Aragon Automotive Group jest zaangażowana w rozwój mobilności elektrycznej w Europie

Aragon Automotive Group (CAAR) poszerza swoje horyzonty poza działalność interesującą firmy zajmujące się produkcją komponentów do pojazdów, z których wiele jest członkami organizacji. Jej członkowie postanowili przenieść swoją dotychczasową działalność do pracy w obszarze obejmującym szeroko rozumianą mobilność.. Świadczą o tym członkowie o różnych profilach oraz udział w projektach europejskich, takich jak E-Boost, który w ciągu najbliższych trzech lat rozwinie europejski ekosystem mobilności elektrycznej z grupami z Francji, Niemiec, Włoch, Holandii i Polski.

Inicjatywa E-Boost została uruchomiona 1 grudnia.e, kierowany przez CAAR i obejmuje również udział innych grup samochodowych z Polski i Holandii, grupy mobilnościowej z północnej Francji, grupy logistycznej z niemieckiego miasta Hamburg oraz grupy kolejowej z północnych Włoch. Będzie trwał trzy lata, z budżetem 1,4 miliona euro i rozważa kolejne finansowanie w wysokości 700 000 euro dla małych i średnich firm oraz start-upów w dziedzinie produktów i usług związanych z mobilnością, czyniąc uczestniczące podmioty „akceleratorami” dla tego typu projektów. inicjatywy, jak wyjaśnił tej gazecie David Romeral, dyrektor klastra.

CAAR jest również zaangażowany w inny europejski projekt o nazwie Evolute, która skupia się bardziej na wymianie doświadczeń między różnymi grupami starożytnego kontynentu. Prowadzony przez niemiecki Dialog z niemieckiego miasta Heilbronn – zaangażowane są również organizacje Autoklastr (z Otrawy w Czechach), Comet (z Pordenone we Włoszech), AC Serbia (z Belgradu) i Vimac (grupa instrumentalna). Rolnictwo Lrida).

Romeral i Benito Tessier, prezes aragońskiej grupy producentów samochodów, rozmawiali o tych i innych planach z prasą rano i po południu na spotkaniu organizacji. W tym Jednogłośnie przegłosowano, aby CAAR był otwarty dla wszystkich systemów mobilności i powiązanych firm, z których wiele zostało już włączonych do podmiotu. W ten sposób odtąd będzie się nazywać Car and Mobility Group of Aragon.

«Ewoluujemy, podobnie jak główni producenci i trendy konsumenckie, Podejście do biznesu z globalnej i holistycznej perspektywy, co w naszym przypadku przekłada się na dobrze zdefiniowaną wizję bycia drogowskazem dla przemysłu motoryzacyjnego w Aragonii, aby mógł z powodzeniem przewidywać nowe globalne wyzwania pojawiające się w środowisku mobilności . – powiedział Tayseer.

Nowe podejście grupy jest współmierne do faktu, że współpracuje ona z wieloma firmami, które nie produkują części samochodowych., przedsiębiorstwa zajmujące się na przykład produkcją autonomicznych pojazdów kierowanych (AGV) zlokalizowanych w wielu zakładach przemysłowych, car-sharingiem lub „car-sharingiem”, produkcją ładowarek do pojazdów elektrycznych lub rozwojem i badaniami najnowocześniejszych -najnowocześniejsze sieci komunikacyjne. „Wszystkie te przykłady wspierają tę szerszą wizję przywództwa, która jest w pełni zgodna z wizją Komisji Europejskiej, która zidentyfikowała 14 ekosystemów przemysłowych o kluczowym znaczeniu dla odbudowy po pandemii, z których jednym jest mobilność i sektor motoryzacyjny” – podkreślili. KAAR.

Obecni i przyszli partnerzy

Blok liczy już 120 członków Po włączeniu piętnastu nowych komponentów: Dinamation, Mindual, GMP, DIMM, Hiberus, Alma, Serma, Maswer, Tinkervan, Integra, Estamode, MRA, Hispano Útil, Cooper Standard i Inycom.

Wśród innych tegorocznych osiągnięć CAAR dokonał wczoraj przeglądu zarządzania 12 projektami związanymi z Programem Wsparcia Innowacyjnych Grup Biznesowych (AEI) lub grupami Ministerstwa Przemysłu, a także 12 sesjami IForo for Excellence 4.0 i nowość. Edycja „Dni Elektrotechniki”. Do 2023 roku grupa kierowana przez Tesiera wśród swoich głównych zobowiązań podkreśla generowanie biznesu i zaangażowanie w Mobility Citysztandarowy projekt Fundacji Ibercaja, z którym Saragossa aspiruje do miana punktu odniesienia w debacie na temat nowej mobilności.

You May Also Like

About the Author: Ellen Doyle

"Introwertyk. Myśliciel. Rozwiązuje problemy. Specjalista od złego piwa. Skłonny do apatii. Ekspert od mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany fanatyk jedzenia."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.