W ten sposób Australia, Egipt, Urugwaj, Argentyna, Paragwaj, Szwecja, Norwegia, Finlandia i Dania, które są znaczącymi regionami światowego wzrostu, stały się w tym roku częścią rynków, na których przedsiębiorstwa społeczne mogły uzyskać bezpośrednie doradztwo w zakresie gruntów.
Dzięki tym kierunkom Junta de Andalucía od 2019 r. zintegrowała łącznie 22 nowe kraje ze swoją siecią zewnętrzną w celu stworzenia dużej mapy możliwości biznesowych, które zapewnią zróżnicowaną wartość usługom agencyjnym i zachęcą do wzrostu społeczności. baza eksportowa.
Według tego organu firmy, które zdecydowanie angażują się w rynek zagraniczny, zmniejszają swoje ryzyko, są silniejsze i bardziej konkurencyjne oraz generują miejsca pracy wyższej jakości. Z tego powodu Andalucía TRADE oferuje swoje usługi andaluzyjskim firmom w wielu krajach, stosując innowacyjne podejście geograficzne, które łączy wyraźne zaangażowanie w transformację cyfrową i wykorzystanie dużych zbiorów danych.
W ten sposób rocznie ponad 2500 małych i średnich andaluzyjskich firm korzysta z usług tej sieci w ramach różnych programów, takich jak indywidualne projekty doradcze, programy handlowe z potencjalnymi klientami; oraz akcje promocyjne, takie jak wystawy i misje; Wszystko to przy osobistym wsparciu i fachowej wiedzy rynkowej.
70 rynków w 42 lokalizacjach
W szczególności po dziewięciu nowych spółkach z Australii, Egiptu, Urugwaju, Argentyny, Paragwaju, Szwecji, Norwegii, Finlandii i Danii w 2023 r. zagraniczna sieć Andalucía TRADE świadczy usługi na aż 70 rynkach za pośrednictwem 42 biur.
Na kontynencie europejskim Andalucía TRADE posiada dziesięć biur obejmujących aż 22 rynki. Na tym obszarze geograficznym istnieje silne zaangażowanie na rzecz krajów nordyckich, które dołączyły do sieci w 2023 r. Kraje zapewniające usługi eksperckie w terenie to Niemcy, Belgia, Luksemburg, Holandia, Francja, Włochy, Polska, Wielka Brytania , Irlandia, Portugalia, Czechy, Austria, Słowacja, Słowenia, Węgry, Rumunia, Szwajcaria, Turcja, Szwecja. Norwegię, Finlandię i Danię.
W Azji agencja posiada 12 biur obejmujących aż 24 rynki. Podobnie usługa jest oferowana w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Bahrajnie, Kuwejcie, Omanie, Katarze i Japonii. Ponadto przedsiębiorstwa andaluzyjskie zapewniają wsparcie w Chinach, Australii, Arabii Saudyjskiej, Korei Południowej, Filipinach, Indiach, Indonezji, Malezji, Singapurze, Iranie, Kazachstanie, Azerbejdżanie, Gruzji, Kirgistanie, Tadżykistanie, Turkmenistanie, Uzbekistanie, Wietnamie i Pakistan. Tajlandia.
W Ameryce Andalucía TRADE ma 11 biur obejmujących łącznie 14 rynków. Przedsiębiorstwa społeczne są wspierane w Brazylii, Kanadzie, Meksyku, USA (Los Angeles, Miami, Nowy Jork), Urugwaju, Paragwaju, Argentynie, Chile, Kolumbii, Panamie, Kostaryce, Dominikanie, Peru i Ekwadorze. Wreszcie, andaluzyjskie firmy mogą uzyskać dostęp do możliwości biznesowych w Afryce w Maroku, Egipcie, Angoli, Algierii, Wybrzeżu Kości Słoniowej, Ghanie, Kenii, Nigerii, Senegalu i Republice Południowej Afryki.
Australię i Amerykę Łacińską
Australia jest największym krajem Oceanii i ma 25 milionów potencjalnych konsumentów, którzy rozpoznali anglosaskie gusta i wysoki dochód na mieszkańca, dlatego jawi się jako jeden z rynków, na którym andaluzyjska tkanka handlowa musi wzmocnić swoją obecność.
Ponadto, ze względu na swoje korzystne położenie na dalekim południu, Australia jest jedną z największych gospodarek w regionie Azji i Pacyfiku, po Japonii, Chinach i Korei Południowej; Kraj utrzymuje jednak dość zachodnie tradycje handlowe, z bardzo stabilnym systemem politycznym i sądowniczym, co ułatwia nawiązywanie stosunków handlowych przy niskim ryzyku. Andalucía TRADE podaje, że australijska gospodarka rynkowa jest w dużym stopniu skoncentrowana w sektorach górnictwa, rolnictwa, hodowli zwierząt, usług finansowych, edukacji i turystyki.
Organizacja andaluzyjska podkreśliła, że przedsiębiorstwa społeczne na przestrzeni lat zyskały ważne miejsce w Ameryce Łacińskiej w podstawowych sektorach, takich jak infrastruktura, energie odnawialne, rolno-spożywczy, przemysł pomocniczy dla rolnictwa, górnictwo czy technologie informacyjno-komunikacyjne, czyli obszary, w których Andaluzja jest liderem krajowym lub międzynarodowym. Ponadto pojawiają się nowe możliwości w zakresie zrównoważonego rozwoju, gospodarki o obiegu zamkniętym, sektora usług, cyfryzacji i transformacji energetycznej.
Egipt i Europa Północna
Według danych Andalucía TRADE Egipt jest największym krajem arabskim pod względem liczby ludności i trzecią co do wielkości gospodarką w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej, a także w Afryce. Zajmując obszar dwukrotnie większy od Hiszpanii, jest jednym z niewielu krajów, w których PKB wzrósł podczas kryzysu związanego z Covid-19 i według World oczekuje się, że w latach 2023 i 2024 będzie on nadal rósł o około 4% rocznie. Bank.
Egipt cieszy się stabilnością polityczną i bezpiecznym klimatem biznesowym, promuje ambitny plan megaprojektów i ogromnych inwestycji w rozwój infrastruktury i turystyki, powiązany z zainteresowaniem, jakie wzbudza dziedzictwo historyczne i artystyczne kraju na całym świecie. Jego zdaniem jest to ważny i rozwijający się rynek, z niewielką obecnością zwłaszcza w Hiszpanii i Andaluzji, na którym istnieje przestrzeń do wzrostu eksportu grupy.
Ze swojej strony kraje nordyckie, czyli region obejmujący Norwegię, Szwecję, Finlandię i Danię, stanowią stabilny i rosnący obszar rynkowy, który stwarza wiele możliwości dla andaluzyjskich przedsiębiorstw, czy to ze względu na siłę nabywczą, przewagę geograficzną czy koszt oferowanych przez Andaluzję. Outsourcing działań związanych z nowymi technologiami, usługami i turystyką.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”