21 czerwca organizacja regionalna L.N Apcas w Madrycie zorganizowany w Hotel RIU Plaza de España konferencja face to face pod hasłem „Ubezpieczenia i Madryt 360º W którym uczestniczyła duża liczba agentów ubezpieczeniowych.
Centralną postacią dnia był A.J Okrągły stół z przedstawicielem firm ubezpieczeniowych, warsztatów samochodowych, warsztatów domowych, brokerów ubezpieczeniowych, profesjonalnych prawników, rzeczoznawców ubezpieczeniowych, Którzy przedstawili swoją wizję uwarunkowań sektora ubezpieczeniowego i problematyki Juan Manuel Blanco, dyrektor wydawniczy INESE, pytałem ich.
Francisco de la Puente, krajowy prezydent Apas, Powitał wszystkich przybyłych i zapowiedział dalsze promowanie tego typu konferencji we wszystkich regionalnych organizacjach stowarzyszenia, wzbogacając w ten sposób wszystkie sektory zajmujące się ubezpieczeniami.
Jak pokazują różne interwencje, Obecna sytuacja ubezpieczycieli jest coraz bardziej nie do utrzymania, Nie wykluczając wszystkich pośredników, na rynku ubezpieczeniowym mógłby dojść do kryzysu w związku z niezrównoważonym rozwojem grup zawodowych usługodawców.
W obecnej sytuacji niezwykle istotne są badania trwałości ekonomicznej usługodawców w stosunku do ich klientów, czyli zakładów ubezpieczeń. Aby móc nadal świadczyć swoje usługi i aby firmy ubezpieczeniowe nadal wypełniały swoje zobowiązania umowne. Przedstawiciele usługodawców zgodzili się, że obecny trend w ubezpieczeniach, ze składkami wyraźnie niewystarczającymi, uniemożliwia ubezpieczenie jakościowe i szkodzi nie tylko świadczeniodawcom, ale także ubezpieczonemu obserwował i będzie obserwował stopniowe obniżanie się jakości usług, Z wyraźnym pogorszeniem w odpowiedzi na posiadaczy dokumentów.
W tym porządku rzeczy, Wpływ technologii na rynek ubezpieczeń w odniesieniu do usługodawców to aspekt, z którym należy się jak najszybciej uporać, aby radykalnie poprawić sytuację.
z Apki Roszczenie jest wyrażone w związku z koniecznością dostosowania się do obecnego statusu doświadczonych specjalistów ubezpieczeniowych, co jest charakterystyczne dla niektórych rosnące wymagania przez większość ich klientów firmy ubezpieczeniowe; A Skróć czas reakcji bez usprawnień w procesach komunikacyjnych; On Przeniesienie zwiększonych obciążeń administracyjnych na urzędy rzeczoznawców i specjalistów; A Wzrost kosztów działalności związane z powyższym – które nie są uznawane ani zwracane w opłatach –; Wynikowy marże malejące Naprawdę skąpe interesy z Zamrożenie opłat W większości przypadków przez lata… Oznacza to, że wielu profesjonalistów musi szukać Profesjonalne alternatywy na innych rynkach, aby uniknąć zamknięcia lub całkowitego zamknięcia ich działalności, Co ostatecznie wpływa na łańcuch wartości ubezpieczeń.
W związku z tym usługodawcy wymagają firm ubezpieczeniowych Modernizacja cyfryzacji operacji w celu zmniejszenia obciążeń administracyjnychgłównie w związku z komunikacją z jej dostawcami oraz Wartość godziwa za świadczone usługiktóra wiąże się z ostateczną aktualizacją opłat, to tylko niektóre z argumentów, jakie przedmówcy proponują zakładom ubezpieczeń w celu poprawy obecnej sytuacji i zapewnienia trwałości usługodawców.
przybyła witalność Francisco Cañas, prezes Abcas MadridMusimy przywiązywać większą wagę do ubezpieczycieli, aw przypadku ekspertów, właśnie do nich ApkiDostosuj wymagania i wartość, jaką wnosimy do otrzymanej nagrody. białe włosy Chciał zakończyć dzień dziękując wszystkim sponsorom (Plastiauto, Auto Van Trucks, CED, Comismar, Cortés y Botella, Gonzalo Peritaciones, LZ Insurance, Mobius Group, Proyecta, RTS, Valmon, Reyval, Sedgwick), którzy dzięki swojej współpracy i pomocy umożliwili to wydarzenie, a także poinformowali wszystkich obecnych o zamiarze zorganizowania kolejnych konferencji.
„Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia.”