Pepco rozwija się w Barcelonie i dociera do 78 sklepów w Hiszpanii

Pepco rozwija się w Barcelonie i dociera do 78 sklepów w Hiszpanii

Ponieważ wylądowałem w naszym kraju na początku 2021 roku z mocnym zamiarem spróbowania z jednej strony wykorzystania ogromnego potencjału wzrostu, jaki zaprezentowali na rynku hiszpańskim, a z drugiej skorzystania z konsekwencje tego wycofania, które wówczas ogłaszali. Wielonarodowa grupa H&M i Inditex w swojej sieci handlowej w Hiszpanii, polska międzynarodowa firma Pepco nie zaprzestała swojego celu, jakim jest wzmocnienie swojej obecności w naszych granicach. Cel, który prawdopodobnie zaczynają podpisywać, tak bardzo, że już zaczynają zbliżać się do liczby 80 sklepów na rynku hiszpańskim.

W wyniku tego pasywnego planu ekspansji opracowanego dla Hiszpanii, nad którym wielonarodowa korporacja pracuje od momentu wejścia do kraju, w ubiegły weekend Pepco, który jest powszechnie określany jako „polski Primark” ze względu na podobieństwa między Guardą a brytyjsko-irlandzką siecią , rozpoczął obronę modelu biznesowego Zdywersyfikowany handel detaliczny, poparty bardzo konkurencyjną ofertą cenową, otwierając nowy punkt sprzedaży w Barcelonie. Instytucja, która otworzyła swoje podwoje w centrum handlowym Som Multiespai w Barcelonie, wzbogacając ofertę, jaką kompleks oferuje swoim klientom, o niewielki wybór marek i sieci takich jak Mango, Sprinter czy Lefties, oferujących handel detaliczny, w którym są zintegrować ofertę rozrywkową do 12 kin Senisa lub Forus Gym Lub zaoferować ofertę gastronomiczną restauracji należących do sieci takich jak Goiko, Foster’s Hollywood czy La Tagliatella.

Nowy punkt sprzedaży Pepco w Barcelonie, zlokalizowany na poziomie 0 dzielnicy handlowej, obok wejścia do sali gimnastycznej Forus i sklepu Mango and Lefties, ma ponad 500 metrów kwadratowych powierzchni handlowej. Przestrzeń, z której polska sieć będzie stale dostarczać swoim klientom najświeższe informacje ze swojego katalogu produktów, jako sieć specjalizująca się w modzie męskiej, damskiej, dziecięcej i akcesoria do domu, ale także z miejscem w swojej ofercie na przedmioty z kategorii takie jak zabawki, perfumy, artykuły papiernicze lub produkty dla zwierząt.

Kredyty obrazkowe: Nowy sklep Pepco w centrum handlowym Som Multiespai w Barcelonie.

„Obecność w Som Mulitespai była częścią naszego procesu ekspansji”, wyjaśnia Pepco w oświadczeniu o otwarciu, które „pozwala nam wzmocnić naszą obecność w Hiszpanii, a zwłaszcza w Katalonii”. „Nasza oferta ma na celu zapewnienie klientom najlepszych możliwości zakupowych i łatwego dostępu do wszystkich produktów, których chcą i potrzebują na co dzień, do ubierania rodziny i dekorowania domów” – dodają z polskiej sieci – „przekonali się, że klienci Som Multiespai będzie częścią świata Pepco, gdy się spotkamy”.

Nerea Fernandez, dyrektor centrum handlowego We Are Multiespai dodaje. Kompleks zlokalizowany w dzielnicy Nou Barris, na północ od Barcelony, otwarty w 2001 roku jako Heron City Barcelona, ​​przemianowany na „Som Miltuespai” w 2018 roku, ponownie otwarty w 2019 roku i obecnie zarządzany przez CBRE.

Dorastali przeciwko Primarkowi i lewicy

Jeśli chodzi o stan sieci w Barcelonie i Katalonii, to ostatnie otwarcie stanowi kolejny krok w strategii konsolidacji obecności Pepco wśród barcelońskiej publiczności, ponieważ przybyła z 3 sklepami w granicach miasta, po wylądowaniu w Barcelonie na koniec sierpnia, wraz z otwarciem placówki w centrum Shopping Diagonal Mar. Przestrzeń, która otworzyła swoje drzwi kilka dni wcześniej, zrobiła to samo w tym samym kompleksie, co odnowiony flagowy sklep Lefties, najbardziej konkurencyjnej sieci należącej do Inditex, której otwarcie oznaczało początek zdecydowanego zaangażowania w Barcelonę, które zakończyło się krystalizacją po otwarcie w Diagonal Mar, wraz z otwarciem nowych sklepów Pepco w Centrum Handlowym Westfield Glòries 20 września, a teraz z otwarciem 5 października w Som Multiespai. Placówki, z którymi sieć dociera do 7 sklepów zlokalizowanych w całej Katalonii.

Z szerszego punktu widzenia i na poziomie całego terytorium Hiszpanii, wraz z otwarciem tego ostatniego otwarcia, Pepco udało się osiągnąć liczbę 78 sklepów w Hiszpanii, znacznie przewyższając Pimark pod względem liczby punktów sprzedaży. Sieć wyróżniająca się jako jeden z głównych konkurentów w konkurencyjnej cenowo kategorii pokazów mody, która po niedawnym otwarciu w San Sebastian działa obecnie w Hiszpanii, posiadając łącznie 56 sklepów. Jej kondycja stawia, tak, na placówki o znacznie szerszym zasięgu, a jej oferta skupia się w punktach sprzedaży o minimalnej powierzchni 3000 mkw.

W tym konkursie mody na przystępną cenę w połowie drogi znajdziemy Lefties, których nowy sklep w Diagonal Mar, który stanowią przykład ich nowego stylu sklepowego, ma 1800 metrów kwadratowych powierzchni sprzedażowej. Aby wreszcie zatrzymać się przed tym Pepco, które stara się zdefiniować swoje miejsce w tej kategorii, obstawiając w swoim przypadku obiekty o powierzchni 500-700 metrów kwadratowych, zlokalizowane w średnich i dużych miastach o populacji powyżej 50 000 osób. Jest to strategia, która doprowadziła ją do prowadzenia jednej z największych operacji rozwojowych sieci detalicznej w Europie od momentu jej powstania w Polsce w 2004 roku. sieć składająca się z ponad 2700 placówek rozsianych w 16 krajach, kierownictwo Grupy Pepco notowanej od maja 2021 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, w tym sieć sklepów produktowych z rabatami Dealz, Poundlad w swoim egzemplarzu handlowym dla Stanów Zjednoczonych Królestwo i Irlandia.

Kredyty obrazkowe: Nowy sklep Pepco w centrum handlowym Diagonal Mar w Barcelonie.
Może Ci się spodobać:

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *