wydarzenia
Centra turystyczne i duża liczba przyjezdnych, które przyciągają, przyciągają niektórych usługodawców, do których trafiają Duże skupiska ludzi możliwość robienia interesów. Naturalnym więc jest, że w najbardziej zatłoczonych miejscach znajdują się kawiarnie, sklepy z pamiątkami i uliczni sprzedawcy. Ciężarówka z żywnościąitp.
I podobno nie ma ograniczeń, byle było to opłacalne. Dowodem na to jest wózek z lodami, który został ustawiony w pobliżu niesławnej „Bramy Śmierci” w Auschwitz, największym ośrodku nazistowskiej zagłady, 40 kilometrów od Auschwitz. Kraków (Polska).
jak pokazano Czasy IzraelaOtwarcie kiosku z lodami i goframi spotkało się z krytyką wielu zwiedzających, profesjonalistów i osób odpowiedzialnych za samo Muzeum Auschwitz-Birkenau, mimo że znajduje się ono poza terenem obszaru pamięci. „To nie tylko przykład braku gustu estetycznego, ale także braku szacunku dla szczególnego miejsca historycznegoRzecznicy podmiotu potwierdzili wspomnianą gazetę.
Auschwitz nie jest chyba najlepszym miejscem do umieszczania lodów pic.twitter.com/7NJcfNI4Dx
– Ian Bremmer (@ianbremmer) 8 maja 2023 r
I to właśnie uliczny kiosk z jasnoróżowym napisem „IceLove” wywołuje debatę na temat tego, czy etyczne jest zakładanie tego rodzaju biznesu u bram kompleksu zagłady, w którym Zginęło 1,2 miliona ludzi.
W związku z zamieszaniem władze lokalne potwierdziły, że zainstalowano go bez pozwolenia i wszczęły procedury usuwania.
Polecamy Cię
Więcej
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”