Ponad 1200 MŚP z regionu Walencji zainteresowanych internacjonalizacją podczas 6. edycji Go Global Conference

Ponad 1200 MŚP z regionu Walencji zainteresowanych internacjonalizacją podczas 6. edycji Go Global Conference

Walencja. Konferencja Go Global, wydarzenie referencyjne w zakresie internacjonalizacji MŚP w Walencji, zorganizowana przez Radę Izb Handlowych CV, Ministerstwo Zrównoważonej Gospodarki, Sektorów Produkcyjnych, Handlu i Pracy, przez Ivace International i ICEX Spain Export and Investments. Ponad 1200 małych i średnich firm W ciągu dwóch dni między asystentami twarzą w twarz a asystentami wirtualnymi.

Prelegenci wysokiego szczebla, eksperci na rynkach międzynarodowych, zagraniczni kupcy i podmioty finansowe, odpowiedzialni za zagraniczną sieć Ivace i ICEX, udostępnili całą swoją wiedzę i narzędzia do rozwoju korporacyjnego i internacjonalizacji MŚP w regionie Walencji. Go Global zostało skonsolidowane jako najważniejsze spotkanie MŚP we wspólnocie Walencji w dziedzinie internacjonalizacji.

Pierwszego dnia główna rola koncentrowała się na tradycyjnej logistyce międzynarodowej kontra e-commerce, z przedstawicielami takich firm jak Borja Valero, CEO Organic Boosting specjalizującego się w produktach ekologicznych, a także Enrique Esquitino z Illice Brands Group, grupy firm zajmuje się projektowaniem, produkcją i sprzedażą produktów ekologicznych oraz akcesoriów modowych B2B i B2C. Razem z Gonzalo Rovito z Big Buy, liderem w Dropshipping i Pedro Luis Domingo z Logic Is, posiadający rozległą wiedzę w sektorze transportu paczek i zarządzaniu zamówieniami.

Podczas drugiego okrągłego stołu 22 listopada poruszono kwestie związane z cyberbezpieczeństwem i cyberinteligencją w eksporcie. Przedstawicielami firm, które dostarczyły informacje są: Antonio Navarro z Peritus Ciberseguridad, SL; Miguel Angel Juan z GRUPY S2; Juan Carlos Garcia z Soluciones Cuatroochenta i Antonio Soto Rodriguez z Verme Technology Group.

Drugiego dnia, 23 listopada odbyły się dwa biznesowe fora dyskusyjne. Początkowo bohaterem był zrównoważony rozwój, a swoje strategie przedstawili w nim przedstawiciele firm takich jak Alfredo Iniesta Gómez z Grupo Iñesta, Noelia Beltrán z NOB166, José Vicente Castell z Vicky Foods i Juan Antonio Edo z International Technology 3d Printers, SL.

Podobnie czwarty okrągły stół dotyczył strategii „Horizon Africa” z obecnością firm, które już wkroczyły na ten rynek. O swoich doświadczeniach opowiedzieli nam Victor Llorente z Idrica, Fernando Serrano z Bombas Ideal i Juan Tatay Galvani z Laberit. W tym przypadku tabelą zarządzał Daniel Vives z Ivace Foreign Network, dyrektor Inafrica Strategy SL, jednej z najbardziej doświadczonych firm doradczych w Afryce.

Spotkania z zagraniczną siecią i firmami importującymi

W ciągu tych dwóch dni Kongresu i spotkań coś się potwierdziło Ponad 650 spotkań biznesowych, liczba, która będzie rosła w ciągu dnia.

Firmy odpowiedziały na wezwanie i utrzymały sumę 350 spotkań z zagraniczną siecią Ivace. Poszczególne kraje podkreślają zainteresowanie antenami w krajach europejskich, przy czym największą liczbę spotkań mają Niemcy, Francja i Wielka Brytania. Podkreśla również zainteresowanie, jakie ZEA wzbudziły poza Europą.

dla tej części, Firmy importujące utrzymywały pełny program kontaktów z blisko 300 spotkaniami biznesowymi, co w wielu przypadkach zaistnieje w przyszłych umowach handlowych w perspektywie średnioterminowej.

Konferencja Go Global kończy tę szóstą edycję dużym sukcesem w uczestnictwie, promując w ten sposób wykorzystanie formatu hybrydowego, który ułatwił firmom ze społeczności udział w różnych działaniach Kongresu.

Firmy importujące zlokalizowane z takich krajów jak: Niemcy, Algieria, Wybrzeże Kości Słoniowej, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Francja, Indie, Meksyk, Wielka Brytania, Senegal i inne.

VI numer zgromadził firmy z różnych sektorów, takich jak: przetwórstwo spożywcze, architektura i design, obuwie, sprzęt medyczny, habitat, materiały budowlane, lekarze szpitalni, meble, artykuły toaletowe, tekstylia domowe, odzież, zabawki, wino i napoje.

Spotkanie, którego Ivachi używała do wznawiania spotkań ze swoją pozaziemską siecią osobiście podczas Kongresu. Tak więc anteny Ivace znajdowały się w Niemczech, Algierii, Chile, Chinach, Kolumbii, Korei, Emiratach, Skandynawii, Filipinach, Francji, Indiach, Japonii, Meksyku, Miami, Nowym Jorku, Polsce, Wielkiej Brytanii, Rosji, Azji Południowo-Wschodniej i Wietnam.

Wideo podsumowanie pierwszego dnia konferencji

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *