Przewodnicząca andaluzyjskiej junty Juanma Moreno ogłosiła pakiet pomocowy o wartości 900 milionów dolarów na pobudzenie działalności gospodarczej w społeczności. Główne składniki tej transzy to ponad 243 miliony dolarów na inicjatywy związane z rozwojem przemysłu, 105 milionów dolarów na projekty w zakresie badań, rozwoju i innowacji, 63,5 miliona dolarów na działania i pomoc w internacjonalizacji oraz ponad 400 milionów dolarów w instrumentach finansowych na projekty ekspansji i start-upy , m.in.Inne.
„Wraz z innymi środkami różnego rodzaju zostanie osiągnięta globalna kwota 900 mln euro” – powiedział na konferencji prezydent. Ceremonia wręczenia nagród niestety Umiędzynarodowienie andaluzyjskich firm handel Odbyło się w Huelvie.
Moreno nalegał Marca Andalusia to „silny magnes”. Przyciągnąć inwestycje.” Ubiegły rok zakończył się rekordowym poziomem przyciągania inwestycji, sięgającym 1265 milionów 30% Więcej niż w 2021 r.
Eksport
Wpłynęło to także na siłę i znaczenie sektora zagranicznego w andaluzyjskiej gospodarce, czego dowodem jest fakt, że w 2022 roku osiągnął on swoje najwyższe historyczne liczby przy bardzo ważnych rekordowych liczbach, gdyż osiągnął ok. 43 miliardy A wzrost o 24,3% rok do roku i w peso w całej naszej gospodarce sięga22,6%, czyli prawie jedna czwarta regionalnego PKB.
Moreno to potwierdził Handel andaluzyjski Największym rozwiązaniem jest wzmocnienie i ożywienie andaluzyjskiego modelu produkcji poprzez: Sklep w jednym miejscu Szybko reaguje na Twoje potrzeby w zakresie wsparcia i finansowania.
Będą też pieniądze: „Pracujemy nad kompletnym systemem finansowania, który da Pokrycie wszystkich typów komercyjnych projektów inwestycyjnychNa jakimkolwiek etapie się znajdują. System ten będzie wspierany poprzez współpracę sektora publicznego i prywatnego zbieranie pieniędzy „zarządzać nimi”.
Podkreślił w ten sposób handel andaluzyjski Będzie służyć dużym firmom, MŚP, start-upom, freelancerom i projektom o znaczeniu strategicznym, Projekty inwestorskie i fundusze inwestycyjne będą miały ujednolicony kalendarz naborów, który zacznie być publikowany na początku 2024 roku, ze wszystkimi gwarancjami prawnymi.
Podczas ceremonii znaku towarowego Nagrody Skrzydła Wyróżniające się firmy andaluzyjskie wyróżniły się aktywnością eksportową na rynki zagraniczne.
Menedżer okładek
W klasie Start Export podany jest CoverManager. CoverManager Restaurant Booking-Distribution Services to firma założona w Sewilli w 2015 roku, zajmująca się Technologia i usługi w zakresie renowacji. Jest partnerem technologicznym dla branży hotelarsko-gastronomicznej. Za pośrednictwem swojej platformy pomaga swoim partnerom zwiększać rentowność, usprawniać działalność operacyjną i budować lojalność klientów.
Firma współpracuje 9500 restauracji Aby zarządzać swoimi rezerwacjami i zwiększać sprzedaż, co już czyni ją jednym z liderów sektora technologii żywności w Andaluzji, i w ten sposób za pośrednictwem CoverManager ponad 16 milionów ludzi miesięcznie zasiada przy stołach międzynarodowych restauracji. Wszystko to dzięki personelowi 180 osób Dla maksymalnie dziewięciu różnych narodowości.
Firma, która rozpoczęła swoją działalność międzynarodową w 2020 roku, Obecnie działa w 25 krajach Do końca 2023 r. zamierza podwoić tę liczbę. Dziś eksport stanowi 20% wolumenu światowego handlu, a jego głównymi rynkami są Meksyk, Chile i Kolumbia w Ameryce Łacińskiej; A także Włochy, Portugalia i NiemcyZe specyficznym wyposażeniem w Europie.
