Hiszpański początek Kierowcy ciężarówekHiszpański operator transportu technologicznego na bazie truck relay kontynuuje ekspansję międzynarodową i otworzył nowe biuro w Polsce. Jest krajem strategicznym na trasach Truckster, a następnie trafia do krajów bałtyckich (Litwa, Łotwa i Estonia). Firma zamierza w najbliższych latach zintegrować sieć przekaźników w całej Europie.
Christoph Chaby przejmie od Warszawy odpowiedzialność za kierowanie strategią w kraju wraz z pięcioosobowym zespołem. Nowy menedżer zna polski rynek ze względu na ponad 20-letnie doświadczenie w branży transportowej. Pracował dla operatorów logistycznych, takich jak Saby, Rhenus Logistics czy GEFCO, oraz dla firm transportowych, takich jak GCA Polska, Groupe Charles Andre czy Mandersloot, gdzie zajmował różne stanowiska zarówno w operacjach, jak i sprzedaży. Ponadto zarządzał ponad 300 międzynarodowymi kierowcami i doskonale orientuje się w narzędziach informatycznych stosowanych w branży oraz odpowiada za eksport do Europy Środkowej we francuskim operatorze transportowym Everoad.
Według Saabiego, dołączanie do ciężarówek to realna szansa na przekształcenie ruchu dalekobieżnego poprzez system przekaźników, który ma ogromny bezpośredni wpływ na życie osobiste i zawodowe kierowców: przekaźniki są sposobem na unowocześnienie starego portu, a dla klientów osiągnąć najlepsze. Czasy transportu między Polską a Hiszpanią dotyczą przede wszystkim kierowców. Mówimy o rozwiązaniu opłacalnym z ludzkiego i ekonomicznego punktu widzenia. Jestem bardzo podekscytowany, że mogę być częścią Trucks i przyczynić się do uczynienia świata lepszym miejscem.
Polskie biuro byłoby największym biurem truckerów poza Hiszpanią. Według Sabi ciężarówki są oferowane jako optymalne rozwiązanie na bardzo konkurencyjnym rynku, na którym obecnie brakuje kierowców. Brak przepustowości jest prawdziwym problemem dla eksporterów żeglugi i podnosi ceny. Współpracujemy z klientami realizującymi regularne przesyłki całopojazdowe z Polski do Hiszpanii, zwłaszcza z firmami, które wymagają krótszego czasu tranzytu (e-commerce/terminowa produkcja) lub z produktami o większej wartości dodanej (np. elektronika). Bezpieczeństwo statku.
Duża ekspansja międzynarodowa
Od września 2021 r. Polska stanie się trzecim krajem europejskim, który ma już truckerów w Niemczech i Belgii. Teraz Trucksters koncentruje się na Holandii i Włoszech, gdzie ma nadzieję otworzyć w tym roku nowych delegatów. Dzięki Big Data i opartemu na sztucznej inteligencji systemowi truck relay do transportu drogowego towarów, truckerzy od 2020 roku z powodzeniem pokonują trasy między Europą a Hiszpanią.
Kapor Balok, współzałożyciel Inicjatywy, wyjaśnia: Polska zaznacza nasze wejście i obecność w Europie Wschodniej. Korytarz do tego kraju ma na celu sprawniejsze połączenie Europy Zachodniej ze Wschodem, osiągając na tej trasie mniej niż 40 godzin obsługi ekspresowej, przy jednoczesnej poprawie warunków życia przewoźników.
Poprawa warunków życia kierowców ciężarówek
Truckers Transportation Service pozwala kierowcom ciężarówek dłużej spać w domu, ponieważ profesjonaliści jeżdżą tylko częściami długiego pasa, a w punktach zwrotnych pół naczepy są wymieniane na inną ciężarówkę, aby przemieścić ładunek w przeciwnym kierunku. Dzięki tym przekaźnikom jakość ich życia poprawia się i uzupełnia usługę transportową, którą postrzegają ich klienci, która jest szybsza i bardziej efektywna kosztowo niż usługi tradycyjne.
Dzięki systemowi transportu drogowego opartemu na Big Data i sztucznej inteligencji, hiszpańska firma działa jak usługa lotnicza przez korytarze i uzyskuje czas podróży samolotem po kosztach transportu naziemnego. Kierowcy ciężarówek dbają o to, aby ciężarówki nadal jeździły i korzystały z nich.
5 milionów obrotów w 2021 roku, 130 ciężarówek i ponad 600 klientów
Ciężarówki zakończyły rok 2021 z obrotem ponad 5 milionów மில்லியன். Liczba ta stanowi 300% wzrost w porównaniu do 2020 roku. Firma zamierza stać się jednym z wiodących operatorów morskich na rynku w Hiszpanii i Europie od 2018 roku i spodziewa się wygenerować 30 milionów przychodów do 2022 roku. euro.
Obecnie posiada 130 ciężarówek, które mają wzrosnąć do 300 do końca roku. Z programu Truckers skorzystało już ponad 600 znanych hiszpańskich i międzynarodowych firm, takich jak Kimberly Clark, DPT Group, Amazon czy Sieur, aby w krótkim czasie osiągnąć jak najlepsze wyniki i rozwiązać problemy branży w kraju i za granicą. Stan: schorzenie.
„Przyjaciel zwierząt na całym świecie. Guru sieci. Organizator. Geek kulinarny. Amator telewizyjny. Pionier kawy. Alkoholowy narkoman.”