Kiedyś wrócisz Był to niezależny horror psychologiczny firmy CBE Software, który został wydany na PC trzy lata temu i twierdził, że został zainspirowany niektórymi z największych nazwisk w grze. Horror o przetrwaniuz ciche wzgórze 2 W przypadku nowszych propozycji, takich jak Ostatni 2I Resident Evil 7 Również Zniknięcie Ethana Cartera: prawie nic. W rzeczywistości zasada narracji, układanki i gry eksploracyjnej jest przekonująca, zwłaszcza jak na projekt tworzony przez dwie osoby Brakowało mu polerowania, które czyniłoby go niezbędnym.
Po przejrzeniu pecetów CBE Software potwierdziło, że trafi na konsole, ale długi czas oczekiwania nie poszedł na marne i ma swoją nagrodę: to, co teraz pojawia się również na PC, z bezpłatną aktualizacją dla pierwotnych nabywców, to Ulepszona i rozszerzona wersja z nazwą Pewnego dnia wrócisz: wersja reżyserska.
Eksploruj, buduj i przetrwaj w tym koszmarze
Uwolnienie Wersja reżyserska Po raz kolejny stawia nas w roli ojca szukającego swojej córki Stelli w jakimś lesie w Czechach. historia, że Powiedzieliśmy wam w jego analizie, że nam o tym przypomniał ciche Wzgórze Zwłaszcza dla tego ojca, który szuka swoich bliskich w obcym miejscu, fakty nie są jasne… – ale dziś, zwłaszcza ze względu na wybrane wiejskie środowisko i pierwszoosobową kamerę, wielu z pewnością znajdzie podobieństwa z Resident Evil Village 8. Jednakże, Kiedyś wrócisz Najbardziej pasuje do opisu przygody symulator chodzenia Niż z przerażenia Horror o przetrwaniu Klasyka, jak zwykle się ją rozumie, w której nie ma walki jako takiej, ale jest ona zastąpiona innymi mechanikami, takimi jak skradanie się w celu uniknięcia niebezpieczeństw, różne ukryte sposoby prowadzenia użytkownika, łamigłówki i obiekty do interakcji z ciekawym i nowym systemem. dosłowny.
Wszystko, co wam wtedy powiedzieliśmy, jest nadal ogólnie rzecz biorąc, na dobre i na złe, z wieloma świetnymi aspektami, działającymi łamigłówkami, świetną scenerią, ale także niepotrzebnie długimi obszarami i to Grać To spalony, który zwykle nie jest dobrze wykonywany. Dostrzegając potencjał, twórcy pracowali nie tylko nad przystosowaniem gry na konsole, ale także Popraw niektóre z jego awarii lub obszary, które można poprawićwięc na przykład na PC jest teraz kompatybilny z technologią DLSS i wprowadzono ulepszenia wydajności, poprawiono ponad 1000 błędów i Otrzymuje tłumaczenie na siedem języków, w tym hiszpańskiKtóry był jednym z najbardziej pożądanych przez fanów – historia była jedną z mocnych stron tytułu -.
Wersja przynosi ulepszony dźwięk, ponad 30 minut nowej muzyki i inne zmiany zwiększające przerażenie. Dodaje nawet zawartość w postaci nowych zagadek, nowego samouczka na temat alchemii i ziół, Nowe zakończenie + nowy tryb gry Lub tryb fotograficzny, aby znaleźć najlepsze ujęcia. Debiutując na konsolach, ma oczywiście pełną kompatybilność z kontrolerami – pamiętajmy, że nie było tak, gdy po raz pierwszy pojawił się na PC – aw przypadku PS5 korzysta z reakcji dotykowej DualSense; Zarówno na tej konsoli, jak i na PS4 DualShock 4 wykorzystuje głośnik kontrolera do efektów dźwiękowych związanych z urządzeniami mobilnymi, co zawsze pomaga w zanurzeniu.
Oprawę graficzną poprawiają również zmiany w oświetleniu Prawda jest taka, że wygląda to bardzo dobrze, już wtedy wyglądało – jeśli porównamy to z grami o podobnej charakterystyce i budżecie, wyraźnie nie z obecnymi grami AAA. Oczywiście w modelowaniu są pewne szczegóły, które można nieco poprawić, animacja jest dość sztywna, a kierunek artystyczny czasami błądzi po nijakiej lub ogólnej stronie, ale nie można wymagać więcej od tego skromnego tytułu.
Jeśli mówimy konkretnie o dwóch wersjach konsolowych, W przypadku PlayStation 5 oferuje dwa tryby wyświetlania, jeden przy 60 klatkach na sekundę, a drugi w natywnym 4K, ale przy 30 klatkach na sekundę.. Płynność dobrze do tego pasuje, chociaż widzieliśmy, że w niektórych sekwencjach spada do 30 klatek na sekundę i jest to trochę irytujące, gdy grasz z dwukrotnie większą prędkością. częstotliwość wyświetlania klatek. Na PS4 lub PS4 Pro nie ma trybu wydajności, więc jest on ograniczony do 30 klatek na sekundę Które nie zawsze wyglądają stabilnie – i wiążą się ze zwykłymi różnicami między generacjami: niższą rozdzielczością, niższą jakością cieni lub wizualną zmianą szczegółów obiektów (LOD). Wszystko mieści się w granicach tego, czego możemy się spodziewać i nic naprawdę irytującego, ponieważ nie jest to szybka gra akcji, ale bardziej zaleca się granie w nią na PS5 lub PC, świat jest bardziej symetryczny, a generacja dżungli na dziesięć metrów nie. Bardzo docenił naszą wizję. Uwaga: Minimalne wymagania dotyczące komputera nieznacznie wzrosły, chociaż nadal jest to w zasięgu każdego przeciętnego komputera, nawet starego.
wnioski
Pewnego dnia wrócisz: wersja reżyserska Nie rewolucjonizuje oryginalnej gry, jest zabawna, z dobrymi pomysłami i nieco nieregularna, ale docenia się, że twórcy nie ograniczyli się w adaptacji Kiedyś wrócisz na konsole bez więcej. Z jednej strony Tłumaczenie czyni go bardziej atrakcyjnym dla hiszpańskiej publiczności Ulepszenia wizualne lub ergonomiczne są zawsze mile widziane; To jest ostateczna wersja, z której można się cieszyć. Z drugiej strony miłośnicy komputerów znajdą kilka nowych różnic Wersja reżyserskawięc jest to najlepsza zachęta do kolejnej przejażdżki w tej historii pełnej akcentów narracyjnych i koszmarów.
Przeprowadziliśmy tę analizę na wersjach PS5 i PS4 z kodem dostarczonym nam przez Best Vision PR.
„Amatorski praktykujący muzykę. Wieloletni przedsiębiorca. Odkrywca. Miłośnik podróży. Nieskrępowany badacz telewizji.”