CoverManager był wspierany przez Andalucía TRADE w trzech działaniach, takich jak zarządzanie handlowe w Chile; Doradztwo w zakresie przedinternacjonalizacji, a także odwrotne przypisanie dla Twojego sektora w Andaluzji.
freepik
W międzynarodowym e-commerce nagrodę powędrował do Freepik. Freepik Company SL jest platformą dla Produkcja i dystrybucja zasobów graficznych Oraz materiały audiowizualne ze 100% sprzedażą internetową, która służy 65 milionów użytkowników miesięcznie na całym świecie.
Malaga, założona w 2011 roku, rozwinęła się w ostatnich latach w bardzo pozytywny sposób i obecnie ma ponad 600 pracowników, z czego 450 ma swoją siedzibę w Maladze. Jako jedna z niewielu firm w swojej branży posiada wyszukiwarkę zasobów graficznych opartą niemal w 100% na sztucznej inteligencji.
Firma, która od początku istnienia prowadzi działalność eksportową, wystawia faktury 78 milionów euro rocznieZ którego 97% pochodzi z działalności międzynarodowej, który ma charakter cyfrowy. Obecnie jej głównymi rynkami są USA, Brazylia, Indie i Azja Południowo-Wschodnia.
Zapewniła wsparcie Andalucía TRADE w akcji skupionej na ekspansji zagranicznej pod nazwą Poza SewilląSpotkanie mające na celu połączenie firm z sektora kreatywnego kultury.
Unica Fresh
Unica Fresh zostaje nagrodzona jako firma eksportowa. Unica Fresh SL z Almerii to spółdzielnia drugiej klasy specjalizująca się w hurtowej sprzedaży owoców i warzyw, która łączy w sobie 5000 członków rolników poprzez 16 spółdzielni Powiązany z 22 repozytoriami.
Założona w 2009 roku firma oferuje swoim klientom katalog ponad stu produktów; Zatrudnia ponad 17 000 pracowników Pomiędzy magazynami, biurami i terenem; I więcej rachunków 500 milionów euro rocznie.
Produkuje 450 milionów kilogramów owoców i warzyw rok. Jej działalność międzynarodowa rozpoczęła się od pierwszych kroków i są to jej główne rynki Niemcy, Francja, Austria i Polska, chociaż eksportują także niektóre swoje produkty do miejsc docelowych w Ameryce, takich jak Kanada i Stany Zjednoczone, oraz w krajach azjatyckich, takich jak Chiny. W sumie ponad 80% wolumenu Twojej firmy Pochodzi z eksportu.
Unica Fresh była zaangażowana w prawie pięćdziesiąt działań z Andalucía TRADE, między innymi udział w najważniejszych wystawach tej branży, takich jak Azja. Logistyka owoców; Misje handlowe na interesujące rynki, takie jak Kanada; Możliwości pracy w Belgii, Polsce lub Porozumienia handlowe w Królestwie Arabii Saudyjskiej; Weź udział w światowym międzynarodowym spotkaniu Extenda; I blisko dwadzieścia sesji artystycznych.
Kolekcja Pumy
W przypadku wdrożenia zagranicznego produkcją zajmuje się Grupo Puma SL Business Corporation z Kordoby Zaprawy i pochodne budowlane. W szczególności firma specjalizuje się w produkcji i dystrybucji systemów budowlanych, zarówno wyrobów na bazie cementu, jak i płynnej chemii.
Dzięki czterdziestoletniemu doświadczeniu firma jest obecnie właścicielem z Kordoby Około dwudziestu ośrodków produkcyjnych w Hiszpanii i kilkanaście za granicą.
Dzięki temu może mieć moce produkcyjne przekraczające Milion ton roczniektóra ugruntowała Grupo Puma jako największego producenta zapraw w Hiszpanii.
Grupa Puma rozwinęła szeroką karierę międzynarodową, działając już w pięćdziesięciu krajach na całym świecie. Konkretnie firma już to zrobiła Osiem oddziałów na czterech kontynentach: Portugalia, Francja, Maroko, Algieria, Kostaryka, Kolumbia, Indie i Zjednoczone Emiraty Arabskie, co pozwoliło, aby 35% ich sprzedaży miało charakter międzynarodowy.
Firma z Kordoby otrzymała wsparcie Andalucía TRADE poprzez 74 akcje, wśród których warto wyróżnić program wdrożeniowy skoncentrowany na Francji i Arabii Saudyjskiej; Indywidualne projekty w Chile i Panamę; Udział w interesujących wystawach, takich jak Międzynarodowe Spotkanie Materiałów Budowlanych lub SIB w Maroku; A także w programie biznesowym „Klub Afryki Subsaharyjskiej”.
Truskawkowe paluszki
W uznaniu jej międzynarodowej kariery Fresón de Palos otrzymała jedną z nagród Niestety. SCA Santa María La Rábida, Fresón de Palos, to firma z Huelvy z 40-letnią historią, która stała się największym producentem truskawek w Europie. Obecnie reprezentuje związek 150 partnerów, których roczny obrót wynosi 165 milionów euro.
Spółdzielnia ma ponad Tysiąc pracowników i ponad 5000 pracowników w tej dziedzinie Co sezon ma delegację we Włoszech, ponieważ Europa jest jej głównym międzynarodowym kierunkiem biznesowym.
Firma działa na obszarze 1300 hektarów upraw 70 milionów kilogramów owoców rocznieW charakterystycznym środowisku, które stanowi znak jakości. obecnie, Działa w 23 krajachTak więc 60% jego sprzedaży ma charakter międzynarodowy.
Fresón de Palos utrzymuje dobre relacje z istniejącą firmą Andalucía TRADE, aby rozwijać swoją międzynarodową strategię, uczestnicząc w kilkunastu działaniach od 2002 roku. Jej udział wyróżnia się w głównych wystawach sektora owoców i warzyw, takich jak: Przyciągnij owoce lub logistykę owoców; Oprócz możliwości biznesowych i indywidualnych projektów na interesujących rynkach, takich jak Stany Zjednoczone czy Polska. Ponadto kilkakrotnie brali udział w rozdaniu nagród Alas.
Władze portu Green Island
Zarząd portu Bahía de Algeciras wyróżnił się jako odrębny podmiot na swoich trasach międzynarodowych. Władze portu Algeciras Bay (APBA) poprzez porty Algeciras i Tarifa Facylitator relacji biznesowych w Andaluzji Hiszpania z rynkami międzynarodowymi i transkontynentalnym mostem morskim pomiędzy Europą a Afryką.
Port Algeciras to międzykontynentalna platforma logistyczna i multimodalny węzeł portu referencyjnego na Morzu Śródziemnym Kierowanie tranzytem kontenerów w cieśninieBędąc południową bramą do Europy dla ruchu handlowego z Afryką i Ameryką od Morza Śródziemnego po Azję. Powstał jako strategiczny punkt nawigacyjny północ-południe i wschód-zachód i skupia ruch morski poza nim 115 000 statków rocznie.
Port Algeciras sprawdził się jako Jedna czwarta Unii Europejskiej (UE) pod względem całkowitej wielkości; Jest pierwszym pod względem efektywności w Europie. Według Banku Światowego zajmuje dziesiąte miejsce na świecie pod względem efektywności operacyjnej terminali kontenerowych.
Dziś port Bahía de Algeciras zapewnia globalne połączenie morskie, przez które towary docierają bezpośrednio 200 portów w 70 krajach. Wszystko to poprzez ponad 140 regularnych usług morskich świadczonych przez ponad dwadzieścia firm spedycyjnych. Jej głównymi rynkami, oprócz bloku Unii Europejskiej, są Stany Zjednoczone, Chiny, Maroko, Indie i Filipiny.
Od 2004 r. APBA współpracowała z istniejącą spółką handlową Al-Andalus Trading Company w celu promowania internacjonalizacji firm, dlatego brała udział w wystawach, organizowała bezpośrednie i odwrotne misje handlowe, a niedawno utworzyła Kluby z Wielkiej Brytanii, Azji, Ameryki Łacińskiej czy Afryki SubsaharyjskiejOraz wszystkie strategiczne rynki portu Bahía de Algeciras i jego społeczności portowej.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”