Restalia wzmacnia swój plan ekspansji międzynarodowej jako jeden z głównych filarów swojej strategii rozwoju, planując podwoić swoją obecność na rynkach międzynarodowych i osiągnąć 200 placówek za granicą w 2026 roku, jak stwierdzono w oświadczeniu.
Obecnie międzynarodowy oddział firmy ma już biura w Portugalii, Rzymie, Meksyku i Miami i ma nadzieję wkrótce otworzyć kolejne biuro w Europie Środkowej, aby być bliżej różnych rynków i mieć lokalne zespoły odpowiedzialne za ekspansję.
Dlatego też, aby zrealizować ten plan rozwoju, firma angażuje się w projekt „Stolice Świata”. Obecnie Restalia jest obecna w 20 największych miastach na całym świecie (Miami, Rzym, Lizbona, Mediolan, Porto, Bordeaux, Leon, Neapol, Turyn, Meksyk, Santiago de Chile, Quito, Asuncion, Panama City, Santo Domingo czy Ciudad) . Gwatemala to tylko niektóre z nich), a celem jest podwojenie jego wdrożenia i objęcie nim kolejnych 20 miast.
Marka 100 Montaditos wskazała, że Europa jest rynkiem priorytetowym dla tej pierwszej fazy projektu. Tym samym firma finalizuje otwarcie w Amsterdamie i przygotowuje się także do kolejnych w Pradze i Polsce.
Jeśli chodzi o kontynent amerykański, międzynarodowa firma otworzyła w tym roku dwa „100 Montadito” w Miami i dwa kolejne w Panamie i Gwatemali. Ponadto marka hamburgerów The Good Burger wkroczyła już do Ameryki Łacińskiej, otwierając swoją pierwszą lokalizację w Gwatemali, a wkrótce drugą w Meksyku.
Restalia angażuje swój flagowy produkt „100 Montaditos” w tę międzynarodową ekspansję jako marka najlepiej reprezentująca popularną hiszpańską rozrywkę, odpowiadając w ten sposób na swój cel, jakim jest promocja hiszpańskiej marki, The Good Burger zaczął także podróżować za granicę.
Spółka szacuje, że przynajmniej w pierwszej fazie sieć hamburgerów będzie stanowić 20% całości za granicą.
Powiązane publikacje
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”