Ford opracowuje plan dostaw baterii i surowców do produkcji samochodów elektrycznych

Ford opracowuje plan dostaw baterii i surowców do produkcji samochodów elektrycznych

Zanim Duży popyt na nowe samochody elektryczneA twierdza ogłosił swoje inicjatywy, aby Dostarczenie baterii i surowców, które wprowadzą firmę na właściwe tory, aby osiągnąć docelową roczną produkcję 600 000 samochodów elektrycznych do końca 2023 r. i ponad dwa miliony do końca 2026 r.

Producent szczegółowo przedstawia plany dotyczące globalnego portfolio samochodów, które wspierają te cele produkcyjne w ramach swojej działalności. Plan Forda +. Firma z Ameryki Północnej spodziewa się, że roczna stopa wzrostu pojazdów elektrycznych przekroczy 90% w 2026 r., co stanowi ponad dwukrotność przewidywanego wzrostu światowego przemysłu.

Ford Motor Company plany Zainwestowanie ponad 50 000 milionów dolarów w pojazdy elektryczne do 2026 roku, Celowanie w marże zysku przed opodatkowaniem (EBIT) z ogólną korektą firmy w wysokości 10% i marżą EBIT w wysokości 8% dla pojazdów elektrycznych do 2026 r.

Podczas tworzenia pliku Nowy łańcuch dostaw pojazdów elektrycznych Trzymając się swoich zobowiązań w zakresie zrównoważonego rozwoju i praw człowieka, firma nadal planuje ponad połowę swojej światowej produkcji pojazdów elektrycznych do 2030 r. oraz osiągnięcie globalnej neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla do 2050 r.

twierdza Plany osiągnięcia globalnego tempa produkcji 600 000 samochodów elektrycznych do końca 2023 r. w następujący sposób:

  • 270 000 Mustang Mach E dla Ameryki Północnej, Europy i Chin
  • 150 000 F-150 Lightning do Ameryki Północnej
  • 150 000 tranzytowych pojazdów elektrycznych do Ameryki Północnej i Europy
  • 30 000 sztuk zupełnie nowego SUV-a w Europie, tempo produkcji znacznie wzrośnie w 2024 r

Dodać Ogniwa zbudowane z fosforanu litowo-żelazowego (LFP) do Twojego portfela, wraz z jego komórkami składającymi się z mangan kobalt nikiel (NCM) istnieje. Zwiększa to pojemność produktów o dużym popycie i zapewnia klientom wieloletnią eksploatację przy minimalnej utracie pojemności baterii.

Zmniejsza również zależność od niezwykle rzadkich metali, takich jak nikiel, i przy obecnych kosztach zapewnia 10-15% oszczędności materiałów w przypadku akumulatorów Forda w porównaniu z akumulatorami NCM.

Firma potwierdziła, że ​​ma Gwarancja 100% rocznych dostaw baterii ogniw (60 gigawatogodzin (GWh))) aby wesprzeć ten poziom produkcji 600 000 pojazdów elektrycznych, współpracując z największymi producentami akumulatorów na całym świecie.

twierdza ogłosić to Amperex Technology Co., Ltd. Złożenie do Kompletne akumulatory LFP do modeli Mustang Mach-E Z Ameryki Północnej od przyszłego roku, a także Błyskawica F-150 Początek 2024. Elastyczność Inżynieria pojazdów elektrycznych Umożliwia wydajne dodanie technologii komórkowej pryzmatycznej LFP do pakietu CATL, zapewniając dodatkową pojemność w celu szybkiego skalowania i spełniania wymagań klientów.

Korzysta również z sojuszu z Rozwiązania energetyczne LG (LGES) i jego strategiczne relacje z na SK Aby osiągnąć cele w zakresie dostaw baterii do końca 2023 r. LGES szybko rozszerzył i podwoił swoje zdolności produkcyjne w swoim zakładzie we Wrocławiu w Polsce, aby wesprzeć dodatkową produkcję ogniw NCM do prototypów Mustang Mach-E i E-Transit.

Również, na SK Posiada możliwość obsługi skali w rozmiarze F-150 Lightning i E-Transit do końca 2023 r.zwiększając produkcję ogniw NCM poza wcześniej planowany poziom w zakładzie w Atlancie i zapewniając nową pojemność baterii ogniwowych z procesu in vivo.

twierdza Jest zbudowany wokół konwencji, do których należy dotrzeć Kamień milowy w prognozie sprzedaży w postaci 600 000 sztuk. Do tej pory firma przechwyciła około 70% dostaw baterii ogniw potrzebnych do obsługi rocznej globalnej produkcji Ponad dwa miliony samochodów elektrycznych do końca 2026 roku.

Ford i Catel Podpisała osobną, niewiążącą umowę w celu zbadania współpracy w zakresie dostaw akumulatorów Forda w Chinach, Europie i Ameryce Północnej.

Firma zamierza wykorzystać tę dodatkową moc do uzupełnienia trzech wcześniej ogłoszonych fabryk akumulatorów w Kentucky i Tennessee, które są częścią joint venture. BlueOval SK między Fordem i SK On, który stał się oficjalny w zeszłym tygodniu. Ford podpisał dodatkowy protokół ustaleń z SK ON i holdingi autokarowe Założenie spółki joint venture w Turcji w celu zwiększenia pojemności akumulatorów w tym regionie.

Aby wesprzeć swoje wspólne przedsięwzięcia, Ford dostarcza również bezpośrednio surowce do produkcji baterii ogniw.

Marka północnoamerykańska ogłosiła, że ​​współpracuje z ważnymi firmami wydobywczymi i udało jej się pozyskać większość niklu potrzebnego do pokrycia kosztów po 2026 r. twierdza Niewiążące protokoły ustaleń zostały podpisane z:

  • Vale Kanada Ltd: Zbadanie potencjalnych możliwości w całym łańcuchu wartości pojazdów elektrycznych.
  • PT Vale Indonesia i Huayou Cobalt: W celu realizacji projektu trójstronnej obróbki niklu. Z drugiej strony umowa kupna z Huayou dawałaby razem prawa Fordowi za równowartość 84 kiloton niklu rocznie.
  • BHP: Dostawa niklu do zakładów BHP Nickel West w Australii. Określona umowa wieloletnia może rozpocząć się w 2025 r. i z czasem może obejmować dodatkowe towary.

Był także w stanie zamknąć kilka dużych kontraktów związanych z litem. Poza niedawno ogłoszonymi głównymi aktywami w Australii Zachodniej, które zostały zabezpieczone przez Zasoby LiontownFord podpisał również niewiążący protokół ustaleń z Rio Tinto w celu zbadania dużego zakupu litu z projektu Rincón w Argentynie. Jest to część umowy dotyczącej wielu metali, która opiera się na działalności Forda w zakresie aluminium i obejmuje potencjalne możliwości w zakresie miedzi.

Ponadto firma kontynuuje prace nad lokalizacją przetwarzania kluczowych materiałów akumulatorowych w Ameryce Północnej, ogłaszając:

  • EcoPro BM i SK On: Z Fordem podpisano niewiążący list intencyjny w sprawie utworzenia zakładu produkcji katod w Ameryce Północnej.
  • Jonizator: Zawarł z Fordem wiążącą umowę zakupu węglanu litu z projektu Pioneer Ryolite Ridge w Nevadzie, aby wesprzeć produkcję pojazdów elektrycznych po 2025 roku.
  • kompas metalowy Firma podpisała niewiążący protokół ustaleń dotyczący wodorotlenku litu i węglanu litu z działalności w stanie Utah w Great Salt Lake.
  • Syrah i SK w sprawie zasobów: Opracowano niewiążące MOU w celu zabezpieczenia zakupu naturalnego grafitu z zakładu przetwórczego w Vidalia w stanie Luizjana.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *