtowania. Ponadto ponad połowa młodzieży z pokolenia Z twierdzi, że nie spieszy im się z zaszczepieniem. Te niepewności oznaczają, że w obliczu lata poziom grawitacji może spaść.
I dlatego Topór Uruchom program „Zostać zwolnionym”który ma na celu pomóc Zwiększone wskaźniki szczepień przeciwko COVID-19 wśród młodych chłopców. Z kolei zapewnia, że po roku odosobnienia, w którym zaobserwowano lekkie zaniedbanie osobiste, znów dobrze pachną.
Więc szczepienie staje się Atrakcyjna motywacja w aplikacjach randkowych Pomaga uzyskać w nich „zapałki”. „Ax jest marką atrakcji opartą na bezpieczeństwie i chcemy zmotywować dzieci do zaszczepienia się, zaszczepienia i ponownego wyjścia w świat” – mówi. Karolina GrzegorzGlobalny menedżer marki firmy.
reklama jest Parodia tradycyjnej konferencji prasowej. Podkreśla jednak znaczenie zaszczepiania, a także rolę, jaką zapach i urok mogą odegrać w powrocie do normy. Zaszczepienie się i dobry zapach są koniecznością, aby wrócić tego lata.
Jeśli nie możesz poprawnie wyświetlić osadzonego wideo, dotknij Tutaj
Punkty kampanii szczepień siekierą
Tutaj wkracza Axe, kto to umożliwił Strona internetowa ma wszystko Osoby, które zostały zaszczepione lub zamierzają to zrobić, mogą ubiegać się o swoje „Narzędzia zabójstwa”. Utworzona kampania Lola Mullen niskiBędzie dostępny na platformach cyfrowych w całych Stanach Zjednoczonych.
Dodatkowo, aby pomóc w generowaniu entuzjazmu wobec szczepień, marka przeprowadzi m.in wydarzenie w gruzjiGdzie wskaźniki szczepień należą do najniższych w kraju. Axe zorganizuje plik „Stacja osi” Fizyka w Atlancie we wtorek 22 czerwca. Zainteresowani mogą przyjść i odebrać ten zestaw, o którym wspomnieliśmy, aby wrócić do domu.
Poza tym firma Internetowe „Grupy Axeination” zostaną wylosowane, aby wyposażyć całą młodzież Z pewnością, której potrzebują, aby mogli ponownie trafić na randki. topór też Współpracuj ze Snapchatem, aby zapewnić nowe wrażenia z rozszerzonej rzeczywistości Śledzenie ciała 3D.
Ten filtr umożliwi użytkownikom cyfrowe odwiedzanie i uczestnictwo w Centrach Akseinacji. Stamtąd mogą odebrać swoje kombinacje.
karta katalogowa:
Kampania: Xining
Marka: AX, Unilever
Przedsiębiorca globalny, IPG: Federico Duberti
Dyrektor ds. strategii globalnej IPG: Gerard Crichlow
Agencja kreatywna IPG: LOLA MullenLowe
Globalny menedżer marki: Jimmy Brooks
Global Brand Manager dla Unilever: Caroline Gregory
Dyrektor Zarządzający: Tom Elliston
Wykonawczy dyrektor kreatywny: Tomás Ostiglia
Dyrektorzy kreatywni: Kevin Capule, Jorge Zakher
Global Account Manager: Oscar Fernandez Baca
Opiekunowie kreatywności: Manuel Castillo, Enrique Tourget
Dyrektor techniczny: Ezequiel Scarpini
REDACTORA: Kiki Holschwezen
Dyrektor ds. planowania: Lucas Rodriguez
Dyrektor produkcji: Philip Calvino
Agencja Kreatywna IPG: Agencja Martin
Dyrektor generalny: Kristin Cavallo
Dyrektor kreatywny: Danny Robinson
Starszy wiceprezes, wykonawczy dyrektor kreatywny: Ashley Marshall
Wiceprezes, dyrektor kreatywny: Mick Manolic
Wiceprezes wykonawczy, kierownik produkcji: Tasha Dean
Starszy wiceprezes, producent wykonawczy: Brett Alexander
Producent: Evan Frank
Starszy wiceprezes, dyrektor generalny, Cultural Impact Lab: Jacqueline Roel
Dyrektor ds. wpływu na kulturę: Keith Gordon
Wiceprezes, dyrektor ds. planowania: Taylor Weigert
Planista strategiczny: Stuart Hayhurst
Wiceprezes, Group Account Manager: Jillian Merrill
Administrator konta: Samad Hussain
Starszy Kierownik Projektu: Natalie Meyer
Firma produkcyjna: LEE Films
Producent wykonawczy: Angel Recio, Ivan Fernandez
Producent: Irma Burrell, Chalo Bonifacio Cook
Dyrektor: Agustín Berruezo
DOP: Charlie Gomez
Sunido: lobby
Muzyka: Wielka synchronizacja
Post Pro: Raquel Torres
Productora Experiencial: Grupa eksperymentalna
Założyciel i dyrektor zarządzający: Frank Moran
Dyrektor produkcji: Jana Werner Bell
Dyrektor projektu: Adam Daniel Weiss
Agencja Public Relations: Edelman USA
Nie przegap niczego z MarketingDirecto.com i dołącz do Telegrama t.me/MarketingDirecto
„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji.”