Połączenia lotnicze na Karaibach

Plus Ultra poleci na Karaiby z polską hurtownią

Zdjęcie: SkeeterPhoto/Pixabay

Zaczerpnięte z TTC nr. 292, wydanie drukowane przeznaczone na światowy rynek turystyczny

Hiszpańska linia lotnicza została wybrana m.in. do ubiegania się o ten ważny kontrakt z Rainbow, jedną z głównych hurtowni w Polsce. Zgodnie z umową Airbus A330-200 będzie tej zimy przebywał w Europie, obsługując połączenia z lotnisk w Warszawie i Katowicach na wyspę Margarita w Wenezueli i Varadero na Kubie.

W ramach tej umowy spółka zaplanowała wykonanie 132 lotów w sezonie. Obecnie obsługuje 32 regularne loty tygodniowo do Limy, Caracas, Bogoty, Cartageny de Indias i Malabo.

Julio Martínez Sola, prezes Plus Ultra Líneas Aéreas, podkreślił ten sojusz, którego celem jest dotarcie do innych miejsc docelowych latem 2024 r. „Linia biznesowa ACMI/CHARTER reprezentuje 25% przychodów firmy i usprawnia całą naszą flotę i załogi.

Plus Ultra Líneas Aéreas obsługuje sześć samolotów, pięć A330 i jeden A340. Do 2024 roku planuje zintegrować dwa nowe samoloty A330 i dostosować się do planu transformacji środowiska.

Tulum: Nowe lotnisko przyciągnie turystów na wszystkie rynki

Sektor turystyczny w Tulum w Meksyku z nadzieją oczekuje otwarcia lotniska Felipe Carrillo Puerto, a po trudnym lecie ośrodek oczekuje szczęśliwszej zimy. W tym sensie David Ortiz Mena, prezes Stowarzyszenia Hoteli Tulum, ma nadzieję, że zimą hotel odzyska siły i osiągnie obłożenie na poziomie ponad 85%.

W ramach prac infrastrukturalnych prowadzonych w południowym Meksyku budowa tego obiektu kosztuje 3,2 mld pesos i powinna zakończyć się w grudniu 2023 roku. Według szacunków w ciągu roku obsłuży ok. 6 mln pasażerów. Przeprowadzi 32 000 operacji lotniczych.

Utworzenie tego lotniska ma na celu zmniejszenie nasycenia międzynarodowej stacji w Cancun i połączenie połączeń pociągu Majów, którego celem jest utworzenie sieci transportu zbiorowego w całym południowym regionie Meksyku.

Ceny lotów wzrosły w ciągu ostatnich dwóch lat o 31,2%.

Maprian, wiodąca firma zajmująca się informacją turystyczną, w nowym badaniu przeanalizowała globalną ewolucję średnich cen lotów w ciągu ostatnich dwóch lat. W wynikach uwzględniono średnie miesięczne ceny od 1 lipca 2021 r., kiedy obowiązywały jeszcze ograniczenia popandemiczne, do 1 czerwca 2023 r. W analizie uwzględniono loty z aż 157 krajów, bezpośrednie loty do destynacji oraz podatki lotnicze w One drogi i podatki podróżne. Opłaty wliczone w cenę.

Głównym wnioskiem jest to, że w ciągu ostatnich 24 miesięcy ceny na całym świecie wzrosły średnio o 31%. Ceny tradycyjnych linii lotniczych wzrosły o 40%, a tanich linii lotniczych o 6%.

Europa Północna, Europa Południowa oraz region Morza Śródziemnego wraz z Azją to regiony o największym wzroście średnich cen.

Silny wpływ kosztów przełożył się na ceny, a także nieunikniony wpływ inflacji. Głównym czynnikiem wydaje się być szybki wzrost cen ropy naftowej w kilku okresach i wymuszona zmiana działalności w czasie pandemii. Wpłynęło to również na inne koszty, takie jak koszty personelu.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *